توپ هوشمند برای سگ ها

Bringy یک توپ هوشمند برای سگ هاست که همراه با یک برنامه اختصاصی تلفن همراه عرضه می‌شود. این توپ با استفاده از سنسورهای داخلی به نوعی از سگ شما انواع اطلاعات آماری را استخراج و به تلفن همراهتان ارسال میکند.

توپ هوشمند برای سگ ها

توپ Bringy محصول هوشمند و تولید شده برای سگ ها است که می‌تواند بر سلامت حیوانات خانگی نظارت داشته باشد. این توپ کوچک با سنسورهای داخلی می‌تواند مسافت طی شده، سرعت و… را بسنجد و وضعیت سلامت حیوان خانگی را ارزیابی کند. Bringy همراه یک اپلیکیشن تلفن همراه ارائه شده است که این اپلیکیشن، اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار صاحب حیوان خانگی قرار می‌دهد تا اگر مشکلی در سلامت وی دید به دامپزشک مراجعه کند.

این توپ پلاستیکی، ضد آب و بادوام است که هم روی چمن و هم آسفالت و سرامیک می‌توان با آن بازی کرد بدون اینکه مشکلی برای سنسورهای داخلی آن پیش بیاید. این توپ علاوه بر سنسور به مغناطیس سنج و ژیروسکوپ نیز مجهز است

وقتی توپ را پرتاب می‌کنید و به‌عنوان مثال سگ به دنبال آن می‌دود، سنسورها میزان سرعت توپ را در هوا اندازه‌گیری می‌کنند و وقتی هم که آن را با دندان‌هایش می‌گیرد اطلاعاتی همچون سرعت دویدن سگ، میزان مسافت طی شده، ارتفاع پرش و… ثبت می‌شود. اطلاعات از طریق اپلیکیشن همراه، پردازش می‌شود و اشکالات احتمالی به اطلاع صاحب حیوان خانگی می‌رسد.

این توپ همچنین مجهز به چراغ‌های ال ای دی و نیز یک آژیر ویژه است تا در هنگام شب نیز بتوان با حیوان خانگی بازی کرد بدون اینکه توپ گم شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های Bringy این است که پس از جمع‌آوری اطلاعات می‌تواند یادآوری کند که حیوان خانگی گرسنه یا تشنه است یا اینکه خسته شده و باید کمی استراحت کند. این توپ با بهای ۴۵دلار پیش فروش می‌شود و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود در ماه دسامبر (آذرماه) به صورت انبوه راهی بازار خواهد شد.

منابع: روزنامه ایران و kickstarter

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *