آر اس اس موضوع
۳:۰۶ ب٫ظ
ناظم انجمن
ویرایشگر
۱ بهمن, ۱۳۹۲
افلاینaliebi87 گفته
آقا دو روزه این کت اسپرت من از تو مخفی گاهش بیرون نیومده حتی شبا هم با نور خیلی کم به اک نگاه کردم از دور ولی بازم بیرون نیومده بود درصورتی که روز های قبل قشنگ میومد تو آک می گشت برا خودش براش خیار هم گذاشتم ولی بهش لب نزده به نظرتون چش شده؟؟![]()
سلام
بالاخره کت فیش هام به استراحت نیاز دارن ، یه دو روز مرخصی و خواب تا ظهر 
...
اینطوری نمیشه گفت ماهیتون چیزیش شده ...
زیاد حساس نباشید ...
وضعیت تانک رو یه چک بکنید
کاربران زیر از H∀ⓂΞD20 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
FRIEND OF FISH
.
...![]()
۱۲:۰۶ ب٫ظ
۳۰ خرداد, ۱۳۹۵
افلاینباسلام به دوستان
توی تانک (ابعاد ۱۰۰.۳۰.۶۰) دوتا کت اسپرت دارم یکی حدود۲۵سانت ویکی حدود ۱۲ سانت میخوام یکی را ردکنم بره به نظر شما کدوم مناسب تانک هست که هم تانک جلبک نزنه و هم اینکه خوب شنها را تمیز کنه؟(یعنی کدام را نگه دارم بهتره)
ترکیب: پروت.سوروم.تگزاس باکس.گورخری. اسکات سیلور و گرین (میانگین اندازه ۱۰ سانت)
باتشکر
۱:۵۷ ب٫ظ
کاربر ممتاز
۴ شهریور, ۱۳۹۵
افلاین۳:۵۴ ب٫ظ
۳۰ خرداد, ۱۳۹۵
افلاین۹:۴۷ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاینسلام
میتونه کاملا طبیعی باشه و شاید اصلا در تانک شما هیچ رشدی نداشته باشه ماهی برای رشد با آیتم های زیادی نیاز داره از جمله حجم آب - کیفیت آب - دما - نور - تغذیه وکیفیت تغذیه و ....
مثلا اگر حجم آب مناسب نباشه بقیه آیتم ها هم مناسب باشه ماهی رشد چندانی نمیکنه.


کاربران زیر از مجتبی برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
omid taha۲:۲۱ ب٫ظ
۳۰ خرداد, ۱۳۹۵
افلاین۹:۵۵ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۹:۵۴ ب٫ظ
۱۳ اسفند, ۱۳۹۵
افلاین۸:۲۸ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۱۰:۱۳ ب٫ظ
۱۳ اسفند, ۱۳۹۵
افلاین۴:۵۹ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاینسلام
هزار و یک دلیل داره و نمیشه همینطوری نظر درستی داد باید شرایط نگهداری رو چک کنید و رفتار ماهی ها رو نیز زیر نظر داشته باشید.
از فقر غذایی - استفاده از غذای یکنواخت و یک نوع غذا - کیفیت پایین آب - تراکم زیاد ماهی - انگل و بیماری و ..... 

کاربران زیر از مجتبی برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
aliamir۶:۳۵ ب٫ظ
۱ اردیبهشت, ۱۳۹۶
افلاین۸:۲۰ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
ویرایشگر کامنت
۲۷ بهمن, ۱۳۹۳
افلاینسلام.خوش امدین
بله اگه اندازه دهنش باشه امکانش هست اون بخوره اگر هم اون نخورده باشه ماهی های بزرگ تر دیگه خوردن
۹:۴۱ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاین۵:۵۶ ب٫ظ
۲۸ خرداد, ۱۳۹۶
افلاین۱۰:۰۶ ب٫ظ
معاونانجمن
ویرایشگر
ویرایشگر کامنت
۲۷ خرداد, ۱۳۹۶
افلاین۴:۲۸ ب٫ظ
معاون انجمن
معاون
Moderators
۳ خرداد, ۱۳۹۰
افلاینسلام
از انواع غذای کت فیش و کف خوار و حتی غذای زیر آبی معمولی میتونید استفاده کنید فعلا برای اینکه کت فیش ها غذا خور بشن میتونی داز غذای زیر آبی در طول شب استفاده کنید زمانیکه چراغ خاموش مقدار خیلی کمی غذای زیر آبی در آک بریزید تا کت فیش ها بخورن چون ماهی شب گرد هستن و راحت در شب تغذیه میکنن بعدا که راه بیوفتن در طول روز هم تغذیه میکنن و حتی همین کرم خونی منجمد رو که در جای دیگه گفتین دارید به راحتی میخورن.

۶:۲۲ ب٫ظ
۲۸ خرداد, ۱۳۹۶
افلاین۶:۳۸ ب٫ظ
کاربر نمونه
۲۸ آبان, ۱۳۹۳
افلاینشما میتونید کاهو رو زیر یک تکه سنگ بزرگ بزارید تا هم بالای آب نیاد و هم ماهی ها نتونن خارجش کنن
بجز کاهو از کدو خورشتی یا همن کدو سبز استفاده کنید
ابتدا کمی بجوشونیدش و سریعا داخل آب سرد بندازید که زیاد به آب شیره پس نده
کاربران زیر از حــا مــد αquα برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
The MHKبیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
411 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2903
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44419
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170352
جدیدترین اعضاء:
amirhasan94, neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaalehمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه







