آر اس اس موضوع
۷:۲۶ ب٫ظ
۲ اردیبهشت, ۱۳۹۱
افلاین۷:۳۲ ب٫ظ
۲ اردیبهشت, ۱۳۹۱
افلاین۷:۳۴ ب٫ظ
۲ اردیبهشت, ۱۳۹۱
افلاین۱۰:۴۷ ب٫ظ
۲ اردیبهشت, ۱۳۹۱
افلاین۱۰:۵۲ ب٫ظ
۲ اردیبهشت, ۱۳۹۱
افلاین۱۰:۵۹ ب٫ظ
۲ اردیبهشت, ۱۳۹۱
افلاین۱۱:۲۰ ب٫ظ
۲ اردیبهشت, ۱۳۹۱
افلاینسلام مجدد .برای ساختن یه سیمان خوب باید سیمان رو با مقداری پودر سنگ تر کیب کنی مثلا ۶۰% سیمان ۴۰ % پودر سنگ. و قبل از استفاده ی بایدپودر سنگ را الک کنی تا تیکه های درشت جدا بشه.که باعث کیفیت بهتر سیمان بشه .و بد با استفاده از یک قلمو و قلم نی (برای شیار های باریک) دکور را رنگ (سیمان)میزنی ۲بار. بار دوم حدودا یه ربع بعد از پایان کار اول.نکته ی مهم :بعد از اینکه هر دو بار رو تمام کردی سیمان باید برای ۲۴ ساعت رطوبت داشته باشه یعنی اینکه قبله این که بخواد خشک بشه با همون قلمو روش اب بپاش.بعد از ۲۴ ساعت بزار خشک بشه و دوباره ۲۴ ساعت سیمان رو کاملا داخل اب فروکن و بعد از پایان کار دکور امادست.(برای کسب تجربه اول یه تیکه اکاسیو را رنگ بزن و مراحل را انجام بده)
کاربران زیر از mr.barghi برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
hossein69, حسنHTB, ★ムŁɨЯ3乙ム★۱۱:۲۲ ب٫ظ
۲ اردیبهشت, ۱۳۹۱
افلاین۱:۴۴ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۴ تیر, ۱۳۹۱
افلاین۹:۵۵ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۲:۱۵ ق٫ظ
۲۰ فروردین, ۱۳۹۳
افلاین۲:۱۷ ب٫ظ
۱۲ خرداد, ۱۳۹۳
افلاین۲:۲۱ ب٫ظ
ناظم انجمن
ویرایشگر کامنت
ویرایشگر
۷ خرداد, ۱۳۹۳
افلاینبا سلام
بله جنس صخره از یونولیت هست .
یکی از دوستان من از فایبر گلاس ( نمای سنگ خانگی ) استفاده کرده فقط حتما" حتما" به نوع رنگتون دقت کنید و فقط از رنگ های مخصوص استفاده کنید مثل رنگ اکریلیک .
اما شما برای استفاده از فایبرگلاس منتظر جواب دوستان باتجربه تر و اساتید سایت باشید
پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست .
۷:۴۰ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۳
افلاین۹:۲۶ ق٫ظ
ناظم انجمن
ویرایشگر کامنت
ویرایشگر
۷ خرداد, ۱۳۹۳
افلاین۹:۴۱ ق٫ظ
ناظم انجمن
ویرایشگر
۱ بهمن, ۱۳۹۲
افلاین۱۰:۰۴ ق٫ظ
ناظم انجمن
ویرایشگر کامنت
ویرایشگر
۷ خرداد, ۱۳۹۳
افلاین۵:۱۵ ب٫ظ
ناظر انجمن
۸ اردیبهشت, ۱۳۹۱
افلاین۳:۲۵ ب٫ظ
۹ آبان, ۱۳۹۳
افلاینبیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
86 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2896
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44406
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7874
نوشته ها: 170330
جدیدترین اعضاء:
taha.laki, _babak, natalia, bita7408, .Nilofare 1387, meysamp1377مدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه













فقط از سیمان استفاده کردمو کمی اسپری رنگ سیاه ابته این سلیقه ای بود 










...








