آر اس اس موضوع
موضوعات مرتبط
۷:۱۳ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۷:۱۵ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۷:۱۷ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۷:۲۲ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۷:۲۲ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۷:۲۲ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۷:۲۳ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۷:۲۳ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۹:۵۷ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۹:۵۷ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۹:۵۸ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۱۰:۵۰ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۲:۲۱ ب٫ظ
ناظم انجمن
معاون
۲۸ بهمن, ۱۳۹۰
افلاین۴:۵۱ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۱۱:۱۳ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۱۱:۱۵ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۱۱:۱۶ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۱۱:۵۷ ب٫ظ
کاربر عالی
۴ آذر, ۱۳۹۲
افلاین۶:۲۶ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاینسلام
از نظر نوع رنگ آمیزی آره درست گفتین شبیه به یهودی هستن با پرهای سفید رنگ در سر و گردن و از نظر سر و کله کمی بزرگتر از هومر ( کله اسبی ) ولی بزرگی منقار و جثه اینها قابل مقایسه با این دو نژاد نیست.
از جوجه هاشون خوب مراقبت میکنن و خوب اونها رو تغذیه میکنن اما نمیدونم از نظر پروازی چطوری باشن.

۶:۳۹ ب٫ظ
کاربر عالی
۴ آذر, ۱۳۹۲
افلایناره زدی تو خال خوشم اومد.
منقار بزگی دارن
فکر نکنم پروازی باشن
یه نکته بگم بد نیست اینجا هم جاش نیست اما من بشخصه خیلی کم خیلی کم از کفترخونه خرید میکنم اصلا نمیخرم بعبارتی
چون ته مونده جنساشونو میذارن من خودم دیدم دوتا طوق ابری برای یه مغازه اوردن منم داشتم دون میخریدم وقتی بنده خدا فروختش صاحب مغازه انداختش تو کارتن و گذاشتشون یه گوشه واسه خودش... تاسف باره
تو انتخاب کبوتر خودم کبوتری رو میگیرم فارق از نقش یا رنگی یا پروازی که سرناخن راه بره یعنی با افاده و غرور.و همچنین پاک بودن پرها برام مهم از نظر مهر بودن عرض میکنم یعنی بدون غلط اضافه همچنین خیلی زیاد شده از ادمایی که واسه اینکه جنس غالب کنن میان اگه یه زاغ دارن که رگ سفید داره تو پرهاش میکننش و بعد میفروشن...
هرموقع کبوتر هم خریدم به نوکشون و کلشون دقت زیادی میکنم و باید نوک بهم بخوره تا جوجه خوب بدن مگر بعضی موراد برای جوجه پرشی خوب یا چیز دیگه
مجتبی چنتا تاپیک بزن بی زحمت راجب خرید کبوتر ملاک مهم تو انتخاب و اینا اخه تو تالار چیزی به این اسما وجود نداره
کبوترهای پرخال هم نباید بیشتر از یه بار یا دوبار جوجه بگیری.
علی یار همه
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
545 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2902
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44418
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170351
جدیدترین اعضاء:
neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaaleh, hoseyn rezayiمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه






























