آر اس اس موضوع
موضوعات مرتبط
۱:۴۹ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۶ مرداد, ۱۳۹۲
افلایناین تراریوم هم ساختش یه کم راحته و خیلی شبیه تراریوم مدل کلاسیکه؛در این مدل ما میایم جنگل های استوایی رو در مقیاس کوچکتر راه اندازی میکنیم!این تراریوم مثل این جنگل ها گرم و مرطوبه و توش میشه گیاهانی رو که این شرایط رو میپسندن کاشت!تو این مدل ما میتونیم گیاهان رو به صورت آویزون از دیواره های تانک بکاریم!چون اغلب گیاهان استوایی حالت پیچکی و رونده دارند برای همین میتوان اون ها رو تو دیواره کاشت!




نسخه ی آشفته ی دیوان عمر ما مپرس/خط غلط معنی خط املا غلط انشا غلط
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
142 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2903
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44419
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170352
جدیدترین اعضاء:
amirhasan94, neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaalehمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه






