آر اس اس موضوع
موضوعات مرتبط
۵:۰۱ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۳۹۳
افلاین۹:۲۳ ب٫ظ
۳ مرداد, ۱۴۰۲
افلاین۱۱:۲۱ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۳۹۳
افلاین۸:۴۳ ق٫ظ
۳ مرداد, ۱۴۰۲
افلاین۱۱:۵۰ ق٫ظ
کاربر عالی
۱۷ آبان, ۱۴۰۰
افلاینmehdifa گفته
زدمش توی برق چند ثانیه گذشت یه دفعه داغ شد جوری که دست رو میسوزوند نمیدونم شاید کلا ۱۰ ثانیه تو برق نبود یعنی همینقدر هم ممکنه شیشه ترک برداره؟
درجه بخاری چنده ؟
وقتی اینجور داغ میشه مطمئنا مشکلی داره و نباید استفاده بشه
شما خارج از آب مدت طولانی روشن کردی این وضعیتی شده
کاربران زیر از d@¡¡@$ برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
mehdifa۵:۰۷ ب٫ظ
۲۲ فروردین, ۱۳۹۳
افلاینd@¡¡@$ گفته
درجه بخاری چنده ؟
وقتی اینجور داغ میشه مطمئنا مشکلی داره و نباید استفاده بشه
شما خارج از آب مدت طولانی روشن کردی این وضعیتی شده
روی ۲۶ من چند بار زدمش توی برق برای چند ثانیه اما گرما حس نمیکردم اخرین بار برای مدت بیشتری مثلا ۵ ثانیه شاید زدمش تو برق یه دفعه داغ شد مدل دقیقشو بگم سوبو ۲۰۰ وات HF است و چند بار با انگشت بهش دست میزدم فکر میکنم شاید همین باشه یعنی دمای انگشتان من که پایینتر از دمای اون بود باعث ترک شده به هر حال نمیدونم الان پسش بدم شاید من مقصر باشم مدیون اون طرف بشم
۹:۳۸ ق٫ظ
کاربر عالی
۱۷ آبان, ۱۴۰۰
افلاینmehdifa گفته
روی ۲۶ من چند بار زدمش توی برق برای چند ثانیه اما گرما حس نمیکردم اخرین بار برای مدت بیشتری مثلا ۵ ثانیه شاید زدمش تو برق یه دفعه داغ شد مدل دقیقشو بگم سوبو ۲۰۰ وات HF است و چند بار با انگشت بهش دست میزدم فکر میکنم شاید همین باشه یعنی دمای انگشتان من که پایینتر از دمای اون بود باعث ترک شده به هر حال نمیدونم الان پسش بدم شاید من مقصر باشم مدیون اون طرف بشم
سخته بخوای دقیق بگی قبلش مورد داشته یا به خاطر کار شما اینجوری شده
ولی احتمال بیشتر اینه که به خاطر بیرون از آب روشن بوده چنین شده
کاربران زیر از d@¡¡@$ برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
mehdifa۱۱:۴۸ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ اسفند, ۱۴۰۱
افلاینسلام
کابوسی که همیشه داشتم همین پنج دقیقه پیش برام اتفاق افتاد
داشتم یکم به آکواریوم میرسیدم
یادم رفته بود بخاری رو از برق بکشم آب رو سیفون کرده بودم اومده بود پایین
بعد دیدم ساقه بعضی گیاها بیرون از آب مونده
آوردم با پمپ دستی(همینا که تو آرایشگاه مو ها رو باهاش خیس میکنن)
آب پاشوندم رو برگاشون که یهو یه صدای تسس از بخاری شنیدم
ترک و شکستگی نداره
الان از کجا میتونم مطمئن بشم سالمه؟
شیشه اش قابل تعویضه؟ و اگه تعویض بشه آیا باز هم ضد آبه؟
ممنون میشم جواب بدین
Persian Gulf/خلیج فارس
۱:۰۱ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۱۱ خرداد, ۱۳۹۶
افلاین۱_Hamidreza گفته
سلامکابوسی که همیشه داشتم همین پنج دقیقه پیش برام اتفاق افتاد
داشتم یکم به آکواریوم میرسیدم
یادم رفته بود بخاری رو از برق بکشم آب رو سیفون کرده بودم اومده بود پایین
بعد دیدم ساقه بعضی گیاها بیرون از آب مونده
آوردم با پمپ دستی(همینا که تو آرایشگاه مو ها رو باهاش خیس میکنن)
آب پاشوندم رو برگاشون که یهو یه صدای تسس از بخاری شنیدم
ترک و شکستگی نداره
الان از کجا میتونم مطمئن بشم سالمه؟
شیشه اش قابل تعویضه؟ و اگه تعویض بشه آیا باز هم ضد آبه؟
ممنون میشم جواب بدین
سلام. کامل از آب خارجش کنید اگر بخار یا آب واردش نشده پس احتمالا آسیبی بهش نرسیده و فقط بخش بالاییش چند قطره آب بهش برخورد کرده و تبخیر شده. شکستگی معمولا از میانه به پایین جایی که المنت قرار گرفته اتفاق می افته و کمتر به شکل ترک هست و معمولا با خرد شدن یا دو تکه شدن همراهه.
به هر حال بهتره بدون اینکه به برق بزنید چند ساعتی داخل آب قوطه ورش کنید تا اگر شکستگی اتفاق افتاده با نفوذ آب یا بخار داخلش مشخص بشه.
تعویض شیشه اگر تخصصی انجام بشه آب بند میشه اما معمولا بعد از تعویض بخارزدگی دائمی داخلش اتفاق می افته و عمر مفید بخاری را کاهش میده.
کاربران زیر از م.یگانه برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
1_Hamidrezaهمیشه از اینکه دوستانم مرا به اشتباهاتم آگاه کنند خوشحال میشوم. حتی اینجا، حتی شما دوست عزیز...
۱۰:۰۰ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ اسفند, ۱۴۰۱
افلاینم.یگانه گفته
سلام. کامل از آب خارجش کنید اگر بخار یا آب واردش نشده پس احتمالا آسیبی بهش نرسیده و فقط بخش بالاییش چند قطره آب بهش برخورد کرده و تبخیر شده. شکستگی معمولا از میانه به پایین جایی که المنت قرار گرفته اتفاق می افته و کمتر به شکل ترک هست و معمولا با خرد شدن یا دو تکه شدن همراهه.
به هر حال بهتره بدون اینکه به برق بزنید چند ساعتی داخل آب قوطه ورش کنید تا اگر شکستگی اتفاق افتاده با نفوذ آب یا بخار داخلش مشخص بشه.
تعویض شیشه اگر تخصصی انجام بشه آب بند میشه اما معمولا بعد از تعویض بخارزدگی دائمی داخلش اتفاق می افته و عمر مفید بخاری را کاهش میده.
خیلی ممنونم
ظاهرش کاملا سالمه ولی انگار داخلش بخار هست(همون اول که خریده بودم وجود داشت)
کنار گذاشتمش به ریسکش نمی ارزه
آکواریومم پلنته ماهیام هم گوپی و لجنخوار و پلاتی
قبلا بدون بخاری نگهشون داشتم ایشالا اگه بعد از این هم بمونن دیگه نیازش ندارم
بعدا اگه نیاز شد تعمیرش میکنم
Persian Gulf/خلیج فارس
۱۰:۱۵ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاین۱_Hamidreza گفته
خیلی ممنونم
ظاهرش کاملا سالمه ولی انگار داخلش بخار هست(همون اول که خریده بودم وجود داشت)
کنار گذاشتمش به ریسکش نمی ارزه
آکواریومم پلنته ماهیام هم گوپی و لجنخوار و پلاتی
قبلا بدون بخاری نگهشون داشتم ایشالا اگه بعد از این هم بمونن دیگه نیازش ندارم
بعدا اگه نیاز شد تعمیرش میکنم
سلام
اصل کاربرد بخاری الانه حاجی. تابستون و بهار میشه برداری ولی الام که زمستونه بهتره بداری مخصوصا اگهند وقت دیگه هوا خیلی سرد بشه
کاربران زیر از Matin 1387 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
1_Hamidrezaمارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۰:۰۰ ق٫ظ
کاربر عالی
۱۷ اسفند, ۱۴۰۱
افلاینسلام
شیشه بخاری رو تعویض کردم
آب بندی رو با دقت انجام دادم با همون اورینگ خود بخاری و...
فکر میکردم درجه ترموستات بصورت پیش فرض گیر داره و از یه حدی کمتر نمیشه چرخوند
کلید رو بدون درپوش جا انداختم تا بذارم رو آخرین درجه و بعد درپوش رو ببندم تا دقیق باشه
و بله...
تقریبا ۷۲۰ درجه چرخوندم و به آخرش نرسید...
همونطوری بستمش
الان چطور تنظیمش کنم؟
دماسنج هم ندارم
گذاشتم تو سطل رو بیست و چهار درجه قطع کرد همونطور که رو درپوش بود(با تجربه قبلی فهمیدم)
ولی هنوز مطمئن نیستم میترسم بزارم تو آکواریوم فردا سوپ ماهی تحویل بگیرم
تو شهرمون کلا یدونه مغازه آکواریومی هست که اونم فقط بلده بفروشه
لطفا کمک کنید
Persian Gulf/خلیج فارس
۵:۲۰ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۱۱ خرداد, ۱۳۹۶
افلاین۱_Hamidreza گفته
سلام
شیشه بخاری رو تعویض کردم
آب بندی رو با دقت انجام دادم با همون اورینگ خود بخاری و...
فکر میکردم درجه ترموستات بصورت پیش فرض گیر داره و از یه حدی کمتر نمیشه چرخوند
کلید رو بدون درپوش جا انداختم تا بذارم رو آخرین درجه و بعد درپوش رو ببندم تا دقیق باشه
و بله...
تقریبا ۷۲۰ درجه چرخوندم و به آخرش نرسید...
همونطوری بستمش
الان چطور تنظیمش کنم؟
دماسنج هم ندارم
گذاشتم تو سطل رو بیست و چهار درجه قطع کرد همونطور که رو درپوش بود(با تجربه قبلی فهمیدم)
ولی هنوز مطمئن نیستم میترسم بزارم تو آکواریوم فردا سوپ ماهی تحویل بگیرم
تو شهرمون کلا یدونه مغازه آکواریومی هست که اونم فقط بلده بفروشه
لطفا کمک کنید![]()
سلام. تقریبی انجام بدید. الان حدود دمای داخلی خانه ها (در استان های غیر سردسیری و گرمسیری) بین ۲۰ تا ۲۵ درجه هست. یعنی جایی که ترموستات صدا میده و وصل میشه حدود ۲۲ ۲۳ درجه هست و جایی که قطع میشه دو سه درجه کمتر. خود شرکت هم انقدر دقیق نمیبنده و لازم نیست خیلی حساس باشید. بخاری رو زود نباید ببندید و حداقل ۲۴ ساعت باید فرصت بدید تا در هوای غیرمرطوب خشک بشه مگرنه بعد از روشن کردن داخلش بخارمیزنه
کاربران زیر از م.یگانه برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
1_Hamidrezaهمیشه از اینکه دوستانم مرا به اشتباهاتم آگاه کنند خوشحال میشوم. حتی اینجا، حتی شما دوست عزیز...
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
411 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2903
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44419
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170352
جدیدترین اعضاء:
amirhasan94, neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaalehمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه





