آر اس اس موضوع
۱۰:۰۲ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینMr.Moein گفته
ممنون آقا متین
میشه یه سبزی خوب هم بگید داخل مخلوط اضافه کنم ؟ چون شنیدم اسفناج تو فریزر بهتره نباشه
کاهو دیگه رایج ترینشه
اسپرولینا هم خوبه ولی برای اکثر رنگ گوپی ها خوب نیست چون رنگ زرد و قرمز دارن ولی برای تقوقت رنگ نژاد های بلو مسکو و گرین مسکو خیلی عالیه
کاربران زیر از Matin 1387 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Sarkhanzadehمارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۳:۳۶ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۳ خرداد, ۱۴۰۰
افلاینسلام و عرض ادب 
آقا من یه میکس دل برای فایترم درست کردم که فعلا محتویاتش یه مقدار دل گوسفند و یه حبه سیر تازس ( مد نظرم عصاره سیر بود ولی در دسترسم نبود )
حالا مسئله اینه :
یک اینکه به شک افتادم واقعا برای فایتر خوبه یا نه ؟ مشکل هزم غذا پیش نمیاد ؟
دوم - میخواستم سویا ( به مقدار کمتر از دل ) هم اضافه کنم ، به نظرتون مشکلی نداره ؟
البته بگم که این میکس رو دو بار در هفته میخوام استفاده کنم و غذای پایه نیست
با تشکر

۳:۴۹ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاین๑۩ MOEIN ۩๑ گفته
سلام و عرض ادبآقا من یه میکس دل برای فایترم درست کردم که فعلا محتویاتش یه مقدار دل گوسفند و یه حبه سیر تازس ( مد نظرم عصاره سیر بود ولی در دسترسم نبود )
حالا مسئله اینه :
یک اینکه به شک افتادم واقعا برای فایتر خوبه یا نه ؟ مشکل هزم غذا پیش نمیاد ؟
دوم - میخواستم سویا ( به مقدار کمتر از دل ) هم اضافه کنم ، به نظرتون مشکلی نداره ؟
البته بگم که این میکس رو دو بار در هفته میخوام استفاده کنم و غذای پایه نیست
با تشکر
سلام
من همین بلا رو سر فایترم آوردم. تازه من هرروز میدادم تا قبل از مرگش که زنده موند![]()
در ظاهر که هیچی نبود در باطن چی میکشید نمیدونم
با خیال راحت استفاده کن مشکلی نداره
مارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۴:۰۱ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۱۶ اسفند, ۱۳۹۹
افلاین๑۩ MOEIN ۩๑ گفته
سلام و عرض ادبآقا من یه میکس دل برای فایترم درست کردم که فعلا محتویاتش یه مقدار دل گوسفند و یه حبه سیر تازس ( مد نظرم عصاره سیر بود ولی در دسترسم نبود )
حالا مسئله اینه :
یک اینکه به شک افتادم واقعا برای فایتر خوبه یا نه ؟ مشکل هزم غذا پیش نمیاد ؟
دوم - میخواستم سویا ( به مقدار کمتر از دل ) هم اضافه کنم ، به نظرتون مشکلی نداره ؟
البته بگم که این میکس رو دو بار در هفته میخوام استفاده کنم و غذای پایه نیست
با تشکر
سلام وقت بخیر.
میکس بدی نیست ولی به صورت کلی من میکس دل رو برای فایتر نمی پسندم براش سنگینه...
و میکس شما یه مشکل اصلی داره اونم اینکه از دل گوسفند استفاده کردید اصل و اساس میکس دل باید با دل گوساله باشه خودم یبار اوایل ماهی بازیم با دل گوسفند درست کردم بعد با اعضای با تجربه مشورت کردم اصلا توصیه نکردن استفاده از دل گوسفند رو....
و یه چیز دیگه سعی کنید از سبزیجات هم استفاده کنید یکمی اسفناج و یکمی هم فلفل دلمه ای ترجیحا قرمز و...
و استفاده از سویا هم من توصیه نمی کنم چون می خواید برای فایتر استفاده کنید.
موفق باشید
کاربران زیر از ERFAN_PC برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
๑۩ MOEIN ۩๑, Matin 1387۱۲:۱۴ ب٫ظ
۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳
افلاین۱:۱۵ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینfaexL گفته
سلام خسته نباشید میشه بجای دل مرغ از جگر استفاده کرد ؟؟
سلام
هیچکدوم فقط دل گوساله اگر نبود دل مرغ
مرغ های پرورشی بهشون خخخیلی هورمون ها میزنن و گوشتشون چربه اگر دل مرغ محلی باشه بهتره.
جگر پروتئین زیادی داره هضمش سخت میشه برای ماهی
مارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۳:۰۴ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۶ بهمن, ۱۴۰۱
افلاین۳:۱۸ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۱۹ مرداد, ۱۴۰۰
افلاینBENYAMIN/1389 گفته
سلاماین جور غذا های دست ساز مناسب گرین ترور هست؟
یا سیچیلاید های مالاوی؟
ممنون
برای گرین ترور مناسبه و استفاده ش بلا مانعه .
برای سیچلاید های مالاوی خوب نیست و اگر استفاده میکنید خیلی خیلی کم استفاده کنید .
ولی برای گرین ترور خوبه
کاربران زیر از 30Mahi برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Meh87radیاد باد آنکه ز ما وقت سفر یاد نکرد ...
به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد ...
۷:۰۶ ب٫ظ
کاربر عالی
۸ آبان, ۱۴۰۲
افلاین۱۱:۱۱ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینPooryia گفته
سلاموقت بخیر
برای ماهی های خانواده ژئوفاگوس دل گوساله بهتره یا میگو ؟
می خوام ی میکس درست کنم براشون ؟
چه چیزایی می تونم توش بریزم ؟
الان یکم میکس دل مرغ دارم . ترکبشم دل مرغ + هویچ + فلفل دلمه ای + استیک اروانا تروپیکال + اسپرولینا و موز هست . اینو می تونم بهشون بدم ؟
سلام
میکس میتونید درست کنید اما با درصد کم دل زیاد هم لازم نیست بدید
دل مرغ هم نه دل گوساله خوبه
اگه این میکسی که دارید کمه در حد یکی دو وعده اشکل نداره بدید. اگه زیاده یا ندید یا با میکس دیگه قاطی کنید
میکس برای ژئوفاگوس ها ۵۰/۵۰ درست کنید بهتره
یعنی ۵۰ (تا ۶۰ درصد هم اشکال نداره) دل گوساله و نصف دیگه کاهو ، نخود سبز خیلییی پخته که راحت له بشه
نخود سبز زیاد لازم نیست بیشتر کاهو باشه. خوب هم باید میکس کنید.
عصاره سیر و فلفل قرمز هم به کم برای طعم و ضد انگلی
کاربران زیر از Matin 1387 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Pooryiaمارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۱۰:۵۸ ق٫ظ
کاربر عالی
۸ آبان, ۱۴۰۲
افلاینMatin 1387 گفته
سلام
میکس میتونید درست کنید اما با درصد کم دل زیاد هم لازم نیست بدید
دل مرغ هم نه دل گوساله خوبه
اگه این میکسی که دارید کمه در حد یکی دو وعده اشکل نداره بدید. اگه زیاده یا ندید یا با میکس دیگه قاطی کنید
میکس برای ژئوفاگوس ها ۵۰/۵۰ درست کنید بهتره
یعنی ۵۰ (تا ۶۰ درصد هم اشکال نداره) دل گوساله و نصف دیگه کاهو ، نخود سبز خیلییی پخته که راحت له بشه
نخود سبز زیاد لازم نیست بیشتر کاهو باشه. خوب هم باید میکس کنید.
عصاره سیر و فلفل قرمز هم به کم برای طعم و ضد انگلی
سلام ممنون
نه زیاده دل مرغ
بدبخت شدم پس 
دل گرفتم دیشب تمیزش کردم پس نخود فرنگی و کاهو بریزم .
غذای خشک چی ؟ تو میکس قبلیم ریختم
تو اینم بریزم طوری می شه ؟
۲:۵۹ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاین۶:۲۷ ب٫ظ
کاربر عالی
۸ آبان, ۱۴۰۲
افلاین۳:۳۷ ب٫ظ
۱۴ آذر, ۱۳۹۶
افلاینPooryia گفته
سلام وقت بخیرغذا به آروانا چی می تونم میکس بدم ؟
میگو خیلی گرون شده
دل مرغم که می گن نباید بدم .
ابم کثیف نکنه لطفا
![]()
سلام
آروانا نسبت به غذا و بیماری بعد از مصرف غذا حساسه.تا جایی که میتونید از غذاهای شرکتی معتبر مثل تروپیکال یا هیکاری استفاده کنید.میکس دل شرکتی هم به نظرم محدود میتونید استفاده کنید.غذای زنده ترجیحا استفاده نکنید
۳:۵۶ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینPooryia گفته
سلام وقت بخیرغذا به آروانا چی می تونم میکس بدم ؟
میگو خیلی گرون شده
دل مرغم که می گن نباید بدم .
ابم کثیف نکنه لطفا
![]()
سلام
میکس دل و اینجور چیزا ندین کلا
میلورم رو تست کنید زنده یا خشکش رو. اگه جای مناسبی دارید اندازه مصرف خودتون میتونید پرورش بدید
غذای اصلی ولی باید شرکتی باشه
کاربران زیر از Matin 1387 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Pooryiaمارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۹:۱۲ ق٫ظ
کاربر عالی
۸ آبان, ۱۴۰۲
افلاینMatin 1387 گفته
Pooryia گفته
سلام وقت بخیرغذا به آروانا چی می تونم میکس بدم ؟
میگو خیلی گرون شده
دل مرغم که می گن نباید بدم .
ابم کثیف نکنه لطفا
![]()
سلام
میکس دل و اینجور چیزا ندین کلا
میلورم رو تست کنید زنده یا خشکش رو. اگه جای مناسبی دارید اندازه مصرف خودتون میتونید پرورش بدید
غذای اصلی ولی باید شرکتی باشه
از غذاهای شرکتی ایرانی چیزی می تونم بهش بدم ؟
تروپیکال خیلی خیلی گرونه 

من الان مگس ریوجوما می دم .
۰:۱۰ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینPooryia گفته
از غذاهای شرکتی ایرانی چیزی می تونم بهش بدم ؟
تروپیکال خیلی خیلی گرونه
من الان مگس ریوجوما می دم .
فعععک نکنم چیز بدردبخوری باشن ایرانی ها
تترا و اوشن فری ارزون ترن و خوب از اینا استفاده کنید
اگر آرواناتون تکه و تو سن رشد نیست روزی یه بار غذا بدید به اندازه ای که کامل سیر بشه. تو مصرف غذا هم صرف جویی میشه
کاربران زیر از Matin 1387 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Pooryiaمارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۹:۳۵ ق٫ظ
کاربر عالی
۸ آبان, ۱۴۰۲
افلاینMatin 1387 گفته
فعععک نکنم چیز بدردبخوری باشن ایرانی ها
تترا و اوشن فری ارزون ترن و خوب از اینا استفاده کنید
اگر آرواناتون تکه و تو سن رشد نیست روزی یه بار غذا بدید به اندازه ای که کامل سیر بشه. تو مصرف غذا هم صرف جویی میشه
فکر کنم هنوز تو سن رشده
حدود ۲۰ تا ۲۵ سانته
نه کنارش پروکسیموس هست و لوچ دلقک و ی دو تا ماهی دیگم می خوام اضافه کنم
صبحا ی میگو و نصف درشت می دم بهشون نصف اروانا می خوره بقیه رو اونا
شبام به پروکسیموسا و لوچا غذا خشک می دم به اون ی استیک گرفتم می دم و مگس سرباز
الان می خوام برم میگو گاماروس بگیرم . خوبه ؟
۱:۲۲ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینPooryia گفته
فکر کنم هنوز تو سن رشده
حدود ۲۰ تا ۲۵ سانته
نه کنارش پروکسیموس هست و لوچ دلقک و ی دو تا ماهی دیگم می خوام اضافه کنم
صبحا ی میگو و نصف درشت می دم بهشون نصف اروانا می خوره بقیه رو اونا
شبام به پروکسیموسا و لوچا غذا خشک می دم به اون ی استیک گرفتم می دم و مگس سرباز
الان می خوام برم میگو گاماروس بگیرم . خوبه ؟
نمیدونم چجوری میفروشن اینا رو اگه یخ زده باشه بهتره استفاده نکنید
مارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
21 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2896
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44407
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7874
نوشته ها: 170330
جدیدترین اعضاء:
mohosein, taha.laki, _babak, natalia, bita7408, .Nilofare 1387مدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه






