انواع میگوهای آب شیرین | صفحه 6 | شناخت سایر آبزیان اکواریومی و غیر اکواریومی

A A A
Avatar

مهمان لطفا ثبت نام کنید

sp_Registration عضویت (ثبت نام) sp_LogInOut ورود
جستجوی پیشرفته

— در محدوده انجمن —




— محاسبه —





— گزینه های انجمن —





حداقل طول کلمه جستجو 3 کارکتر - حداکثر طول کلمه جستجو 84 کارکتر

شما مجوزی برای ایجاد نوشته ندارید
sp_Feed آر اس اس موضوع sp_Related موضوعات مرتبط sp_TopicIcon
انواع میگوهای آب شیرین
۲۳ آذر, ۱۴۰۳
۴:۲۴ ب٫ظ
Avatar
erf
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 231
تاریخ عضویت:

۶ خرداد, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
101sp_Permalink sp_Print

سلام این غذا اسنکیا میره کف برا شریمپا یا رو آب وامیسته؟

https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/173409446472151.jpg

۲۳ آذر, ۱۴۰۳
۶:۰۴ ب٫ظ
Avatar
Armin 23
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 263
تاریخ عضویت:

۱۱ اسفند, ۱۴۰۰
sp_UserOfflineSmall افلاین
102sp_Permalink sp_Print

erf گفته
سلام این غذا اسنکیا میره کف برا شریمپا یا رو آب وامیسته؟

https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/173409446472151.jpg  

سلام 

ته نشین میشه ولی برای غذای روزانه شریمپ مناسب نیس تو گوگل بزنید غذای مخصوص شریمپ کلی محصول خوب براتون میاره 

۱۸ دی, ۱۴۰۳
۰:۳۸ ق٫ظ
Avatar
Amirello
یه گوشه تو ایران

کاربر هدفمند
Members
تعداد نوشته ها: 181
تاریخ عضویت:

۱۳ تیر, ۱۳۹۷
sp_UserOfflineSmall افلاین
103sp_Permalink sp_Print

سلام بخش مربوط به موضوعم رو پیدا نکردم بخاطر اون همینجا میپرسم.بعد هچ شدن تخم میگو آمانو لارو ها بعد چند روز باید از آب شور به شیرین منتقل بشن؟(یا به اصطلاح کی رنگشون شفاف میشه؟)

۱ بهمن, ۱۴۰۳
۶:۵۴ ب٫ظ
Avatar
erf
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 231
تاریخ عضویت:

۶ خرداد, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
104sp_Permalink sp_Print

سلام اسم این نژاد چیه؟و تکثیرش راحته؟

 

https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/173738666711651.jpg

۱ بهمن, ۱۴۰۳
۸:۰۱ ب٫ظ
Avatar
BENYAMIN/?
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 172
تاریخ عضویت:

۲۶ بهمن, ۱۴۰۱
sp_UserOfflineSmall افلاین
105sp_Permalink sp_Print

erf گفته
سلام اسم این نژاد چیه؟و تکثیرش راحته؟

 

https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/173738666711651.jpg  

سلام

رد کریستال هست یا رد پینتو که هرد دو هم تکثیر نسبتا سختی دارن و اگر تجربه از شریمپ ندارید به هیچ وجه سمتش نرید.

ضمن اینکه این نوع میگو ها قزمز و سفید هستند نژاد خیلی زیادی دارن.

کاربران زیر از BENYAMIN/? برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:

erf

خدایا شکر.

۱ فروردین, ۱۴۰۴
۲:۱۵ ب٫ظ
Avatar
erf
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 231
تاریخ عضویت:

۶ خرداد, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
106sp_Permalink sp_Print

سلام سال نو مبارک

من یه شریمپ بامبو با یه شریمپ آمانو میخوام تهیه کنم سازگارن باهم دیگ؟

۲ فروردین, ۱۴۰۴
۱۱:۵۳ ب٫ظ
Avatar
(SINA)

ناظر انجمن
Members

ویرایشگر
تعداد نوشته ها: 2903
تاریخ عضویت:

۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
sp_UserOfflineSmall افلاین
107sp_Permalink sp_Print

erf گفته
سلام سال نو مبارک

من یه شریمپ بامبو با یه شریمپ آمانو میخوام تهیه کنم سازگارن باهم دیگ؟  

سلام
بله سازگارن ولی باید بخوبی شریمپ آمانو تغذیه بشه چون اگه احساس گرسنگی کنه یکم تند میشه رفتارش و ممکنه به بامبو صدمه بزنه.

کاربران زیر از (SINA) برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:

erf

 تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..  

آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.

۱۴ فروردین, ۱۴۰۴
۱:۵۴ ق٫ظ
Avatar
erf
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 231
تاریخ عضویت:

۶ خرداد, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
108sp_Permalink sp_Print

سلام این میگو امانوهای ۲ تا ۲/۵سانتی سایز میزنن؟مثلا تا همون ۴تا ۵سانت ،یا کلا نژادشون کوچیک تره؟

۱۵ فروردین, ۱۴۰۴
۰:۱۸ ق٫ظ
Avatar
(SINA)

ناظر انجمن
Members

ویرایشگر
تعداد نوشته ها: 2903
تاریخ عضویت:

۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
sp_UserOfflineSmall افلاین
109sp_Permalink sp_Print

erf گفته
سلام این میگو امانوهای ۲ تا ۲/۵سانتی سایز میزنن؟مثلا تا همون ۴تا ۵سانت ،یا کلا نژادشون کوچیک تره؟  

سلام
میگوهای آمانو خب به زمان نیاز داره تا رشد کنن، بعد اینکه سایزشون به محیط نگهداری و تغذیه‌شونم بستگی داره. در کل ماده‌ها از نرها بزرگ‌ترن و تا ۷ سانت و نرها تا ۵ سانت رشد میکنن

کاربران زیر از (SINA) برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:

erf

 تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..  

آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.

۱۶ فروردین, ۱۴۰۴
۱:۳۳ ق٫ظ
Avatar
erf
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 231
تاریخ عضویت:

۶ خرداد, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
110sp_Permalink sp_Print

سلام دو سه تا میگو گست دارم کلی بچه میارن ولی بچه هاشون چرا اندازه خودشون نمیشن،؟مولدا نزدیک ۴تا ۵سانتن ولی بچع ها همون ۱/۵تا ۲ سانت میمونن

۱۷ فروردین, ۱۴۰۴
۱۲:۵۱ ب٫ظ
Avatar
(SINA)

ناظر انجمن
Members

ویرایشگر
تعداد نوشته ها: 2903
تاریخ عضویت:

۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
sp_UserOfflineSmall افلاین
111sp_Permalink sp_Print

erf گفته
سلام دو سه تا میگو گست دارم کلی بچه میارن ولی بچه هاشون چرا اندازه خودشون نمیشن،؟مولدا نزدیک ۴تا ۵سانتن ولی بچع ها همون ۱/۵تا ۲ سانت میمونن  

سلام
خب یکم از محیط نگهداری بگید، حجم آب اونا چنده و اینکه چندتا هستن؟ تصفیه آب چطوره کلا؟ غذاهایی که میدین چی؟ کلا باید بدونیم تو چجور محیطی هستن تا بتونیم راهنمایی کنیم.

 تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..  

آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.

۱۷ فروردین, ۱۴۰۴
۳:۲۱ ب٫ظ
Avatar
erf
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 231
تاریخ عضویت:

۶ خرداد, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
112sp_Permalink sp_Print

(SINA) گفته

سلام
خب یکم از محیط نگهداری بگید، حجم آب اونا چنده و اینکه چندتا هستن؟ تصفیه آب چطوره کلا؟ غذاهایی که میدین چی؟ کلا باید بدونیم تو چجور محیطی هستن تا بتونیم راهنمایی کنیم.  

تانکم ۵۰لیتره ۳تان ،فیلتر ابری بیوفیلتر دارم غذا هم غذای مخصوص میگو ساچمه ای شکله میره کف آب

۱۷ فروردین, ۱۴۰۴
۸:۰۷ ب٫ظ
Avatar
(SINA)

ناظر انجمن
Members

ویرایشگر
تعداد نوشته ها: 2903
تاریخ عضویت:

۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
sp_UserOfflineSmall افلاین
113sp_Permalink sp_Print

erf گفته

تانکم ۵۰لیتره ۳تان ،فیلتر ابری بیوفیلتر دارم غذا هم غذای مخصوص میگو ساچمه ای شکله میره کف آب  

خب پس تنها راه اینه که دمای آب رو پایین بیارین، شریمپ‌ها تو دمای سرد متابولیسم بدن‌شون بالاتر میره و سریع‌تر رشد میکنن، آب هم باید تمیز باشه و پارامترها پایین باشن.

کاربران زیر از (SINA) برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:

erf

 تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..  

آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.

۱۷ فروردین, ۱۴۰۴
۱۰:۱۴ ب٫ظ
Avatar
๑۩ MOEIN ۩๑
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 292
تاریخ عضویت:

۲۳ خرداد, ۱۴۰۰
sp_UserOfflineSmall افلاین
114sp_Permalink sp_Print

erf گفته
سلام دو سه تا میگو گست دارم کلی بچه میارن ولی بچه هاشون چرا اندازه خودشون نمیشن،؟مولدا نزدیک ۴تا ۵سانتن ولی بچع ها همون ۱/۵تا ۲ سانت میمونن  

سلام 
علاوه بر دما که آقا سینا گفتن نوع تغذیتون رو تغییر بدید و تنوع بیشتری بهش بدید و حتما حتما غذای تازه هم استفاده و کنید و صرفا به غذای خشک اکتفا نکنید

کاربران زیر از ๑۩ MOEIN ۩๑ برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:

erf

۱۷ فروردین, ۱۴۰۴
۱۰:۳۵ ب٫ظ
Avatar
erf
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 231
تاریخ عضویت:

۶ خرداد, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
115sp_Permalink sp_Print

๑۩ MOEIN ۩๑ گفته

سلام 
علاوه بر دما که آقا سینا گفتن نوع تغذیتون رو تغییر بدید و تنوع بیشتری بهش بدید و حتما حتما غذای تازه هم استفاده و کنید و صرفا به غذای خشک اکتفا نکنید  

غذای تازه چی بدم؟

۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۴
۷:۵۹ ب٫ظ
Avatar
erf
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 231
تاریخ عضویت:

۶ خرداد, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
116sp_Permalink sp_Print

سلام رد کریستال بلک کریستال نگهداریش چجوریاس سخته؟

۱ خرداد, ۱۴۰۴
۳:۰۵ ب٫ظ
Avatar
Arman1384
کرج

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 142
تاریخ عضویت:

۳ آذر, ۱۴۰۰
sp_UserOfflineSmall افلاین
117sp_Permalink sp_Print

سلام وقت بخیر

بله نگهداری سخت تری نسبت به بقیه شریمپ ها داره

کاربران زیر از Arman1384 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:

erf

نگهداری از حیوانات عشقه عشق✌️😜

۱۳ خرداد, ۱۴۰۴
۳:۵۴ ب٫ظ
Avatar
zero
کاربر تازه وارد
Members
تعداد نوشته ها: 2
تاریخ عضویت:

۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۴
sp_UserOfflineSmall افلاین
118sp_Permalink sp_Print

سلام من حدود دو روز که ی میگو ای رو خریدم نمیتونم بفهمم نژادش چیه میگو همون اندازه میگو رد چری هستش و اینکه رنگ اون کاملا سیاه و وقتی نور میزنه ی رنگ های ابی روش ظاهر میشه اما بازم سیاهه و زیرش یکمی ابی میدونید این نژآد چیه و ممنون میشم در باره تکثیرش هم بگین

۱۳ خرداد, ۱۴۰۴
۸:۱۱ ب٫ظ
Avatar
Clownfish
مشهد

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 247
تاریخ عضویت:

۱۴ تیر, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
119sp_Permalink sp_Print

zero گفته
سلام من حدود دو روز که ی میگو ای رو خریدم نمیتونم بفهمم نژادش چیه میگو همون اندازه میگو رد چری هستش و اینکه رنگ اون کاملا سیاه و وقتی نور میزنه ی رنگ های ابی روش ظاهر میشه اما بازم سیاهه و زیرش یکمی ابی میدونید این نژآد چیه و ممنون میشم در باره تکثیرش هم بگین  

سلام 

فکر کنم بهش میگن بلو کربن 

اتفاقا منم از اون ها یک جفت داشتم که چون اوایل نمی دونستم ماهی با شریمپ نمیسازه خوردنش ماهی ها

تکثیرش هم مثل بقیه شریمپ هاست فرقی نداره 

کاربران زیر از Clownfish برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:

erf

"ما نمی‌توانیم مشکلاتمان را با همان تفکری حل کنیم که با استفاده از آن، آنها را به وجود آوردیم."

۱۳ خرداد, ۱۴۰۴
۸:۳۴ ب٫ظ
Avatar
erf
تهران

کاربر عالی
Members
تعداد نوشته ها: 231
تاریخ عضویت:

۶ خرداد, ۱۴۰۳
sp_UserOfflineSmall افلاین
120sp_Permalink sp_Print

zero گفته
سلام من حدود دو روز که ی میگو ای رو خریدم نمیتونم بفهمم نژادش چیه میگو همون اندازه میگو رد چری هستش و اینکه رنگ اون کاملا سیاه و وقتی نور میزنه ی رنگ های ابی روش ظاهر میشه اما بازم سیاهه و زیرش یکمی ابی میدونید این نژآد چیه و ممنون میشم در باره تکثیرش هم بگین  

بلو کربن اسمش،برا تکثیرش هم حداقل باید ۵تا۱۰تا ازش داشته باشی تا چند تا ماده از توشون دربیاد،فقطم باید بلو کربن باشن رنگای دیگه قاطی کنی بچه هاش هیبرید و بی رنگ در میان

کاربران زیر از erf برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:

Clownfish
شما مجوزی برای ایجاد نوشته ندارید
منطقه زمانی انجمن:Asia/Tehran

بیشترین کاربران آنلاین:1075

افراد آنلاین کنونی:
242 مهمان

مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان

برترین نویسندگان:

مجتبی : 22934

ΡARSA : 4194

alirezaj : 3752

H∀ⓂΞD20 : 3661

حسنHTB : 3111

(SINA) : 2903

آمار کاربران:

مهمان: 575

اعضا: 44419

مدیران انجمن: 15

مدیر کل: 1

آمار انجمن:

گروه ها: 7

انجمن ها: 240

موضوعات: 7877

نوشته ها: 170352

جدیدترین اعضاء:

amirhasan94, neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaaleh

مدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

آخرین ارسال های انجمن

آخرین دیدگاه ها