آر اس اس موضوع
موضوعات مرتبط
۴:۲۴ ب٫ظ
کاربر عالی
۶ خرداد, ۱۴۰۳
افلاینسلام این غذا اسنکیا میره کف برا شریمپا یا رو آب وامیسته؟
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/173409446472151.jpg
۶:۰۴ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۱ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینerf گفته
سلام این غذا اسنکیا میره کف برا شریمپا یا رو آب وامیسته؟https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/173409446472151.jpg
سلام
ته نشین میشه ولی برای غذای روزانه شریمپ مناسب نیس تو گوگل بزنید غذای مخصوص شریمپ کلی محصول خوب براتون میاره
۰:۳۸ ق٫ظ
کاربر هدفمند
۱۳ تیر, ۱۳۹۷
افلاین۶:۵۴ ب٫ظ
کاربر عالی
۶ خرداد, ۱۴۰۳
افلاین۸:۰۱ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۶ بهمن, ۱۴۰۱
افلاینerf گفته
سلام اسم این نژاد چیه؟و تکثیرش راحته؟
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/173738666711651.jpg
سلام
رد کریستال هست یا رد پینتو که هرد دو هم تکثیر نسبتا سختی دارن و اگر تجربه از شریمپ ندارید به هیچ وجه سمتش نرید.
ضمن اینکه این نوع میگو ها قزمز و سفید هستند نژاد خیلی زیادی دارن.
کاربران زیر از BENYAMIN/? برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
erfخدایا شکر.
۲:۱۵ ب٫ظ
کاربر عالی
۶ خرداد, ۱۴۰۳
افلاین۱۱:۵۳ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینerf گفته
سلام سال نو مبارکمن یه شریمپ بامبو با یه شریمپ آمانو میخوام تهیه کنم سازگارن باهم دیگ؟
سلام
بله سازگارن ولی باید بخوبی شریمپ آمانو تغذیه بشه چون اگه احساس گرسنگی کنه یکم تند میشه رفتارش و ممکنه به بامبو صدمه بزنه.
کاربران زیر از (SINA) برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
erf
تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..
آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.
۱:۵۴ ق٫ظ
کاربر عالی
۶ خرداد, ۱۴۰۳
افلاین۰:۱۸ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینerf گفته
سلام این میگو امانوهای ۲ تا ۲/۵سانتی سایز میزنن؟مثلا تا همون ۴تا ۵سانت ،یا کلا نژادشون کوچیک تره؟
سلام
میگوهای آمانو خب به زمان نیاز داره تا رشد کنن، بعد اینکه سایزشون به محیط نگهداری و تغذیهشونم بستگی داره. در کل مادهها از نرها بزرگترن و تا ۷ سانت و نرها تا ۵ سانت رشد میکنن
کاربران زیر از (SINA) برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
erf
تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..
آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.
۱:۳۳ ق٫ظ
کاربر عالی
۶ خرداد, ۱۴۰۳
افلاین۱۲:۵۱ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینerf گفته
سلام دو سه تا میگو گست دارم کلی بچه میارن ولی بچه هاشون چرا اندازه خودشون نمیشن،؟مولدا نزدیک ۴تا ۵سانتن ولی بچع ها همون ۱/۵تا ۲ سانت میمونن
سلام
خب یکم از محیط نگهداری بگید، حجم آب اونا چنده و اینکه چندتا هستن؟ تصفیه آب چطوره کلا؟ غذاهایی که میدین چی؟ کلا باید بدونیم تو چجور محیطی هستن تا بتونیم راهنمایی کنیم.
تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..
آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.
۳:۲۱ ب٫ظ
کاربر عالی
۶ خرداد, ۱۴۰۳
افلاین۸:۰۷ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینerf گفته
تانکم ۵۰لیتره ۳تان ،فیلتر ابری بیوفیلتر دارم غذا هم غذای مخصوص میگو ساچمه ای شکله میره کف آب
خب پس تنها راه اینه که دمای آب رو پایین بیارین، شریمپها تو دمای سرد متابولیسم بدنشون بالاتر میره و سریعتر رشد میکنن، آب هم باید تمیز باشه و پارامترها پایین باشن.
کاربران زیر از (SINA) برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
erf
تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..
آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.
۱۰:۱۴ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۳ خرداد, ۱۴۰۰
افلاینerf گفته
سلام دو سه تا میگو گست دارم کلی بچه میارن ولی بچه هاشون چرا اندازه خودشون نمیشن،؟مولدا نزدیک ۴تا ۵سانتن ولی بچع ها همون ۱/۵تا ۲ سانت میمونن
سلام
علاوه بر دما که آقا سینا گفتن نوع تغذیتون رو تغییر بدید و تنوع بیشتری بهش بدید و حتما حتما غذای تازه هم استفاده و کنید و صرفا به غذای خشک اکتفا نکنید
کاربران زیر از ๑۩ MOEIN ۩๑ برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
erf
۱۰:۳۵ ب٫ظ
کاربر عالی
۶ خرداد, ۱۴۰۳
افلاین۷:۵۹ ب٫ظ
کاربر عالی
۶ خرداد, ۱۴۰۳
افلاین۳:۰۵ ب٫ظ
کاربر عالی
۳ آذر, ۱۴۰۰
افلاین۳:۵۴ ب٫ظ
۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۴
افلاین۸:۱۱ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۴ تیر, ۱۴۰۳
افلاینzero گفته
سلام من حدود دو روز که ی میگو ای رو خریدم نمیتونم بفهمم نژادش چیه میگو همون اندازه میگو رد چری هستش و اینکه رنگ اون کاملا سیاه و وقتی نور میزنه ی رنگ های ابی روش ظاهر میشه اما بازم سیاهه و زیرش یکمی ابی میدونید این نژآد چیه و ممنون میشم در باره تکثیرش هم بگین
سلام
فکر کنم بهش میگن بلو کربن
اتفاقا منم از اون ها یک جفت داشتم که چون اوایل نمی دونستم ماهی با شریمپ نمیسازه خوردنش ماهی ها
تکثیرش هم مثل بقیه شریمپ هاست فرقی نداره
کاربران زیر از Clownfish برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
erf"ما نمیتوانیم مشکلاتمان را با همان تفکری حل کنیم که با استفاده از آن، آنها را به وجود آوردیم."
۸:۳۴ ب٫ظ
کاربر عالی
۶ خرداد, ۱۴۰۳
افلاینzero گفته
سلام من حدود دو روز که ی میگو ای رو خریدم نمیتونم بفهمم نژادش چیه میگو همون اندازه میگو رد چری هستش و اینکه رنگ اون کاملا سیاه و وقتی نور میزنه ی رنگ های ابی روش ظاهر میشه اما بازم سیاهه و زیرش یکمی ابی میدونید این نژآد چیه و ممنون میشم در باره تکثیرش هم بگین
بلو کربن اسمش،برا تکثیرش هم حداقل باید ۵تا۱۰تا ازش داشته باشی تا چند تا ماده از توشون دربیاد،فقطم باید بلو کربن باشن رنگای دیگه قاطی کنی بچه هاش هیبرید و بی رنگ در میان
کاربران زیر از erf برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Clownfishبیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
242 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2903
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44419
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170352
جدیدترین اعضاء:
amirhasan94, neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaalehمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه





