آر اس اس موضوع
۷:۰۴ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۱۱ خرداد, ۱۳۹۶
افلاینMrezapbs گفته
سلام. اقا بچه ماهی ها هچ شدن و مادر آزادشون کرد. منم جداشون کردم. بچه ماهی ها الان قادر به شنای آزاد هستن.از کی باید تغذیه بشن؟ ارتمیا رو گذاشتم تا ۲۴ ساعت دیگه هچ میشن. فقط موندم چجوری ارتمیا رو بریزم پیش اینا که بخورنشون؟ اگر تجربه ای دارید برای اینکه بچه ماهیا نمیرن لطفا انتقال بدید ممنون.
تلفات که حتی ناچیز در هر صورت دارید و از این بابت نگران نباشید و اقدام خاصی هم انجام ندید. به محض هچ شدن آرتمیا با توری آرتمیا و آب نمک را جدا کنید و داخل آب رهاشون کنید. خودشون شروع به تغذیه میکنن. غذاهای شرکتی برای بچه ماهی وجود داره که کارتون رو ساده تر می کنه
کاربران زیر از م.یگانه برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Mrezapbsهمیشه از اینکه دوستانم مرا به اشتباهاتم آگاه کنند خوشحال میشوم. حتی اینجا، حتی شما دوست عزیز...
۱:۵۲ ب٫ظ
۱۱ اسفند, ۱۴۰۱
افلاینسلام وقت بخیر دوستان
میشه لطفاً جنسیت ماهی های منو بگید ؟
و چه نوع سیچلاید ی هستن ؟
و این دو تا هم دیگه رو می زنن علتش چیه ؟
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/167774550311191.jpg
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/167774550317492.jpg
۲:۵۵ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۶ بهمن, ۱۴۰۱
افلاینmoh.par گفته
سلام وقت بخیر دوستانمیشه لطفاً جنسیت ماهی های منو بگید ؟
و چه نوع سیچلاید ی هستن ؟
و این دو تا هم دیگه رو می زنن علتش چیه ؟
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/167774550311191.jpg
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/167774550317492.jpg
سلام
طبق این عکس ها دوتا نر هستند.
احتمالا همین نر بودنشون هم دیگر را میزنند(برای قلمرو)
خدایا شکر.
۳:۱۱ ب٫ظ
۱۱ اسفند, ۱۴۰۱
افلاین۷:۲۳ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۶ بهمن, ۱۴۰۱
افلاین۱۰:۱۴ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینBENYAMIN/1389 گفته
moh.par گفته
چن تا ماده بخرم دیگه هم دیگه رو نمی زنن به نظرتون؟
نه اگر جفت بشن بدتر خشونت بیشتر میشه
به تظرم یا تعداد مخفیگاه ها رو زیاد کنید یاچند روزی با شیشه جداشون کنید تا بهم عادت کنند
در رابطه با نژاد دوتا کالیکو هستند
نه!!
جفت شدن تاثیز زیادی رو خشونت نداره وقتی که ماده ها به اندازه کافی باشه
اون زمان تخم ریزی هست که خشونتشون میره بالا
مارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۵:۴۲ ب٫ظ
۱۱ اسفند, ۱۴۰۱
افلاین۲:۵۵ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاین۱:۰۲ ق٫ظ
کاربر عالی
۱۱ تیر, ۱۳۹۵
افلاینسلام
عکس سیچلاید هارو میذارم
جنیست رو حدس میزنم اما برای مطمئن شدن شما هم کمک کنین
شماره ۱
کالیکو،احتمال زیاد نر باشه
شماره ۲
اسمشو نمیدونم همون که خال داره،شاید نر باشه
شماره ۳
پینگ،رو دم مخرجی خال نمیبینم ولی از رنگش و رفتارش میگم شاید نر باشه
شماره ۴
اینم اسمشو نمیدونم و کلا موندم نره یا ماده
شماره ۵
کله اسبی،فکر کنم نره
شماره ۶
شاید ماده
شماره ۷
پینگ ماده ولی شک دارم
شماره ۸
کله اسبی
فک کنم نر هست
شماره ۹
اینو اصلا نمیدونم
شماره ۱۰
بلو الکتریک شاید نر هست
رو هر عکس شماره گذاشتم تا راحت تر جواب بدین
و یه سوال دیگه،الان این که ۶ نژاد مختلف رو کنار هم نگهداری میکنم کار درستی هست یا نه
و اینکه به غیر از رنگ،خال دم مخرجی و بدنش کشیده،به غیر از اینا تشخیص جنسیت در سیچلایدعلامت های دیگه ای هم داره؟
۱۰:۳۲ ق٫ظ
کاربر عالی
۲۶ بهمن, ۱۴۰۱
افلاینAmir_moshtag گفته
سلامعکس سیچلاید هارو میذارم
جنیست رو حدس میزنم اما برای مطمئن شدن شما هم کمک کنین
شماره ۱
کالیکو،احتمال زیاد نر باشه
شماره ۲
اسمشو نمیدونم همون که خال داره،شاید نر باشه
شماره ۳
پینگ،رو دم مخرجی خال نمیبینم ولی از رنگش و رفتارش میگم شاید نر باشه
شماره ۴
اینم اسمشو نمیدونم و کلا موندم نره یا ماده
شماره ۵
کله اسبی،فکر کنم نره
شماره ۶
شاید ماده
شماره ۷
پینگ ماده ولی شک دارم
شماره ۸
کله اسبی
فک کنم نر هست
شماره ۹
اینو اصلا نمیدونم
شماره ۱۰
بلو الکتریک شاید نر هست
رو هر عکس شماره گذاشتم تا راحت تر جواب بدین
و یه سوال دیگه،الان این که ۶ نژاد مختلف رو کنار هم نگهداری میکنم کار درستی هست یا نه
و اینکه به غیر از رنگ،خال دم مخرجی و بدنش کشیده،به غیر از اینا تشخیص جنسیت در سیچلایدعلامت های دیگه ای هم داره؟
سلام
کالیکو که کلا معلوم نیست
شماره ۲ به نظر من هم نره
شماره ۳ و۴ به نظرم ماده هستن
شماره ۵ نره
۶که معلومه نیست
۷ماده
۸نظری نمیتونم بدم
۹شاید ماده
۱۰نر
کلا اینا رو از رفتار و حرکاتسون میشه فهمید جنسیت رو ولی همین راهکار به نظرم بهتره
درمورد سازگاری نژاد اطلاعی ندارم
کاربران زیر از BENYAMIN/? برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Amir_moshtagخدایا شکر.
۱۱:۳۷ ب٫ظ
۱۴ فروردین, ۱۴۰۱
افلاینسلام این کالکو رو جنسیتشو میشه کمک کنید فقط فوری
خودم فک کنم نره باز شما هم بگید
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/17118291602841.jpg
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/171182906867381.jpg
۰:۲۲ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینMR_KILLER گفته
سلام این کالکو رو جنسیتشو میشه کمک کنید فقط فوریخودم فک کنم نره باز شما هم بگید
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/17118291602841.jpg
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/171182906867381.jpg
سلام
ظاهرا که نر تشریف داره
کاربران زیر از Matin 1387 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
MR_KILLERمارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۳:۵۱ ق٫ظ
۱۴ فروردین, ۱۴۰۱
افلاین۱۰:۳۲ ق٫ظ
کاربر هدفمند
۱۹ مرداد, ۱۴۰۰
افلاینMR_KILLER گفته
خیلیم عالی ، یه ماده بگیرم اخم ریزی میکنن؟
در مورد جنسیتش خب تشخیصش دشواری داره ، اما من هم با آقا متین هم نظرم .
خیر ، یک ماده کمه و اقلا سه ماده باید تهیه بشه . این ماهی دهان پرور هستش
کاربران زیر از 30Mahi برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Matin 1387, MR_KILLERیاد باد آنکه ز ما وقت سفر یاد نکرد ...
به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد ...
۶:۳۷ ق٫ظ
۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳
افلاینسلام . من چند تا ماکرو دارم که طبق فرمایش شما از رو باله مخرجی تعیین جنسیت کردم خریدم ، اما دوتا از حیونایی که اصلا خال ندارن رفتار های نر رو بروز میدن و یدونه هم خال دار رفتار ماده . یکم گیج شدم . ممنون از راهنمایی هاتون .
راستی یه چن وقتیه آقا مجتبی . آقای قمیشی و شهریار خان حضور ندارن دلمون تنگ شده
۴:۰۹ ق٫ظ
۲۴ فروردین, ۱۴۰۳
افلاین۶:۱۲ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ اسفند, ۱۴۰۱
افلاینسلام
دوستان این ماهی ماده هستش؟ نر (کالیکوعه)خیلی دنبالش میکنه امکان داره با هم جفت بشن؟
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/173971686950721.jpg
با تشکر
Persian Gulf/خلیج فارس
۷:۵۸ ق٫ظ
نویسنده ممتاز
۱۵ دی, ۱۳۹۲
افلاین۵:۴۸ ب٫ظ
۱۸ اسفند, ۱۴۰۳
افلاینسلام
این ماهی نره یا ماده؟
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/174152979525541.jpg
تا الان هر چی ماده تشخیص دادم بعد از دو سه روز نر درومده یعنی طرف رندوم ماهی رو بهم میداد احتمالش بیشتر بود ماده باشن![]()
۷:۲۶ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۱۱ خرداد, ۱۳۹۶
افلاینHm_2 گفته
سلاماین ماهی نره یا ماده؟
https://www.onlypet.ir/upload/user/box/12/174152979525541.jpg
تا الان هر چی ماده تشخیص دادم بعد از دو سه روز نر درومده یعنی طرف رندوم ماهی رو بهم میداد احتمالش بیشتر بود ماده باشن
![]()
سلام. به ماده بیشتر شباهت داره. شما گروهی بریز اون دوتایی که با هم قلمرو طلبی میکنن را جدا کن و بقیه را بده برن. ماهی هرچقدر هم که خبره باشی باز کار تشخیص ۵۰ ۵۰ هستش
کاربران زیر از م.یگانه برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Hm_2همیشه از اینکه دوستانم مرا به اشتباهاتم آگاه کنند خوشحال میشوم. حتی اینجا، حتی شما دوست عزیز...
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی: Clownfish
138 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2902
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44418
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170351
جدیدترین اعضاء:
neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaaleh, hoseyn rezayiمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه
















