معرفی تونل آکواریوم فنتستیک در بندر انزلی + تصاویر

برای علاقه مندان به آبزیان و ماهیان زینتی، تماشای دنیای زیر آب همواره تجربه ای لذت بخش محسوب می شود. کسانی که به آکواریوم و ماهیان زینتی علاقه مندند، احتمالا تصاویر آکواریوم های جذاب و بزرگ جهان را دیده اند و شوق حضور در آن را دارند. اما در کشور خودمان نیز چند سالی است که آکواریوم های جذابی ساخته شده اند که تونل آکواریوم فنتستیک بندر انزلی یکی از جذاب ترین آنهاست.

تونل اکواریوم بندرانزلی

تونل آکواریوم فنتستیک بندر انزلی یکی از بزرگترین آکواریوم های ساخته شده در ایران است که با بودجه هنگفتی احداث شده و می توان آنرا با نمونه های مشابه در جهان مقایسه کرد. زیربنای آکواریوم فنتستیک انزلی بیش از ده هزار متر مربع است. این آکواریوم جذاب در چهار طبقه احداث شده است و یکی از بزرگترین تونل آکواریوم های ایران مسحوب می شود.

در آکواریوم فنتستیک انزلی بیش از دویست گونه خاص آبزی وجود دارد که از سرتاسر جهان جمع آوری شده است. گونه های زیبا و نادر موجود در این آکواریوم از پنج قاره جمع آوری شده اند و تنوع این گونه ها به جذابیت آکواریوم فنتستیک انزلی افزوده است.

از بخش های مختلف آکواریوم فنتستیک بندر انزلی می توان به بخش جنگل های آمازون و ماهی های بومی آن، ماهی های صخره های مرجانی، بخش غالر دریایی، بخش زیر دریایی و بخش کوسه ها اشاره کرد. این آکواریوم جذاب در طبقه دوم خود مجموعه ای از پرندگان و خزندگان را هم دارد که علاقه مندان می توانند انواع کروکدیل، ایگوانا، مرغ بهشتی، طوطی ماکائو و… را در این بخش مشاهده کنند.

تصاویر جذاب این تونل آکواریوم زیبا را مشاهده بفرمایید:

تونل اکواریوم بندرانزلی

تونل اکواریوم بندرانزلی در ایران

تونل فنتستیک بندر انزلی

تونل اکواریوم بندرانزلی

تونل اکواریوم بندرانزلی فنتستیک

تونل اکواریوم در ایران

ارسال کننده خبر برای اُنلی‌پت: احمد طحانی
این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *