رستوران آکواریوم ایتا در مالدیو + تصاویر

اگر شما هم جزو علاقه مندان به آکواریوم هستید، تصور کنید وسط آکواریوم سر میز غذا نشسته اید! روی میز انواع خوراکی های جذاب قرار دارد و شما در عمق شش متری دریا در حین غذا خوردن از تماشای موجودات دریایی لذت می برید. رستوران آکواریوم ایتا در کشور مالدیو قرار دارد. در این مقاله به معرفی این رستوران جذاب می پردازیم.

رستوارن آکواریوم ایتا مساحتی بالغ بر ۱۰۰ متر مربع دارد و در عمق شش متری دریا ساخته شده است. این رستوران در زمان ساخت خود بزرگترین رستوران زیر دریایی بوده است. جنس این رستوران فولاد سخت است که به همراه گنبد اکریلیک شفاف ساخته شده است.

رستوران آکواریوم ایتا در زمان خود تنها رستوران دریایی محسوب می شد که در زیر اقیانوس ساخته شده است. جالب اینکه چشم انداز این رستوران جذاب ۳۶۰ درجه است و گردشگران می توانند به طور کامل اطراف خود را که انواع موجودات دریایی مانند کوسه ها، ماهی ها، مرجان ها و گونه های نادر آبزیان است مشاهده کنند.

این رستوران جذاب و دیدنی، در منوی خود انواع غذاهای بومی کشور مالدیو، به همراه معروف ترین غذاهای غربی و درسرهای لذیذ را دارد که علاوه بر محیط جذاب و خارق العاده، به جذاب تر شدن آن کمک کرده است. معماری گنبد این رستوران توسط شرکت اوکلندی که ام جی مورفی نام دارد طراحی شده است.

سال شروع به ساخت این رستوران ۲۰۰۸ است، اما با توجه به نوع ساخت و خلاقیت به کار رفته در آن، این رستوران با گذشت چندین سال، همانند روز نخست سالم و برای گردشگران جذاب است. طبعا محیط جذاب و ایده خارق العاده این رستوارن، به همراه کیفیت بالای غذاهای آن، باعث شده تا منوی گران قیمتی داشته باشد، اما به هر حال گردشگران بسیاری در سرتاسر جهان در نوبت رزرو میز برای صرف غذا در این رستوران قرار دارند.

تصاویر جذاب از رستوران آکواریوم ایتا را مشاهده بفرمایید:

ارسال کننده خبر برای اُنلی‌پت: احمد طحانی
این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *