نقش فن آوری تلفن همراه در بهبود زندگی حیوانات خانگی

تکنولوژی موبایل زندگی انسان‌ها و حیوانات را دست‌خوش تغییرات بسیاری کرده است؛ و برنامه‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند در ایجاد این تغییرات از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. استفاده از تکنولوژی‌های گوشی‌های هوشمند می‌تواند به صاحبان حیوانات خانگی، برای نگهداری هر چه بهتر حیوانات خود کمک بسیاری کند.

نقش فن آوری تلفن همراه در بهبود زندگی حیوانات خانگی

در حال حاضر ۸۵ درصد از مدیران جهانی در سراسر صنایع متقاعد شده‌اند که تلفن همراه، یک کاتالیزور برای نوآوری در سراسر سازمان خواهد بود و ۹۳ درصد از این مدیران دارای گروه‌های نوآورانه اختصاصی در این زمینه هستند. با این توضیحات نمود نوآوری‌های بسیار در همه‌ی صنایع چندین دور از ذهن نخواهد بود.

تکنولوژی‌های نوین گوشی‌های هوشمند در صنعت حیوانات خانگی همچون ردیابی به‌وسیله‌ی GPS و کاشت RFID، راه‌حل‌های مؤثری برای حفظ سلامتی و ایمنی این حیوانات فراهم آورده‌اند و کمک شایانی به صاحبان این حیوانات کرده‌اند. برای مثال اگر که شما صاحب یک سگ یا گربه باشید که علاقه‌ی زیادی به گشت و گذار داشته باشد، می‌توانید اهمیت این تکنولوژی‌های را به خوبی درک کنید.

برای نمونه Finding Rover یک اپلیکیشن کاربردی در این زمینه است که با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره تا کنون توانسته است بیش از ۶۰۰ بار حیوانات گم شده را به صاحبانشان برگرداند. دو کمپانی Pets at Home و Rescue Bank از جمله کمپانی‌های فعال در عرصه‌ی حیوانات خانگی هستند که با استفاده از فناوری‌های گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند هم به کسب و کار خود رونق بیشتری بدهند و هم امکانات بسیاری را برای مشتریان خود فراهم آورند.

شرکت Pet at home، از یک اپلیکیشن در این زمینه استفاده می‌کند که برای صاحبان حیوانات خانگی در بریتانیا، بسیار مفید واقع شده است. این برنامه کاربردی یک اپلیکیشن iOS است که تقریباً ۴۳۴ فروشگاه حیوانات خانگی را پوشش می‌دهد. خریداران حیوانات خانگی با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند آموزش‌هایی برای انتخاب محصول مناسب را دریافت کنند و سپس کالاها و محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنند.

شرکت Rescue Bank یکی دیگر از نمونه‌های مهم در عرصه‌ی صنعت حیوانات خانگی است. این کمپانی کوچک در صنعت حیوانات خانگی، با استفاده از فناوری‌های موبایل توانسته است به این صنعت، کمک شایانی برساند و خدمات بسیاری را در زمینه‌ی حمایت و توان بخشی حیوانات خانگی ارائه دهد. این سازمان با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل توانسته است در وقت و هزینه‌های سازمان نیز صرفه‌جویی کند.

منبع: ibm و نقل شده از سایت faceit.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *