تجربه زندگی دریایی در آکواریوم بلکپول انگلیس + تصاویر

آکواریوم بلکپول انگلیس با نام SEA LIFE Blackpool یکی از آکواریوم های جذابی است که به مراجعان اجازه می دهد دنیای شگفت انگیز زیر آب را از نزدیک مشاهده کنند. مراجعان می توانند هم با قدم زدن در محیط آکواریوم محیط و موجودات دریایی را از نزدیک ببینند و هم می توانند با لباس مخصوص داخل آکواریوم بروند و تجربه لذت بخش قدم زدن در محیط دریایی را به دست آورند!

دنیای شگفت انگیز زیر آب را کشف کنید

در آکواریوم SEA LIFE Blackpool بیش از ۲۰۰۰ موجود زنده وجود دارد و طراحی محیطی این آکواریوم به قدری جذاب است که برای مراجعان تداعی کننده سفر به زیر آب های دریا و مشاهده محیط زندگی موجودات دریایی است.

صخره های دریایی و تونل های متنوع و بزرگ آکواریوم بلکپول انگلیس با پرتوهای زیبای نور و وجود انواع موجودات دریایی این آکواریوم را به یکی از جذاب ترین آکواریوم های انگلیس تبدیل کرده است. در این آکواریوم می توانید از غواصی با کوسه ها لذت ببرید یا غذا دادن به لاک پشت ها را تجربه کنید.

تجربه زندگی زیر دریا در آکواریوم بلکپول

طراحی آکواریوم بلکپول انگلیس دارای سواحل شنی است که تداعی کننده اعماق اقیانوس است.  در این آکواریوم تونل هایی طراحی شده است که می توان در آنها قدم زد و کوسه هایی که اطراف تونل شنا می کنند را تماشا کرد.

تصاویر آکواریوم بلکپول انگلیس SEA LIFE Blackpool

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *