آر اس اس موضوع
۱۲:۱۶ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۳ شهریور, ۱۳۹۴
افلاین۱:۱۰ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۵:۱۲ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۳ اسفند, ۱۳۹۴
افلاینzsk64 گفته
سلام به همه ی دوستانمیخوام فقط اسکار نگه دارم ...
سخته ؟
باچندتا گونه سازگاری داره؟
ممنون از همه
نگهداری خیلی راحت آسان برای مبتدی های علاقه مند به گوشتخوار در صورت تکثیر نیاز به گله به صورت جدی ندارید می توانید با ۴ تا اسکار حداقل بک جفت دربیارید با سیچیلاید های آمریکایی اما با رعایت سایز سازگاری دارد
۷:۵۹ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۱ دی, ۱۳۹۳
افلاینseraj گفته
zsk64 گفته
سلام به همه ی دوستانمیخوام فقط اسکار نگه دارم ...
سخته ؟
باچندتا گونه سازگاری داره؟
ممنون از همه
نگهداری خیلی راحت آسان برای مبتدی های علاقه مند به گوشتخوار در صورت تکثیر نیاز به گله به صورت جدی ندارید می توانید با ۴ تا اسکار حداقل بک جفت دربیارید با سیچیلاید های آمریکایی اما با رعایت سایز سازگاری دارد
درود
این سوال مربوط به تاریخ ششم اسفند سال یکهزار و سیصد و نود و سه شمسی
میباشد و احتمالا ایشان تا بحال منتظر پاسخ نمانده اند !!!!!!!
کاربران زیر از saeed s برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
مجتبی, emad.efهمیشه می پرسم .....پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است
۱۱:۵۰ ق٫ظ
کاربر نمونه
۲۸ تیر, ۱۳۹۸
افلاینسلام دوستان امیدوارم سلامت باشید
یک سوال داشتم
الان اسکار البینو من دمش سیاه شده و بدنش حالت سیاه مانند گرفته و از دمش شروع شده که دوستانی که تجربه نگهداری آلبینو رو دارند میفهمند چی میگم
و یکجا از سایت خوندم به خاطر کیفیت پایین ابه ولی کیفیت اب اکم بالا هست و هفته ای سیفون میزنم دیگه به نظرتون باید چه کاری انجام بدم تا این سیاهی ها از دمش برن؟
۱۰:۴۶ ب٫ظ
معاونانجمن
ویرایشگر
ویرایشگر کامنت
۲۷ خرداد, ۱۳۹۶
افلاین۱۱:۴۳ ق٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاینسلام
همانطور که خودتون مطالعه فرمودین و آقا علیرضا هم فرمودند کیفیت آب باعث این مشکل میشه اما بع داز سیفون کردن هم قرار نیست معجزه بشه و سریع رنگ ماهی برگرده باید دو سه ماه کیفیت آب رو بالا نگهدارید و تراکم ماهی نیز کم باشه و غذای متنوع بهش بدین تا کم کم رنگش برگرده اوایل فقط سیاه تر نمیشه و بعدا این سیاهی به مرور زمان از بین میره. از استرس زیاد هم میتونه ایجاد بشه که خب شما تجربه کافی دارید و این مورد فکر نکنم ایجاد شده باشه.
اکسیزن رسانی هم نکته جالبی بود که دوستمون اشاره کردند ممکنه با رشد ماهی شرایط به هم ریخته باشه.


کاربران زیر از مجتبی برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
ΡARSA, ایلیا۱۰:۰۳ ب٫ظ
۲ فروردین, ۱۴۰۳
افلاینسلام من ۳ روزه که ۲ تا اسکار خریدم اولش انداختمشون پیش سیچلاید رنگی سایز ۲ بند که دیدم دارن اسکار ها رو میزنن منم جداشون کردم الان ۲ روزه که اسکارا گوشه گیرن فقط غذا میخورن روزی ۲ تا ۳ بارم ی دوری میزنن باز میرن قایم میشن چراغم که روشن میکنم میرن داخل مخفیگاه خاموش که میکنم بعد چند دقیقه میان بیرون
اگه میشه بم بگید که چرا میرن کف و گوشه گیرن و باید چکار کنم
و آیا باید همیشه نور خاموش یاشه
سیچلاید ها هم داخل آکواریوم نیستن
ممنون
۱۱:۴۰ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینسلام
استرس بهشون وارد شده و هنوز به محیط جدید عادت نکردن. یکم بگذره خوب میشن.
تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..
آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.
۱۱:۵۵ ب٫ظ
۱۳ دی, ۱۳۹۹
افلاین۱:۴۸ ق٫ظ
کاربر عالی
۱۷ آبان, ۱۴۰۰
افلاینبابک گفته
مخفیگاه برای اسکارچطوری میشه درست کردیک گله هشت تایی اسکاردارم صبح دیدم یکیش افتاده کف تانک مرده مطمئن هستم درگیری داشته ممنون میشم راهنمایی کنید
اون دیگه سلیقه افراده
میتونی تعدادی سنگ مناسب بچینی جوری که مخفیگاه باشه و به صورت تونل یا پل مانند و ... ایجاد بشه
یا کوزه چیزی بزاری و خیلی کارهای دیگه
۲:۱۰ ق٫ظ
۱۴ آذر, ۱۳۹۶
افلاینبابک گفته
مخفیگاه برای اسکارچطوری میشه درست کردیک گله هشت تایی اسکاردارم صبح دیدم یکیش افتاده کف تانک مرده مطمئن هستم درگیری داشته ممنون میشم راهنمایی کنید
شما اول باید مطمئن باشید که دلیل اصلی تلف شدن ماهی درگیری بوده یا خیر.ضمنا اسکار بعد از جفت یابی نسبت به سایر ماهیا پرخاشگر میشه و طبق تجربه به نظرم بهتره بعد از جفت یابی جدا بشن و جفت در تانک مجزا نگهداری بشه.
۲:۱۹ ق٫ظ
۱۳ دی, ۱۳۹۹
افلاین۲:۲۶ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ آبان, ۱۴۰۰
افلاینبابک گفته
هنوزبچه هستن سه بندهستن
خب اگه کوچکن که بعیده طوری درگیر بشن که ماهیتون شب تا صبح بمیره
بررسی کنید احتمالا بیماری یا چیز دیگه باشه دلیل مرگش
اگه تازه خریدین کیفیت آب و روش آب به آب کردن درست بوده ؟
۸:۰۱ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۴ تیر, ۱۴۰۳
افلاینبابک گفته
مخفیگاه برای اسکارچطوری میشه درست کردیک گله هشت تایی اسکاردارم صبح دیدم یکیش افتاده کف تانک مرده مطمئن هستم درگیری داشته ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام
البته حجم آکواریومت هم کم نباشه چون علاوه بر درگیری
ماهی اسکار یک مقدار کثیف کاری زیادی داره
معمولا باید بالای ۱۵۰لیتر بگیری برای ۸ تا اسکار
"ما نمیتوانیم مشکلاتمان را با همان تفکری حل کنیم که با استفاده از آن، آنها را به وجود آوردیم."
۱۱:۰۰ ب٫ظ
۲۴ فروردین, ۱۴۰۳
افلاینتوی تانک ۱۲۰ لیتری ۴تا اسکار ۱۰ سانتی نگه میدارم ۲تا البینو ۲تا تایگر
البینوها یه مقدار کمی تایگرارو دنبال و اذیت میکنن
رنگ تایگر ها بیشتر اوقات رنگ پریده هستن
بعضی اوقات هم مخصوصا بعد از غذا ۴تاشون یه گوشه رو شن میشینن رو هم و تقریبا مایل
این رفتارشون طبیعیه؟
غذا هم گرانول و دل گوساله و دل بوقلمون بهشون میدم هفته ای ۲بار دل میدم روزی یک وعده
در مورد تغذیه هم راهنمایی کنین که همین غذاها خوبه یا خیر
۰:۲۰ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینAli-g 1367 گفته
توی تانک ۱۲۰ لیتری ۴تا اسکار ۱۰ سانتی نگه میدارم ۲تا البینو ۲تا تایگرالبینوها یه مقدار کمی تایگرارو دنبال و اذیت میکنن
رنگ تایگر ها بیشتر اوقات رنگ پریده هستن
بعضی اوقات هم مخصوصا بعد از غذا ۴تاشون یه گوشه رو شن میشینن رو هم و تقریبا مایل
این رفتارشون طبیعیه؟
غذا هم گرانول و دل گوساله و دل بوقلمون بهشون میدم هفته ای ۲بار دل میدم روزی یک وعده
در مورد تغذیه هم راهنمایی کنین که همین غذاها خوبه یا خیر
سلام
زیاد غذا میدید حتما
اگه گرانول مارک خوب باشه که عالیه
کنارش میلورم هم بدید
مارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
79 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2896
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44406
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7874
نوشته ها: 170330
جدیدترین اعضاء:
taha.laki, _babak, natalia, bita7408, .Nilofare 1387, meysamp1377مدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه





