قوانین استفاده از تاپیک شخصی (تصاویر اکواریوم اعضا) | قوانین و مقررات

A A A
Avatar

مهمان لطفا ثبت نام کنید

sp_Registration عضویت (ثبت نام) sp_LogInOut ورود
جستجوی پیشرفته

— در محدوده انجمن —




— محاسبه —





— گزینه های انجمن —





حداقل طول کلمه جستجو 3 کارکتر - حداکثر طول کلمه جستجو 84 کارکتر

sp_Feed آر اس اس موضوع sp_TopicIcon
قوانین استفاده از تاپیک شخصی (تصاویر اکواریوم اعضا)
۴ شهریور, ۱۳۹۳
۳:۰۹ ق٫ظ
Avatar
شهریار (onlypet.ir)

مؤسس سایت
تعداد نوشته ها: 3003
تاریخ عضویت:

۴ اسفند, ۱۳۸۹
sp_UserOfflineSmall افلاین

سلام خدمت همه دوستان عزیز

با توجه به اینکه مدتی هست که بازار تاپیک های اکواریوم اعضا حسابی گرمه و دوستان لطف میکنن و تصاویر اکواریوم و ماهیاشون رو با سایر کاربرا به اشتراک میزارن اما یک یا چند نکته منفی در این تاپیک ها به وجود اومده که لازم دونستیم سیاست استفاده از این تاپیک ها رو کمی تغیر بدیم.

برای همین لطفا از این به بعد موارد زیر رو مورد توجه قرار بدین. عدم توجه به موارد زیر باعث میشه پست هایی که در این چهارچوب ارسال نشده باشن حذف و در صورت تکرار تاپیک کاربر قفل بشه.

۱- تنها در صورتی تاپیک شخصی ایجاد کنید که تصاویری از اکواریوم یا حیوان خانگیتون همراهش پست شده باشه. اینکه بگیم میخوام اکواریوم بزنم و فردا عکس میزارم و امروز میزشو خریدم و امثال مشابه مجاز نیست و لزومی نداره زمانی که هنوز کاری رو انجام ندادید و تصویری در دسترس ندارید تاپیک ایجاد کنید. مشخصا اسم تاپیک «تصاویر اکواریوم اعضا» هست بنابراین پیوست تصویر برای ایجاد تاپیک الزامی است.

۲- از ایجاد پست های پی در پی و اتفاقات روزانه مثل «امروز به ماهیام دل دادم یکیشون نخورد»، «حال ماهیم بد شد و نمیدونم چه مشکلی داره»، «امروز صبح بیدار شدم رنگ ماهیم سیاه شده بود» و امثال مشابه در تاپیک های شخصی خوداری کنید. مشخصا ما منتظر تصاویر اکواریوم و حیوان خانگی شما در این تاپیک ها هستیم نه خاطرات و اتفاقات روزانه رخ داده برای شما. بنابراین رعایت یک بازه زمانی برای ایجاد پست جدید به همراه پیوست تصاویر جدید، تاپیک شما رو جذاب میکنه.

۳- دوستانی که در مورد تصاویر و تاپیک کاربر نقد و نظری رو ارسال میکنن یا سوالی میپرسن لازمه نظر، نقد یا سوالشون رو نسبت به تصاویر ارسالی کاربر و به طور کامل مطرح کنن، هر گونه نظر، سوال یا پاسخی که مرتبط با موضوعات سایت، تاپیک و الزاما تصاویر کاربر نباشه پذیرفته نیست. لطفا از چت کردن و بیان مسائل شخصی و دوستانه در این تاپیک ها جدا خوداری کنید.

۴- استفاده از تاپیک های اکواریوم اعضا چه برای ایجاد کننده و چه برای مشارکت کنندگان برای رسیدن به پاسخ سوالات تخصصی مانند بیماری و درمان، سازگاری ماهیان، شرایط اب و سیکل، استفاده از مدیا و هر گونه سوال تخصصی مجاز نیست. در صورتی که سوال یا ابهامی واسمون پیش اومده نباید در این تاپیک ها مطرح بشه و لازمه به تاپیک های تخصصی تر مراجعه کنیم و سوالمون رو مطرح کنیم تا جوابش رو دریافت کنیم.

۵- از ارسال هر گونه اموزش در تاپیک های شخصی هم باید خودداری کنید. اگه ایده ای دارید یا قراره موضوعی رو مطرح کنید که برای سایر کاربران مفید باشه لازمه یک موضوع اموزشی رو ایجاد کنید یا از تاپیک های تخصصی موجود استفاده کنید و اموزش خودتون رو به شکل کامل برای استفاده عموم قرار بدید.

۶- لطفا تصاویر اکواریوم، ماهی، پرنده و سایر حیوانات خانگی خودتون رو  روی سرور همین سایت اپلود کنید. لینک اپلود سنتر بالای ویرایشگر متن در هنگام ایجاد پست قابل مشاهده است.

ممنون از همگی که رعایت میکنید.

کاربران زیر از شهریار (onlypet.ir) برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:

erfan1393, Saghari

1 تالار گفتگو

منطقه زمانی انجمن:Asia/Tehran

بیشترین کاربران آنلاین:1031

افراد آنلاین کنونی: phoenix_love58, Meh87rad, Mortezakh, agh feri
146 مهمان

مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان

برترین نویسندگان:

مجتبی : 22934

ΡARSA : 4189

alirezaj : 3752

H∀ⓂΞD20 : 3661

حسنHTB : 3111

HAMID ESKANDARI : 2608

آمار کاربران:

مهمان: 575

اعضا: 33932

مدیران انجمن: 15

مدیر کل: 1

آمار انجمن:

گروه ها: 7

انجمن ها: 239

موضوعات: 7674

نوشته ها: 164262

جدیدترین اعضاء:

nazi.r, A.M_Deymaei, pooriya jamali, dorian, mehrad01, ALi falah

مدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3003

آخرین ارسال های انجمن

آخرین دیدگاه ها