مرگ گرامپی کت، گربه معروفی که میلیون ها هوادار دارد

گرامپی کت، گربه معروفی که به خاطر چهره‌ای اخمو در فضای اینترنت طرفداران زیادی را داشت، در سن هفت سالگی با مرگ خود میلیون ها هوادار خود را غمگین کرد.😢

مرگ گرامپی کت، گربه معروفی که میلیون ها هوادار دارد

گرامپی کت گربه معروفی که میلیون ها هوادار در شبکه های اجتماعی و اینترنت دارد در سن هفت سالگی و به خاطر عفونت ادراری در تاریخ سه شنبه ۱۴ می ۲۰۱۹ جان خود را از دست داد.

گرامپی کت به خاطر چهره اخمو و منحصر به فردی که داشت طرفداران زیادی را به خود جلب کرده بود. اغاز محبوبیت این گربه به سپتامبر ۲۰۱۲ برمی‌گردد. برادر صاحب گرامپی تصاویر او را در اینترنت منتشر میکند و از آنجا که عده‌ای از مخاطبین ادعا می کنند این تصاویر واقعی نیست و با برنامه فتوشاپ ساخته شده، صاحب گربه چند فیلم از گرامپی در یوتیوب بارگذاری می کند که تعداد بازدیدهای آن به سرعت به چند میلیون می رسد. حتی پس از این موضوع این گربه الهام بخش بسیاری از پروژه های هنری می‌شود و در تبلیغات تلویزیونی شرکت می کند. حتی در برنامه های معروف تلویزیونی مانند صبح بخیر امریکا و امریکن ایدل نیز شرکت می‌کند. این گربه طرافداران زیادی را در شبکه های اجتماعی داشته و تا زمان مرگش ۱/۵ میلیون دنبال کننده در توئیتر، ۲/۴ میلیون در اینستاگرام و ۸/۵ میلیون دنبال کننده در فیس بوک دارد.

گرامپی کت علاوه بر اینکه هواداران زیادی را در سراسر دنیا سرگرم میکرده صاحت خود را نیز به یک میلیونر تبدیل کرده است. صاحب گرامپی پس از معروفیت گربه شرکت Tabatha Bundesen Grumpy Cat Ltd را تاسیس میکند و همچنین یک وب سایت شامل یک فروشگاه آنلاین برای فروش تی شرت، لیوان و …. را با تصویر گربه راه اندازی می کند و از این طریق به کسب درامد می پردازد تا جایی که شغل اصلی خود را رها کرده و به نحوی مدیر برنامه های گربه اش می شود.

یاداش گرامی…

منبع: citynews

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *