آر اس اس موضوع
موضوعات مرتبط
۱۰:۴۹ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۴۰۳
افلاینکاربران زیر از آراز برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Matin 1387, phoenix_love58, (SINA), محمدجوادقسمت الدهر, Amirhsn, ClownfishArAz
۱۱:۴۰ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینسلام
دسخوش لذت بردم
دکور بندی تون خیلی جذابه.
یکم ذرات معلق توی آب زیاده. نمیدونم شاید چون اینه که تازه آکواریوم رو راه انداختین
جک دمپسی ها رابطه خوبی با گیاه دارن؟
موفق باشید
کاربران زیر از Matin 1387 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
آرازمارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۰:۲۹ ق٫ظ
کاربر ممتاز
۲۷ فروردین, ۱۴۰۲
افلاینآراز گفته
بعد از حدود ۲۳ سال یک آکواریوم کوچک برای دل خودم راه انداختم.ابعاد: ۳۸×۲۳×۳۸ سانتیمتر
توش ۳عدد جک دمپسی بلو الکتریک، ۴عدد رامیزی طلایی، ۲ عدد کوریدوراس پاندا و یک عدد ردلاین انداختم با گیاههایی که حال ندارم اسمشون رو بنویسم! یکیشونم بلد نیستم!![]()
آکواریوم فوق را می پسندید؟
- بلی
- خیر
تمام آرا: ۱۵![]()
سلام
چه خوش سلیقه ... دکور عالیه ، ماشاالله جک دمپسیها هم خیلی خوشگلن ... فضای آرامش بخشیه
اما بنظرتون جک دمپسیها با ماهیانی که دارید سازگاری داره؟
کاربران زیر از phoenix_love58 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
آراز۵:۳۶ ب٫ظ
۳ مرداد, ۱۴۰۲
افلاین۷:۳۲ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینسلام
خیلی عالیه. مهم ابعاد نیس، مهم نگهداریش به صورت حرفهایه که عالی انجام میدید.
ببینم چه میکنید 
یکم رو تصفیش کار کنین آب تمیزتر بشه عالی میشه.
موفق باشید 
کاربران زیر از (SINA) برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
آراز
تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..
آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.
۸:۰۷ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۳ خرداد, ۱۴۰۰
افلاینآراز گفته
بعد از حدود ۲۳ سال یک آکواریوم کوچک برای دل خودم راه انداختم.ابعاد: ۳۸×۲۳×۳۸ سانتیمتر
توش ۳عدد جک دمپسی بلو الکتریک، ۴عدد رامیزی طلایی، ۲ عدد کوریدوراس پاندا و یک عدد ردلاین انداختم با گیاههایی که حال ندارم اسمشون رو بنویسم! یکیشونم بلد نیستم!![]()
آکواریوم فوق را می پسندید؟
- بلی
- خیر
تمام آرا: ۱۵![]()
سلام
اون جک دمپسی ها چه دلبری میکنن
پشت سنگ ها رو اگه تونستین یه گیاهی که بلند بشه بزارین خیلی خوب میشه

۱۰:۱۱ ب٫ظ
۲۲ مرداد, ۱۳۹۶
افلاین۱۱:۱۲ ب٫ظ
۳ مرداد, ۱۴۰۲
افلاین۹:۵۷ ق٫ظ
کاربر ممتاز
۲۷ فروردین, ۱۴۰۲
افلاینparadox-- گفته
شرمنده جای خودشون جواب میدماما جک دمپسی بلو الکتریک ماهی ارومیه حالا نه به ارومیه رامیزی اما در همون حدوداس و با جک دمپسی معمولی و خشن متفاوته
نه عزیزم
کلا جک دمپسی(معمولی یا بلوالکتریک) با ماهی مثل رامیزی سازگاری نداره و میزنه... خود ایشون هم توی همین سایت از تانکشون یه ویدیو گذاشتن که قشنگ معلومه دمپسی داره رامیزیها رو دنبال میکنه
کاربران زیر از phoenix_love58 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
آراز۳:۱۵ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینphoenix_love58 گفته
نه عزیزم
کلا جک دمپسی(معمولی یا بلوالکتریک) با ماهی مثل رامیزی سازگاری نداره و میزنه... خود ایشون هم توی همین سایت از تانکشون یه ویدیو گذاشتن که قشنگ معلومه دمپسی داره رامیزیها رو دنبال میکنه
این درگیری ها بین سیچلاید ها عادیه اصلا چیز مهمی نیست
نمیدونم شما چقدر تجربه نگهداری سیچلاید های آمریکایی رو دارید. از سیچلاید ها نباید انتظار داشت مثل این ماهی های گیاهخوار و صلح جو توی آکواریوم بچرخن و همو نگاه کنن. یه سیچلاید صلح جو هم در هر حال DNA سیچلاید هارو داره دیگه.
کاربران زیر از Matin 1387 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
paradox--مارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۹:۰۰ ب٫ظ
۳ مرداد, ۱۴۰۲
افلاینphoenix_love58 گفته
نه عزیزم
کلا جک دمپسی(معمولی یا بلوالکتریک) با ماهی مثل رامیزی سازگاری نداره و میزنه... خود ایشون هم توی همین سایت از تانکشون یه ویدیو گذاشتن که قشنگ معلومه دمپسی داره رامیزیها رو دنبال میکنه
سیکلید ها همینن و جک بلو الکتریکم تا وقتی هم سایز باشه رفتارش مثل باقی سیکلیدای دارفه شاید در اینده سایز بگیره و چند سانتی ازشون بزرگتر بشه این حرفتون درست در بیاد(که بازم به خاطر اختلاف سایزه نه چیز دیگه)اما تا وقتی این سایزن مشکلی نیست
۶:۰۸ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۴۰۳
افلاین(SINA) گفته
سلام
خیلی عالیه. مهم ابعاد نیس، مهم نگهداریش به صورت حرفهایه که عالی انجام میدید.
ببینم چه میکنید
یکم رو تصفیش کار کنین آب تمیزتر بشه عالی میشه.
موفق باشید![]()
Matin 1387 گفته
سلامدسخوش لذت بردم
دکور بندی تون خیلی جذابه.
یکم ذرات معلق توی آب زیاده. نمیدونم شاید چون اینه که تازه آکواریوم رو راه انداختین
جک دمپسی ها رابطه خوبی با گیاه دارن؟
موفق باشید
![]()
سلام.ممنون.لطف دارین.ذرات معلقه بیشتر حباب هست و بخاطر خاک بستر هست که تازه راه انداختم.
جک دمسی ها با گیاه ها کاری ندارن.البته فعلا و تو آکواریومهای گیاهی تا یک کف دست هم دیدم به گیاه کاری ندارن.فقط مشکلم چمن مونت کارلو هست که با کوچکترین ضربه ای میان رو آب و احتمالا کلا نوع چمن رو عوض کنم.شاید مویی یا شاید ug بزنم. ذرات معلق میرن انشالا برای خاک هست و حباب فیلتر که قسمت پمپ هوا رو فعال کردم تا رامیزی ها اذیت نشن.چون اولین باره جفتشون رو دارم نگه میدارم و شنیدم رامیزی ها خیلی حساس هستن
ArAz
۶:۱۵ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۴۰۳
افلاینphoenix_love58 گفته
سلام
چه خوش سلیقه ... دکور عالیه ، ماشاالله جک دمپسیها هم خیلی خوشگلن ... فضای آرامش بخشیه
اما بنظرتون جک دمپسیها با ماهیانی که دارید سازگاری داره؟
جک دمپسی هام خیلی کوچک هستن و یک و نیم بند هستن و با رامیزی هام تا حالا مشکلی نداشتن.اگر هم در گیری باشه بین خودشون هست و حتی با ردلاینم مشکلی ندیدم.حتی یکبار ولی اگر بزرگ شن چون اندازشون خیلی بزرگتر از رامها میشن احتمالا وجود مشکل خواهد بود.ولی در کل سیچیلایدهای آرومی هستن .مثلا مثل سیچیلاید مالاوی خیلی پرخاشگر نیستن.در کل به نظر بنده که سیچیلایدهای زیادی داشتم آمریکایی ها در کل خلق و خوی آرومتر و با شخصیت تری نسبت به آفریقایی ها بخصوص مالاوی ها دارن.ولی در مورد جک دمپسی ها هنوز برای قضاوت زوده
کاربران زیر از آراز برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
phoenix_love58, شایان13ArAz
۶:۲۰ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۴۰۳
افلاینphoenix_love58 گفته
نه عزیزم
کلا جک دمپسی(معمولی یا بلوالکتریک) با ماهی مثل رامیزی سازگاری نداره و میزنه... خود ایشون هم توی همین سایت از تانکشون یه ویدیو گذاشتن که قشنگ معلومه دمپسی داره رامیزیها رو دنبال میکنه
تا زمانی که هم اندازه هستن مشکلی نیست و وقتی دمپسی ها بزرگتر شدن جداشون میکنم.ولی تا زمانی که هم اندازه،هستن این شیطونی ها بین همه ی سیچیلایدها هست.حتی رامیزی ها تو این ابعاد پرروتر از دمسی ها هستن و خوب دمپسی ها رو اذیت میکنن.ولی اگر دمپسی ها رشوشون سبقت بگیره جدا میکنم
کاربران زیر از آراز برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
phoenix_love58ArAz
۶:۲۴ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۴۰۳
افلاینparadox-- گفته
بهبه با این سبک سیکلیدای دارف خیلی حال میکنم البته یکم حساسن هاسیکل تانکتون طی شده؟
ممنون.اگر واقعیت رو بگم نه🤣.ولی مدیاهام و بخشی از آب این دکور جدید از آکواریومی که طی شده بود آوردم ماهی هام کوچک هستن و در کل ۹ عدد ۱ بندی تا یک و نیم بندی هستن.انشالا مشکلی پیش نیاد.بیشتر نگران جلبک بخاطر نداشتن سیستم co هستم تا سیکل.
ArAz
۶:۲۶ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۴۰۳
افلاین۶:۳۰ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۴۰۳
افلاین۱۲:۴۹ ب٫ظ
۳ مرداد, ۱۴۰۲
افلاینآراز گفته
ممنون.اگر واقعیت رو بگم نه🤣.ولی مدیاهام و بخشی از آب این دکور جدید از آکواریومی که طی شده بود آوردم ماهی هام کوچک هستن و در کل ۹ عدد ۱ بندی تا یک و نیم بندی هستن.انشالا مشکلی پیش نیاد.بیشتر نگران جلبک بخاطر نداشتن سیستم co هستم تا سیکل.
اره سایز ماهیا کوچیکه و سموم اب راحت کنترل میشه اما حواستون به تغییرات ناگهانی باشه چون یکم نازنازین ماهیاتون
کاربران زیر از paradox-- برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
آراز۱۰:۳۹ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۴۰۳
افلاینparadox-- گفته
اره سایز ماهیا کوچیکه و سموم اب راحت کنترل میشه اما حواستون به تغییرات ناگهانی باشه چون یکم نازنازین ماهیاتون
چشم.جالبه توقع داشتم رامیزی ها نازنازی باشن.فعلا جک ۲ تا از جک دمپسی ها بنظرم بیماری انگلی دستگاه گوارش دارن.مدفوع سفید و دراز. بستمشون به عصاره سیر و داروی میترانتازول ببینم جی میشن.
ArAz
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
127 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2903
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44419
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170352
جدیدترین اعضاء:
amirhasan94, neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaalehمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه










