آر اس اس موضوع
موضوعات مرتبط
۱۱:۵۲ ب٫ظ
۱۴ تیر, ۱۴۰۲
افلاینبا عرض سلام خدمت اعضای محترم من ۱۴ تا ماهی نارنجی مایل به قرمز یک و یک و نیم بندی دارم بعضی ها باله هاشونم همون رنگه بعضیام باله بالایی و دمشون سیاهه (البته یه جفت فنسی سواردتیل بزرگ و بالغ هم دارم) تازگیا متوجه شدم دوتا از باله سیاها پایین دمشون بلندتر شده لطفا راهنمایی کنید چطور تشخیص بدم پلاتی هستن یا دم شمشیری ؟
۳:۴۹ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۴ اسفند, ۱۴۰۱
افلاین۷:۱۲ ب٫ظ
۱۴ تیر, ۱۴۰۲
افلاینBehnam1402 گفته
سلام پلاتی کوچکتر هست و سواردتیل بزرگتر و ماهی نر سواردتیل دمش مانند شمشیر هست،با یه سرچ داخل گوگل کاملا متوجه تفاوت میشید![]()
ممنون از راهنمایی تون
سرچ کردم و خیلی گشتم پلاتی ۲_۳ سانته مسعله اینه که اینا ممکنه بچه سواردتیل باشن و از اندازه نمی تونم نتیجه بگیرم از طرفی هم تو بعضی گونه های سواردتیل ماده دم گردن دقیقا همین شکل هم سواردتیل داریم هم پلاتی
۱۱:۲۷ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۱۶ اسفند, ۱۳۹۹
افلاین۵:۲۸ ب٫ظ
۲۳ اسفند, ۱۴۰۱
افلاین۷:۵۷ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاین۵:۱۸ ب٫ظ
۷ اسفند, ۱۴۰۳
افلاین۷:۴۷ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۴ تیر, ۱۴۰۳
افلاینسلام
خیلی از این پلاتی ها تو بازار هستند مثلا پلاتی آبی که خودم اولین بار دیدم تعجب کردم
ولی باید بری آکواریومی های بزرگ مثلا تو مشهد میدان توحید خیلی از این انواع رو داره
کاربران زیر از Clownfish برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
sama_mahi_sama"ما نمیتوانیم مشکلاتمان را با همان تفکری حل کنیم که با استفاده از آن، آنها را به وجود آوردیم."
۳:۳۵ ب٫ظ
۷ اسفند, ۱۴۰۳
افلاینabolfazlchelseafan گفته
سلامخیلی از این پلاتی ها تو بازار هستند مثلا پلاتی آبی که خودم اولین بار دیدم تعجب کردم
ولی باید بری آکواریومی های بزرگ مثلا تو مشهد میدان توحید خیلی از این انواع رو داره
سلام داداش مشهدی هستی؟
من همین هفته پیش میدان توحید بودم ندیدم اصن با اینکه دنبالش ام بودم
میدونی از کجا میتونم پیدا کنم؟
خیلی دنبالشم
کاربران زیر از sama_mahi_sama برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Clownfish۸:۳۷ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۴ تیر, ۱۴۰۳
افلاینsama_mahi_sama گفته
سلام داداش مشهدی هستی؟
من همین هفته پیش میدان توحید بودم ندیدم اصن با اینکه دنبالش ام بودم
میدونی از کجا میتونم پیدا کنم؟
خیلی دنبالشم
متاسفم ولی طبق قوانین سایت اسم مغازه یا آدرس اون رو نمی تونم بگم ولی یک زمانی رفتم پلاتی آبی و میکی موس و قرمز
و... چند مدل دیگه رو دیدم که اسم شون رو بلد نیستم
کلی بگم میدان توحید اراپایما داره اینا که دیگه چیزی نیست 

"ما نمیتوانیم مشکلاتمان را با همان تفکری حل کنیم که با استفاده از آن، آنها را به وجود آوردیم."
۱۰:۳۸ ب٫ظ
۷ اسفند, ۱۴۰۳
افلاینabolfazlchelseafan گفته
متاسفم ولی طبق قوانین سایت اسم مغازه یا آدرس اون رو نمی تونم بگم ولی یک زمانی رفتم پلاتی آبی و میکی موس و قرمز
و... چند مدل دیگه رو دیدم که اسم شون رو بلد نیستم
کلی بگم میدان توحید اراپایما داره اینا که دیگه چیزی نیست
![]()
من تو عید اونجا بودم همشون مث این ورشکست ها بودن اصلا ماهیای خوبی نداشتن
نمیدونم شانس من...
دستت درد نکنه کلا ۱۰ تا مغازه هست اگه برم همشو پیرم پیدا میکنم
۱:۵۲ ق٫ظ
۷ اسفند, ۱۴۰۳
افلاین۲:۰۱ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینsama_mahi_sama گفته
سلامپلاتی خونی ایا با دیگر نژاد های پلاتی جفتگیری میکنه؟
نهایت رشد پلاتی خونی چقدره؟
سلام
آره همه پلاتی ها خیلی راحت باهم جفتگیری میکنن، فرق رنگشون به خاطر اصلاح نژاد و انتخاب رنگه، نه تفاوت ژنتیکی عمیق.
نهایت رشدشم ۵ تا ۶.۵ سانته ولی اگه خوب تغذیه بشه و محیط نگهداریش اوکی باشه تا ۷ سانتم میرسه
تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..
آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.
۲:۵۷ ق٫ظ
۷ اسفند, ۱۴۰۳
افلاین(SINA) گفته
سلام
آره همه پلاتی ها خیلی راحت باهم جفتگیری میکنن، فرق رنگشون به خاطر اصلاح نژاد و انتخاب رنگه، نه تفاوت ژنتیکی عمیق.
نهایت رشدشم ۵ تا ۶.۵ سانته ولی اگه خوب تغذیه بشه و محیط نگهداریش اوکی باشه تا ۷ سانتم میرسه
شما مطمعنید؟
آخه پلاتی خ نی خیلی کوچیکه نهایت دو تا سه سانته هرچی که من دیدم
۱۰:۵۶ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینsama_mahi_sama گفته
شما مطمعنید؟
آخه پلاتی خ نی خیلی کوچیکه نهایت دو تا سه سانته هرچی که من دیدم
آره درسته بعضی از پلاتی ها ممکنه خیلی ریز به نظر بیان، ولی اگه تغذیه خوب باشه و تو شرایط مناسب نگهداری بشن رشدشون کامل میشه، رنگ و نژاد ممکنه ظاهرشون رو با بقیه متفاوت نشون بده ولی از نظر ژنتیک هیچ فرقی با بقیه ندارن و جفت گیری بین همه گونه های پلاتی اتفاق می افته.
تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..
آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.
۶:۵۱ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۴ تیر, ۱۴۰۳
افلاینsama_mahi_sama گفته
شما مطمعنید؟
آخه پلاتی خ نی خیلی کوچیکه نهایت دو تا سه سانته هرچی که من دیدم
اکثرا پلاتی های توی بازار نوع بالن هستند و خب و اونا کوچیک هستند ولی ممکنه پلاتی های پیدا کنی اندازه سوردتیل
"ما نمیتوانیم مشکلاتمان را با همان تفکری حل کنیم که با استفاده از آن، آنها را به وجود آوردیم."
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
385 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2902
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44418
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170351
جدیدترین اعضاء:
neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaaleh, hoseyn rezayiمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه







