آر اس اس موضوع
موضوعات مرتبط
۷:۵۷ ب٫ظ
کاربر عالی
۳۱ شهریور, ۱۳۹۹
افلاین۳:۵۹ ب٫ظ
۱۵ دی, ۱۳۹۹
افلاین۹:۲۰ ب٫ظ
معاونانجمن
ویرایشگر
ویرایشگر کامنت
۲۷ خرداد, ۱۳۹۶
افلاین۰:۰۳ ق٫ظ
کاربر ممتاز
۲۷ شهریور, ۱۳۹۹
افلاین۱:۱۵ ق٫ظ
معاونانجمن
ویرایشگر
ویرایشگر کامنت
۲۷ خرداد, ۱۳۹۶
افلاین۴:۲۲ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینسلام
من دیروز رفتم حدود ۱۱ تا ۱۳ تا میگو کوچیک گرفتم
نمی دونم چه نژادی بودن اگه میشه راهنمایی کنید پوستشون بعضی قسمت ها مخصوصا انتهای دمشون شفاف و بی رنگ بود بعضی هاشون قرمز بودن یکم بعضی هاشون شفاف اما پر از خال خال های سیاه
بعد ریختمشون توی یک شیشه با همون ابی که خریده بودم ریختم تو یک شیشه کوچک یکم خیلی کم زد عفونی اکواریوم و یک مقدار نمک و مترو ایندازول ریختم تو اب تا زد عفونی شن و فرداش به اکواریوم اضافه کنم امروز که رفتم سرشون دیدم همشون مردم علت چی بوده
و نژادشان چی بوده؟
دوباره بخرم؟
کاربران زیر از AmirAbbas86 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
ERFAN_PC۴:۳۷ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۱۶ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینسلام . اقا چرا ؟میگو به پارامنت ها حساس و ....چرا زد عفونی استفاده کردید اگه سالم بودند اب به اب می کردید و تمام
نزادشون هم ردچری و شاید بلک کریستال که بعید می دونم
اگه خواستید دوباره بخرید ولی تعداد کم ۵تا ولی بعدا اگه موندن بیشتر بخرید و......
البته دلیل مرگشون نمکم هست
حالا ظرفی که ریختید داخلش شرایطش چجوری بود
ممنون
۷:۲۳ ب٫ظ
کاربر عالی
۱۷ اسفند, ۱۳۹۹
افلاین۳۸۶Erfan گفته
سلام . اقا چرا ؟میگو به پارامنت ها حساس و ....چرا زد عفونی استفاده کردید اگه سالم بودند اب به اب می کردید و تمامنزادشون هم ردچری و شاید بلک کریستال که بعید می دونم
اگه خواستید دوباره بخرید ولی تعداد کم ۵تا ولی بعدا اگه موندن بیشتر بخرید و......
البته دلیل مرگشون نمکم هست
حالا ظرفی که ریختید داخلش شرایطش چجوری بود
ممنون
![]()
سلام ممنونم
ظرف ر گزاشتم نزدیک پکیج خونمون توش ولی شانگ اکسیژن نزاشتم
و یک شیشه کشک بزرگ بود
کاربران زیر از AmirAbbas86 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
ERFAN_PC۱۰:۱۷ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۵ شهریور, ۱۳۹۴
افلاینAmirAbbas86 گفته
سلام ممنونم
ظرف ر گزاشتم نزدیک پکیج خونمون توش ولی شانگ اکسیژن نزاشتم
و یک شیشه کشک بزرگ بود
دوست عزیز میگو در اینجور شرایط زنده نمیمونه.باید دقیقا شرایط زیستیش مثل ماهی فراهم بشه.
یعنی در یک آکواریوم دارای سیستم فیلتراسیون مناسب(البته نه با جریان زیاد)،پمپ هوا،بخاری و تغذیه مناسب
از همه این ها مهم تر آب میگو نباید دارای کلر،نیترات بالا،آمونیاک و فلزات سنگین باشه.یعنی هم سیکل ازت به خوبی طی شده باشه و هم آب فاقد کلر باشه(یا محلول آماده ساز آب بزنید یا از آب فیلتر تصفیه RO استفاده کنید.)
با این تفاسیر اگر میگوهای شما زنده می ماندند باید تعجب می کردید.
کاربران زیر از shayan.s برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
Sarkhanzadehما از دو جهان غير تو ای عشق نخواهيم
۱۰:۱۸ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۵ شهریور, ۱۳۹۴
افلاین۹:۱۷ ب٫ظ
۲ اسفند, ۱۴۰۰
افلاین۹:۵۱ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۱۶ اسفند, ۱۳۹۹
افلاین🦞🔥persin🦞💥 گفته
سوالی داشتممیخواستم بپرسم برای تکثر میگو آکواریوم ۳۰ در ۲۰ در ۲۰ شیشه خم خوبه با بستر و چمن مونتو کارلو و خزه کریسمس.
و یک پمپ و بیو فیلتر
بله شرایط مناسبه.
اگه از چوب هم استفاده کنید که خزه کریسمس روش بسته بشه عالی میشه.
🦞🔥persin🦞💥 گفته
اگه میشه چندتا میگو و.....حلزون همه میشه اضافه کرد حلزون سیب نه
حلزون مخصوص پلنت
بله میشه .
اگه نریت و جلبک خوار میگید مثل زبرا یا شاخدار یا توت فرنگی.
میگو هم نگهداری ردچری رو پیشنهاد میدم در پایدار شدن شرایط به یلوگلدن لاین تغییرش بدید.
لطفا سوالاتتون رو دریک پست مطرح کنید!
کاربران زیر از ERFAN_PC برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
alirezaj, -paradox, 🦞🔥persin🦞💥۶:۱۴ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۵ شهریور, ۱۴۰۰
افلاین🦞🔥persin🦞💥 گفته
سوالی داشتممیخواستم بپرسم برای تکثر میگو آکواریوم ۳۰ در ۲۰ در ۲۰ شیشه خم خوبه با بستر و چمن مونتو کارلو و خزه کریسمس.
و یک پمپ و بیو فیلتر
سلام
تانک شما ۱۲ لیتره و پتانسیل نگهداری از ۲۰ تا شریمپ رو تقریبا داره ( البته اگ بزارید تکثیربشن که خیلی کولونی بزرگتر از اینا میشه )
خزه کریسمس هم واس میگو عالیه
فقط چمن مونت کارلو اگ ( CO2.نور مناسب .کود مناسب ) رو ندارید خراب میشه و بهتره خارج بکنید تا با پوسیدگی چمن کیفیت آب پایین نیاد
بیو فیلتر هم مناسب ترین فیلتر برای شریمپ هست
فقط چند تا کیلر کم دارین واسه تانک تا بشه ی تانک شریمپ مناسب
در ضمن دوست عزیز اگه میخواید از کسی تشکر کنید بهتره اون گزینه (تشکر) بالای پست مورد نظر رو بزنید و از زدن پست برای تشکر کردن از کسی خودداری کنید
کاربران زیر از -paradox برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
4amirali, Mohammad 8.731, 🦞🔥persin🦞💥۰:۵۴ ق٫ظ
۲ اسفند, ۱۴۰۰
افلاین۷:۲۳ ق٫ظ
کاربر هدفمند
۵ شهریور, ۱۴۰۰
افلاینسلام
لطفا نگهداری خزه رو در بخش مناسبش بپرسید
چون شما شریمپ تکثیر کنید و هدفتون پرورش گیاه نیست هر نوری میتونید بزارید
میگو رو اگه میخواید تکثیر کنید و بفروشید باید یک نژاد بخرید تا هیبرید درشت نشه
باید حداقل یک نوع غذای شرکتی + سبزیجات استفاده کنید
شما چون تجربه اول تون هست باید سعی کنید اون هارو درست نگهدارید و بعد از اینکه تونستید اون هارو زنده نگهدارید به فکر تکثیر باشید
اما خوب نئو کاردینا ها راحت تکثیر میشن
کاربران زیر از -paradox برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
alinoos۱۱:۰۶ ب٫ظ
کاربر ممتاز
۲۷ شهریور, ۱۳۹۹
افلاین-paradox گفته
🦞🔥persin🦞💥 گفته
سوالی داشتممیخواستم بپرسم برای تکثر میگو آکواریوم ۳۰ در ۲۰ در ۲۰ شیشه خم خوبه با بستر و چمن مونتو کارلو و خزه کریسمس.
و یک پمپ و بیو فیلتر
سلام
تانک شما ۱۲ لیتره و پتانسیل نگهداری از ۲۰ تا شریمپ رو تقریبا داره ( البته اگ بزارید تکثیربشن که خیلی کولونی بزرگتر از اینا میشه )
خزه کریسمس هم واس میگو عالیه
فقط چمن مونت کارلو اگ ( CO2.نور مناسب .کود مناسب ) رو ندارید خراب میشه و بهتره خارج بکنید تا با پوسیدگی چمن کیفیت آب پایین نیاد
بیو فیلتر هم مناسب ترین فیلتر برای شریمپ هست
فقط چند تا کیلر کم دارین واسه تانک تا بشه ی تانک شریمپ مناسب
در ضمن دوست عزیز اگه میخواید از کسی تشکر کنید بهتره اون گزینه (تشکر) بالای پست مورد نظر رو بزنید و از زدن پست برای تشکر کردن از کسی خودداری کنید
سلام
این پست فک کنم برا خیلی وقت پیشه
ولی خب میگم
حلزون کیلر مناسب نگهداری کنار شریمپ نیست چون نیش سمی داره راحت میتونه شریمپ رو موقع استراحت یا تغذیه یا پوست و اندازه و .. شکار کنه
کاربران زیر از poria.6745 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
mohamad hüseyn, Mohammad 8.731, -paradox, arian86💎
۱۰:۰۰ ب٫ظ
کاربر ممتاز
۲۷ شهریور, ۱۳۹۹
افلاین۳:۰۲ ب٫ظ
۲ اسفند, ۱۴۰۰
افلاین۳:۲۲ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۵ شهریور, ۱۴۰۰
افلاینسلام
چند دفعه باید به شما تذکر داده بشه تا سوالتون رو در جای مناسب مطرح کنید؟
اسم این تاپیک تکثیر میگو ردچری هست، اونوقت شما میگو بلو کربن دارین
شما تا الان هر پستی که زدین توی بخش مرتبط با میگو بوده با اینکه خیلی از سوالاتتون ربطی به میگو نداشته
اون موجودات پلاناریا هستن یه نوع کرم که با کنترل کردن غذا دهی و افزودن کیلر تا حدود میشه اونا رو کم کرد
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی: Clownfish
109 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
2 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2902
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44418
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170351
جدیدترین اعضاء:
neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaaleh, hoseyn rezayiمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه







