OnlyPet

معرفی غار آکواریوم گنجنامه همدان

جای خشحالی است که روز به روز اکواریوم های بزرگ و دیدنی به عنوان یک جاذبه گردشگری در اقصی‌نقاط کشورمان دیده می شوند یا در حال افتتاحند. برخی هنوز در مرحله وعده وعید هستند مانند بزرگترین اکواریوم شهری در قم و برخی نیز در حال بهره برداری هستند، مانند آکواریوم پارک ناژوان اصفهان یا غار اکواریوم دهکده گنجنامه که در ادامه معرفی خواهد شد.

معرفی غار اکواریوم گنجنامه از زبان سایت رسمی این مجموعه:

آغاز پروژه غار آکواریوم گنج نامه در سال ۱۳۹۰ توسط گروه  مشترکی از مهندسان و پیمانکاران ایرانی و خارجی با هدف خلق محیطی متفاوت و به منظور جذب هرچه بیشتر گردشگر و محیا کردن محلی برای تحقیقات و ارتقا سطح اموزش و با تلفیق دو عنصر متفاوت، صخره و کوهستان با اعماق آبهای دریا و با الهام از غار علیصدر شروع به طراحی گردید و هم اکنون در حال بهره برداری است.

برخی از مشخصات فنی این مجموعه: 

کل مسیر بازدید از این غار در سه سالن اصلی با راهرو هایی دارای مه و باران مصنوعی با رایحه های مربوطه میباشد و حال و هوای کاملا متفاوتی را بدون اطلاع بازدید کننده از قسمت بعدی به مخاطب میدهد.

—————————————————————

خوشحال می شویم علاقه مندانی که از این مجموعه ها دیدن می کنند یا در شهر خود چنین مجموعه هایی را می شناسند با تهیه فیلم و تصاویر، آنها را به سایر علاقه مندان معرفی کنند یا حداقل با اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو های گرفته شده از چنین مجموعه هایی علاقه مندان را با حال و هوای این مجموعه ها آشنا نمایند

خروج از نسخه موبایل