سیچلاید الواناکارای زرد | شناخت انواع ماهیان زینتی اب شیرین

A A A
Avatar

مهمان لطفا ثبت نام کنید

sp_Registration عضویت (ثبت نام) sp_LogInOut ورود
جستجوی پیشرفته

— در محدوده انجمن —




— محاسبه —





— گزینه های انجمن —





حداقل طول کلمه جستجو 3 کارکتر - حداکثر طول کلمه جستجو 84 کارکتر

sp_Feed آر اس اس موضوع sp_TopicIcon
سیچلاید الواناکارای زرد
۱۰ بهمن, ۱۴۰۰
۳:۳۰ ب٫ظ
Avatar
AROWANA. OSCAR
لرستان.خرم آباد دریاچه مالاوی

کاربر هدفمند
Members
تعداد نوشته ها: 1644
تاریخ عضویت:

۲۳ تیر, ۱۴۰۰
sp_UserOfflineSmall افلاین

نام علمی: Perciformes

خانواده Cichlidae

دما: ۲۵ – ۲۹ درجه سانتی گراد

pH: 7.5 - 9.0

سختی: ۱۷۹ – ۴۴۷ ppm

164354381556131.jpgImage Enlarger

زیستگاه : بومی دریاچه مالاوی است، جایی که از Usisya، صخره Nkhomo، Benga (در جنوب تالاب Chia)، جزایر Maleri و Chipoka که همه در امتداد ساحل غربی دریاچه قرار دارند، شناخته شده است. زیستگاه ساکن در مناطق به اصطلاح میانی دریاچه است، جایی که سواحل سنگی جای خود را به کف ماسه ای با سنگ های پراکنده می دهد. آب معمولاً نسبتاً کم عمق است، بین ۴-۶ متر، اگرچه عمق آن تا ۱۶ متر نیز ثبت شده است.

164354381556662.jpgImage Enlarger

حداقل ابعاد پایه اکواریوم ۱۲۰ * ۴۵ سانتی متر یا معادل آن توصیه می شود مگر اینکه ماهی را در آکواریوم های کوچکتر برای اهداف پرورش نگهداری کنید.

164354381557113.jpgImage Enlarger

چند انبوه سنگ کاری دور تانک بچینید؟ اما بین آنها فضای باز بگذارید و از ماسه ریز به عنوان بستر استفاده کنید تا بتواند به طور طبیعی تغذیه کند (به «رژیم غذایی» مراجعه کنید). گزینه های درشت تر مانند؟ سنگ ریزه؟ یا سنگریزه های کوچک می توانند مانع از تغذیه، آسیب شوند؟ آبشش؟ رشته ها و حتی با احتمال آسیب/انسداد داخلی بلعیده شوند. این به گیاهان آسیب نمی رساند؟ گونه های مقاوم به آب سخت مانند Vallisneria، Anubias یا Sagittaria؟

164354391368851.jpgImage Enlarger

در صورت تمایل می توان گونه ها را اضافه کرد. کیفیت آب از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این سیچلایدها به شدت مستعد کاهش کیفیت آب/نوسانات در پارامترهای شیمیایی هستند 

164354391369352.jpgImage Enlarger

هرگز نباید به افراد نابالغ بیولوژیکی معرفی شوند؟ آکواریوم بهترین راه برای رسیدن به پایداری مطلوب، فیلتر بیش از حد است؟ ؟ تانک؟ با استفاده از ترکیبی از فیلترهای قوطی و/یا مخزن؟ سیستم، و انجام حداقل تغییرات هفتگی آب از؟ ۳۰-۵۰٪.

طبیعتاً از روشی برای تغذیه استفاده می کند که به موجب آن لقمه های لقمه ای؟ لایه؟ برای اقلام خوراکی گرفته و الک می شوند و مواد باقیمانده از طریق آبشش ها و دهان خارج می شوند.

164354391369763.jpgImage Enlarger

آنها به همان اندازه در شکار مهارت دارند که چرا در شکار هستند و تمایل به شناور شدن در بالای زمین دارند؟ لایه؟ تا زمانی که حرکات ریز تشخیص داده شود و دارای منافذ حسی بزرگ شده روی سر باشد که به این تکنیک کمک می کند. رژیم غذایی در اسارت باید شامل انواع غذاهای آماده با کیفیت بالا و مرغوب به همراه کوچک زنده و/یا منجمد باشد؟ کیرونومید؟ لارو،؟ توبیفکس،؟ آرتمیا، پشه؟ لارو و غیره.

164354391370154.jpgImage Enlarger

حداقل برخی از محصولات خشک شده باید حاوی نسبت بالایی از مواد گیاهی مانند؟ اسپیرولینا؟ یا مشابه به عنوان مثال، دستور العمل های خانگی و ژلاتینی حاوی مخلوطی از غذای ماهی خشک، صدف پوره شده، میوه و سبزیجات تازه نیز می توانند به خوبی کار کنند و می توانند با استفاده از انتهای یک پیپت تیز یا چاقوی کوچک به دیسک هایی به اندازه لقمه بریده شوند. . به جای یک وعده غذایی بزرگ، ۳ تا ۴ وعده کوچکتر در روز ارائه دهید تا رفتار طبیعی مرور را انجام دهید، زیرا به نظر می رسد که این امر منجر به بهترین نرخ رشد و شرایط می شود.

164354381557985.jpgImage Enlarger

یک گونه نسبتا صلح آمیز؟ اگر چه مردان تمایل به رفتار پرخاشگرانه نسبت به؟ هر ماهی با الگوی رنگی مشابه، بنابراین در انتخاب همتایان مراقب باشید. احتمالات می تواند شامل Copadichromis، Placidochromis، Otopharynx lithobates و Mbuna صلح آمیز مانند Labidochromis caeruleus با الگوهای متفاوت باشد. بهتر است از سایر گونه‌های Aulonocara اجتناب شود، زیرا اکثر آنها می‌توانند هیبرید شوند، و اکثریت Mbuna بیش از حد تند و تیز هستند. در همه به جز بزرگترین آکواریوم؟ بهتر است فقط یک نر را در کنار ۴ تا ۶ ماده نگهداری کنید.

164354391370695.jpgImage Enlarger

نرهای بالغ بزرگ‌تر و رنگارنگ‌تر از ماده‌ها هستند.

پرورش دهنده دهان مادر که اغلب در یک مجموعه اجتماعی تخم ریزی می شود، اما اگر قصد به حداکثر رساندن محصول است، باید در یک مخزن خاص منتقل یا نگهداری شود. مردان می توانند در تعقیب زنان پرخاشگر باشند، بنابراین نسبت یک مرد مجرد به ۴ یا بیشتر ماده معمولاً توصیه می شود تا توجه به هر فرد خاصی کاهش یابد. برخی از سنگ های هموار و مناطق باز از شن و ماسه؟ باید گنجانده شود تا به عنوان مکان های بالقوه تخم ریزی عمل کند. مرد یکی از این موارد را انتخاب می کند؟ سایت و شروع نمایش خواستگاری او و؟ وقتی یک زن مایل باشد نزدیک شود؟ و یک دسته تخم می گذارد، پس از آن او بلافاصله آنها را در دهان خود می گیرد. نر دارای تعدادی "لکه های تخم مرغ" در؟ باله مقعدی و ماده نیز جذب اینها می شود، اما وقتی سعی می کند آنها را اضافه کند؟ او در واقع از دهانش میل را از نر دریافت می کند و در نتیجه تخمک ها را بارور می کند. ماده تا ۴ هفته قبل از رهاسازی بچه ماهی شنای کاملاً آزاد، نوزادان را حمل می کند. او به طور معمول در این دوره غذا نمی خورد و به راحتی می توان با گشاد شدن قسمت های دهانش همراه با یک حرکت متمایز «جویدن» تشخیص داد. اگر تخم مرغ بیش از حد استرس دارد؟ ممکن است قبل از موعد خورده یا بیرون زده شود، به این معنی که اگر تصمیم دارید یک ماده پرورش دهنده را جدا کنید، باید مراقب باشید. همچنین شایان ذکر است که اگر یک ماده برای مدت طولانی از مستعمره دور باشد، ممکن است موقعیت خود را در ترتیب نوک زدن گروه از دست بدهد، بنابراین سعی کنید قبل از انتقال یک ماده تا جایی که ممکن است منتظر بمانید، مگر اینکه به طور فعال مورد آزار و اذیت قرار گیرد. برخی از پرورش دهندگان در مرحله ۲ هفته به طور مصنوعی بچه ماهی را از دهان مادر جدا می کنند و آنها را جداگانه از آن نقطه پرورش می دهند. ممکن است در زمان رهاسازی بچه‌ها مقداری کیسه زرده باقی بماند و تا زمانی که این کیسه از بین نرود نیازی به غذای اضافی ندارد. اگر با؟ کیسه های زرده کاملا جذب شده اند، آرتمیا؟ ناپلی؟ یا مشابه آن را می توان بلافاصله ارائه داد. آنها معمولا شروع به جنسی شدن می کنند؟ در حدود مرحله ۴ ماهه

164354381557574.jpgImage Enlarger

منبع : https://www.seriouslyfish.com/species/aulonocara-baenschi/

منطقه زمانی انجمن:Asia/Tehran

بیشترین کاربران آنلاین:1031

افراد آنلاین کنونی: ERFAN_PC, leo rezw
190 مهمان

مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان

برترین نویسندگان:

مجتبی : 22934

ΡARSA : 4189

alirezaj : 3749

H∀ⓂΞD20 : 3661

حسنHTB : 3111

HAMID ESKANDARI : 2608

آمار کاربران:

مهمان: 575

اعضا: 33802

مدیران انجمن: 15

مدیر کل: 1

آمار انجمن:

گروه ها: 7

انجمن ها: 239

موضوعات: 7666

نوشته ها: 163788

جدیدترین اعضاء:

samanhoseyni, 2023abolfazl, HOJAT MARGOMI, I_donno, radin.456, lucindamacgregor

مدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3003

آخرین ارسال های انجمن

آخرین دیدگاه ها