مرد انگلیسی خانه اش را به آکواریومی بزرگ تبدیل کرد! + تصاویر

یک مرد انگلیسی با نام جک هیتکوت با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰۰۰ پوند معادل ۲۵۰۰۰ دلار خانه اش را به آکواریومی بزرگ و جذاب تبدیل کرده است.

مرد انگلیسی خانه اش را به آکواریومی بزرگ تبدیل کرد! + تصاویر

یک مرد انگلیسی زیر زمین خانه خود را به آکواریومی بزرگ تبدیل کرده است. تصاویر منتشر شده از منزل جذاب این مرد ثروتمند نشان می دهد که وی توانسته مخزنی ۱۴ در ۱۲ فوت ایجاد کند که ۴۸۰۰ گالن آب را در خود نگه می دارد.

تماشای آکواریوم به جای تماشای تلوزیون و فیلم

جک هیتکوت مرد ۴۷ ساله انگلیسی شبکه ای از ۹ آکواریوم متصل بهم را در خانه خود راه اندازی کرده است. مخزن آکواریوم بزرگ جک ۷ فوت عمق دارد. جالب اینکه جک هیتکوت در خانه اش تلوزیون ندارد و به جای تماشای برنامه های تلوزیونی و فیلم، ترجیح می دهد به شنا کردن ماهی هایش نگاه کرده و به آنها رسیدگی کند.

این مرد انگلیسی در روز چندین ساعت به درون آکواریوم های خود می رود تا دیوارهای آن را تمیز کند و در کنار ماهی های لجن خوار به بهداشت بخش بزرگی از خانه اش رسیدگی نماید. یکی دیگر از کارهای مورد علاقه جک غذا دادن به ماهی هایی است که در این آکواریوم بزرگ خانگی زندگی می کنند.

هزینه هنگفت برای تبدیل خانه به آکواریوم

به گفته جک هیتکوت علاقه وی به ماهی از ۱۰ سالگی شروع شده است و او اولین بار در آن سن و پس از بازدید از آکواریوم بلکپول در انگلیس با یک ماهی قرمز به خانه بر می گردد. از آن زمان تاکنون وی بالغ بر ۲۰ هزار پوند معادل ۲۵۰۰۰ دلار برای تبدیل خانه موروثی در ناتینگهام انگلیس به یک آکواریوم بزرگ هزینه کرده است.

تصاویر منتشر شده از کاناپه جک در مقابل آکواریوم بزرگش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و به نوشته دیلی میل به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جک با استفاده از سه دیوار از زیرزمین خود مخزنی ۱۴ در ۱۲ فوت ایجاد کرده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *