یک طوطی خاکستری با دستیار صوتی تنقلات سفارش می دهد!

روکو (Rocco) نام یک طوطی خاکستری آفریقایی است که هنگامی‌ که صاحبش خانه را ترک می کند از طریق دستیار صوتی هوشمند “الکسا” غذا و لوازم خانگی سفارش می دهد!

یک طوطی خاکستری با دستیار صوتی تنقلات سفارش می دهد!

روکو در انگلیس زندگی می‌کند و وقتی که چشم صاحبش را دور می بیند، با دستیار صوتی هوشمند الکسا که متعلق به شرکت آمازون است ارتباط کلامی برقرار کرده و غذا و تنقلات سفارش می‌دهد. این طوطی در یک موسسه خیریه در انگلستان نگهداری می‌شده، اما این موسسه می‌گوید که روکو بددهن بوده است و برای همین یکی از اعضای این موسسه به نام “ماریون ویشنیوسکی” قبول کرده تا از اون نگهداری کند. ظاهرا بددهن بودن این طوطی برای ماریون مشکل ساز نبوده بلکه یک رفتار غیر‌منتظره از این طوطی صاحبش را به دردسر انداخته است.

ماریون ویشنیوسکی می گوید: یک روز متوجه شدم که روکو از طریق دستیار صوتی الکسا برای خودش کلم بروکلی و توت فرنگی که ارزش ان حدود سه دلار است سفارش داده است. خوشبختانه ما هیچ گاه محصولی را دریافت نکردیم چرا که دستیار الکسا را به نحوی تنظیم کردیم که پس از ثبت سفارش مجددا وارد سیستم شویم و سفارش ها را تایید یا لغو کنیم بنابراین محصولی دریافت نکردیم و سفارش ها را لغو کردیم.

جالبتر اینکه روکو تنها از دستیار صوتی برای سفارش غذا استفاده نمی کرده بلکه از آن برای مقاصد دیگر مانند درخواست پخش موسیقی نیز استفاده کرده است.

طبیعی است روکو زمانی که در منزل تنها می شده از دستیار صوتی برای سرگرم کردن خود استفاده نماید

ماریون ادامه می دهد: ما پس از این ماجرا دستیار صوتی را به نحوی تنظیم کردیم که با یک پین‌کد راه اندازی شود. اما چون پین کد را با صدای بلند در خانه برای راه اندازی الکسا صدا میزنیم این شانس وجود دارد که روکو ان را نیز یاد بگیرد و از ان برای استفاده مجدد از دستیار صوتی استفاده نماید.

منبع: cnbn

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

1 دیدگاه در “یک طوطی خاکستری با دستیار صوتی تنقلات سفارش می دهد!

  1. هراتی

    از طوطی کاسکو اصلان بعید نیست واقعن باهوش هستن و عین به بچه میمونن همه چیز رو یاد میگیرند ولی این که سفارش غذا و اهنگ بده رو راستش تاحالا ندیده بودم😂😂😂😂

    پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *