آر اس اس موضوع
۵:۰۴ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۶ بهمن, ۱۳۹۵
افلاین۵:۴۸ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۶ اسفند, ۱۳۹۵
افلاین۱۱:۱۲ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۱۲:۰۲ ب٫ظ
۱۶ اسفند, ۱۳۹۴
افلاین۱:۴۶ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۶ اسفند, ۱۳۹۵
افلاینalireza 50 گفته
سلاممن یک سال قبل یه گلدفیش ردکپ خریدم دو روز رفتم گردش نتونستم بهش غذا بدم شب اومدم دیدم مرده
حالا دلیل مردنش غذا نخوردنشه یا نه
چون دو تا ماهی قرمزم کنارش بودن ولی اون دو تا نمرده بودن
با تشکر
سلام والا گلدفیش ماهی نیست که با دو روز غذا نخودن تلف بشه من یه بار یه اتفاقی افتاد ۳ روز خونه نبودیم چیزیش نشد فقط یکم بی حال شده بود ردکپ شما احتمالا از قبل بیمار بوده یا اکسیژن کم داشته یا از استرس خیلی دلیل میتونه داشته باشه حالا توضیحات کاملترو آقا مجتبی میدن
کاربران زیر از Emperor amir برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
مجتبی۳:۴۳ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاینalireza 50 گفته
سلاممن یک سال قبل یه گلدفیش ردکپ خریدم دو روز رفتم گردش نتونستم بهش غذا بدم شب اومدم دیدم مرده
حالا دلیل مردنش غذا نخوردنشه یا نه
چون دو تا ماهی قرمزم کنارش بودن ولی اون دو تا نمرده بودن
با تشکر
سلام
همانطور که دوستمون فرمودن هزار و یک دلیل میتونه داشته باشه که هیچ کدوم دو روز غذا نخوردن گلدفیش نبوده موجود زنده همینه دوست عزیز و خیلی دنبال دلیل خاصی نباید باشید. با این اطلاعات کم هم نمیشه درست نظر داد. 

۴:۵۸ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۲۵ بهمن, ۱۳۹۶
افلاینسلام
من از این غذاها بصورت متنوع به گلدفیشهام میدم
تترا گلدفیش گلدن ژاپن
تترا گلدفیش گلدن گروس
تترا پوند گلدفیش مینی پلتس
پولکی تترا مین هم دارم البته تابحال به گلدفیشها ندادم
آیا اینها کفایت میکنن یا باید باز هم گاهی نخود سبز پخته بدم، یا مثلا یکی از همین غذاها را گاهی تو عصاره سیر بخوابونم و بهشون بدم؟؟؟؟
البته دوجور غذای تترا مخصوص کف خوارها و میگوها هم دارم که گاهی برای کت ها میریزم خوب طبیعی هست که گلدفیش شکمو هم از اونها میخوره
۶:۲۹ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۶ اسفند, ۱۳۹۵
افلاینsepehr52 گفته
سلاممن از این غذاها بصورت متنوع به گلدفیشهام میدم
تترا گلدفیش گلدن ژاپن
تترا گلدفیش گلدن گروس
تترا پوند گلدفیش مینی پلتس
پولکی تترا مین هم دارم البته تابحال به گلدفیشها ندادم
آیا اینها کفایت میکنن یا باید باز هم گاهی نخود سبز پخته بدم، یا مثلا یکی از همین غذاها را گاهی تو عصاره سیر بخوابونم و بهشون بدم؟؟؟؟
البته دوجور غذای تترا مخصوص کف خوارها و میگوها هم دارم که گاهی برای کت ها میریزم خوب طبیعی هست که گلدفیش شکمو هم از اونها میخوره
غذاهای خوبین ولی هفته ای یک بار باید غذای غیر خشک بشون بدید نخود سبز خیلی براشون خوبه از نفخ جلوگیری میکنه یا کاهو هم دوست دارن من به گلدفیشام تترا گلدفیش گلد گرو میدم با jbl گرانو میکس و بچه پلاتی و تروپیکال .خیلی بشون غذای خشک بدید نفخ میکنن
کاربران زیر از Emperor amir برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
sepehr52۷:۴۹ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۴ آذر, ۱۳۹۲
افلاینsepehr52 گفته
سلاممن از این غذاها بصورت متنوع به گلدفیشهام میدم
تترا گلدفیش گلدن ژاپن
تترا گلدفیش گلدن گروس
تترا پوند گلدفیش مینی پلتس
پولکی تترا مین هم دارم البته تابحال به گلدفیشها ندادم
آیا اینها کفایت میکنن یا باید باز هم گاهی نخود سبز پخته بدم، یا مثلا یکی از همین غذاها را گاهی تو عصاره سیر بخوابونم و بهشون بدم؟؟؟؟
البته دوجور غذای تترا مخصوص کف خوارها و میگوها هم دارم که گاهی برای کت ها میریزم خوب طبیعی هست که گلدفیش شکمو هم از اونها میخوره
سلام
تترا غذای آلمانیه
و تترا مین هم غذای مناسب ماهیان گرمسیری هست
به نظرم از غذای هیکاری ژاپن هم استفاده کنید خیلی خوب باشه
موفق باشید

کاربران زیر از moein poti برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
sepehr52تصمیمات خوب از تجربه های خوب میاد؛
وتجربه های خوب از تصمیمات بد!!!
۸:۲۵ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۲۵ بهمن, ۱۳۹۶
افلاین۹:۱۰ ب٫ظ
کاربر نمونه
۱۸ فروردین, ۱۳۹۷
افلاینسلام.بله منم مدتی دنبال غذای ژاپنی بودم که خیلی تعریفشو میکردن ولی متاسفانه بسیار کمیاب هست.نخود سبز رو هم فقط باید درحدی بپزین که یه مقدار سفتی نخود ازبین بره.اگر کم استفاده کنید و ماهی ها سریع بخورنش مشکلی پیش نمیاد و به سیفون هم اصلا نیازی نیست.موفق باشید
کاربران زیر از .pedram برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
sepehr52۱۱:۰۷ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ مهر, ۱۳۹۵
افلاینسلام دوستان
دو سه روز میرم مسافرت میخوام برای اولین بار غذای مسافرتی بخرم... خیلی وقت پیشا که از فروشنده پرسیدم درباره غذای مسافرتی گفت ماهی ها هر وقت نوک بزنن غذا ازش بیرون میاد...ماهی هام گلدفیشن میترسم بترکن! آخه همش دنبال غذان
چیکار کنم؟؟
آکواریوم من، لطفا نظرتون راجب دکور جدید بگین...باتشکر
۹:۰۵ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۴ آذر, ۱۳۹۲
افلاینasipoolika گفته
سلام دوستاندو سه روز میرم مسافرت میخوام برای اولین بار غذای مسافرتی بخرم... خیلی وقت پیشا که از فروشنده پرسیدم درباره غذای مسافرتی گفت ماهی ها هر وقت نوک بزنن غذا ازش بیرون میاد...ماهی هام گلدفیشن میترسم بترکن! آخه همش دنبال غذان
چیکار کنم؟؟
![]()
سلام
اگه زیاد مسافرت میرید توصیه میکنم یه فود تایمر خریداری کنید با خیال راحت تنظیم کنید چند وعده و چه مقدار به ماهی ها غذا بده (این بهترین راه هست)
نوع دیگه همون غذای مسافرتی هست که گفتین (حالا نه این که با هر نوک زدنی خارج بشه درست نیست)
شما از غذای تترای مسافرتی استفاده کنید شکلش حالت چوب دارچین داره و قهوه ایی رنگ هست هر روز یه لایع ازش خیس میخوره و کنده میشه دیگه هر چه قدرم تلاش کنن لایه دیگه کنده نمیشه و همینطور لایه لایه در روز های مختلف تا تموم شه غذا
یه مدل هست مسافرتی های چینی حالت گچ میمونن از این غذا اصلا و به هیچ عنوان استفاده نکنید
موفق باشید

کاربران زیر از moein poti برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
.pedram, zizi goolooتصمیمات خوب از تجربه های خوب میاد؛
وتجربه های خوب از تصمیمات بد!!!
۲:۱۳ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ مهر, ۱۳۹۵
افلاینممنون از راهنماییتون 
من آکم ۳۰ لیتر گنجایش آب داره و ۶ تاگلدفیش دارم روزی ۲ بار غذا میدم هر وعده غذا هم به مقدار خیلی کم غذا مصرف میشه و در عرض ۲ دقیقه همه غذاها خورده میشه...
برای ۷-۱۰ روز مسافرت غذاریز برقی بهتره یا آنهایی که با باتری کار میکنه؟ من یجا خوندم بعضی از برقی ها با قطع و وصل برق برنامه ای که تنظیم کردیم به هم میخوره... اصن برای ۷-۱۰ روز میشه برنامه رو تنظیم کرد یا به اندازه مخزن ربط داره؟ اگه به اندازه مخزن ربط داره که فک کنم بشه و مخزن کوچک کفایت میکنه...
اصن بیخیال این سوالهایی که پرسیدم...
ممنون میشم باتوجه به شرایط آکم و سوالات و نکاتی که ذکر کردم خصوصی یا همینجا چندتا فود تایمر مارک خوب با مدلش که متناسب با آکم باشه معرفی کنید که بشه روی لبه آک نصب کرد و قیمتشم بالای ۵۰-۶۰ تومن نباشه
باتشکر
آکواریوم من، لطفا نظرتون راجب دکور جدید بگین...باتشکر
۱۰:۳۳ ق٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاینسلام
اگر با باتری کارکنه خیلی بهتره. فقط باید از باتری خوب و مرغوب استفاده کنید تا خالی نشه.
مدل های مختلفی در بازار موجوده که برنامه ریزی های متفاوتی هم دارند اما اکثرا بستگی به حجم مخزن غذا داره.
به نظر بنده اگر به یکی بگین بیاد به ماهی هاتون غذا بده خیلی بهتره مخصوصا اگر فقط گلدفیش داشته باشید و ماهی دیگه ای در کنارشون نباشه حتی یک هفته رو بدون غذا هم هیچ مشکلی ندارن. و یا از غذاهای مسافرتی استفاده کنید.


کاربران زیر از مجتبی برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
zizi gooloo, .pedram۷:۲۳ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ مهر, ۱۳۹۵
افلاینسلام
خیلی ممنونم از پاسخگوییتان
متاسفانه شخص قابل اعتمادی که به خونمون نزدیک باشه سراغ ندارم که بسپرم
خودم فکر میکنم با توجه به اینکه تابستون زیاد مسافرت میرم فود تایمر با کارایی خوب بگیرم از نظر مالی خیلی به صرفه تره خیالم هم اینجوری راحتتره
خواهش می کنم اگه کسی تجربه استفاده از فود تایمر که البته قیمت بالایی نداشته باشه داره بیاد بگه چه مارکی استفاده میکنه و ازش راضیه یا ن؟ واقعا به کمکتون احتیاج دارم نمیخوام که بعدا از خریدم پشیمون بشم 
آکواریوم من، لطفا نظرتون راجب دکور جدید بگین...باتشکر
۸:۱۴ ب٫ظ
کاربر نمونه
۱۸ فروردین, ۱۳۹۷
افلاینسلام .خب شما الان هم خدا رو می خوایین هم خرما.از یه طرف میگین کیفیتش خوب باشه از یه طرفم قیمت کمی داشته باشه.توی پست های بالا تون گفتین قیمتش بالای ۵۰-۶۰ تومن نباشه که خب با این قیمت باید یه جنس اشغال چینی بخرین اما خب اگه میخوایید یه چیزی باشه که براتون کار کنه باید بالای ۷۰-۸۰ تومن رو خرج کنید.یکی از اقواممون یه فود تایمر aqua داشت میگفت ۸۰ خریده و تا الان که عین ساعت داره کار میکنه ولی من خودم تا حالا نداشتم ببینم چجوریه.به هر حال یه سرچی تو نت بزنید با کیفیت ها قیمت ها بیشتر اشنا میشین.موفق باشید
کاربران زیر از .pedram برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
zizi gooloo۱۱:۰۶ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۴ آذر, ۱۳۹۲
افلاینasipoolika گفته
سلامخیلی ممنونم از پاسخگوییتان
متاسفانه شخص قابل اعتمادی که به خونمون نزدیک باشه سراغ ندارم که بسپرم
خودم فکر میکنم با توجه به اینکه تابستون زیاد مسافرت میرم فود تایمر با کارایی خوب بگیرم از نظر مالی خیلی به صرفه تره خیالم هم اینجوری راحتتره
خواهش می کنم اگه کسی تجربه استفاده از فود تایمر که البته قیمت بالایی نداشته باشه داره بیاد بگه چه مارکی استفاده میکنه و ازش راضیه یا ن؟ واقعا به کمکتون احتیاج دارم نمیخوام که بعدا از خریدم پشیمون بشم
![]()
سلام
دوستان گفتن
آکوا هست
بیشتر و عمری بخوای برات خار کنه ایهایم هم هست
موفق باشید

کاربران زیر از moein poti برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
zizi goolooتصمیمات خوب از تجربه های خوب میاد؛
وتجربه های خوب از تصمیمات بد!!!
۳:۰۲ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ مهر, ۱۳۹۵
افلاینpedram76 گفته
سلام .خب شما الان هم خدا رو می خوایین هم خرما.از یه طرف میگین کیفیتش خوب باشه از یه طرفم قیمت کمی داشته باشه.توی پست های بالا تون گفتین قیمتش بالای ۵۰-۶۰ تومن نباشه که خب با این قیمت باید یه جنس اشغال چینی بخرین اما خب اگه میخوایید یه چیزی باشه که براتون کار کنه باید بالای ۷۰-۸۰ تومن رو خرج کنید.یکی از اقواممون یه فود تایمر aqua داشت میگفت ۸۰ خریده و تا الان که عین ساعت داره کار میکنه ولی من خودم تا حالا نداشتم ببینم چجوریه.به هر حال یه سرچی تو نت بزنید با کیفیت ها قیمت ها بیشتر اشنا میشین.موفق باشید![]()
خب توی اینترنت قبلا گشتم بیشتر مارک ها بین۴۰ تا ۶۰ تومن قیمتشون بود
اونایی که قیمتشون بالایه ۱۵۰ تومن بود که میگن عالیه و راضی بودن مثل ایهایم ولی خب من نمیخواستم دیگه در حد عالی باشه همین که بعدا از خریدم پشیمون نشم برام کافیه مثلا من یه پمپ هوا خریدم انقدر صداش زیاد بود و خانواده همش شاکی بودن ترجیح دادم خاموشش کنم یه سنگ هوای بی کیفیت هم خریدم که اونم انداختم دور اونا رو همینجوری رفتم مغازه خریدم
چینی هم که گفتین به درد نمیخوره خب من یه فیلتر مارک سوبو خریدم راضیم قبلش هم کلی تحقیق کردم و حتی توی انجمن پرسیدم دوستان گفتن عالی نیست به پای ایهایم و جی بی ال نمیرسه ولی امتحانوشو پس داده ...بخاطر همینه که تجربیات بقیه خیلی برام مهمه...
ایول آکوا پس اگه شد همینو میخرم... امروز از چند نفر هم شنیدم که گفتن ریزون استفاده میکنن و راضین...حالا ببینم چی میشه...
بازم ممنون 
کاربران زیر از zizi gooloo برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
.pedramآکواریوم من، لطفا نظرتون راجب دکور جدید بگین...باتشکر
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
84 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2896
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44406
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7874
نوشته ها: 170330
جدیدترین اعضاء:
taha.laki, _babak, natalia, bita7408, .Nilofare 1387, meysamp1377مدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه







