آر اس اس موضوع
۹:۱۰ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۱۹ مرداد, ۱۴۰۰
افلاین۹:۱۴ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۵ شهریور, ۱۴۰۰
افلاین۹:۳۹ ب٫ظ
کاربر هدفمند
۱۹ مرداد, ۱۴۰۰
افلاین۹:۵۱ ب٫ظ
کاربر عالی
۲۰ آبان, ۱۴۰۰
افلاین۹:۵۴ ب٫ظ
معاونانجمن
ویرایشگر
ویرایشگر کامنت
۲۷ خرداد, ۱۳۹۶
افلاینسلام
به هیچ وجه سازگار نیستند و به محض این که توسط دیسکس مشاهده بشه شکار میشه و ربطی هم به این نداره که کدوم اول اضافه بشه.البته نظر بقیه دوستان هم محترمه و من نظر خودمو گفتم.
کاربران زیر از alirezaj برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
30Mahi, -paradox, Shahed, .phoenix, شایان13//
خستم...خیلی خسته
۷:۱۰ ق٫ظ
کاربر عالی
۲۰ آبان, ۱۴۰۰
افلاینسلام اگه اول اضافه بشه مخفیگاه ها رو بهتر میشناسه و دیسکس بزرگ کم تحرک هست و کند ضمناً نمیتونه پیش میگو ها بره چون میگو ها در جاهای تنگ و کوچیک قایم میشن اکثراً درسته شاید هر ماه دو تا یا یکی بخورن ولی تعدادی نیست که
ضمنأ دیسکس یک بندی یا نیم بندی نمی دونه بخوره من خودم دارم ردچری مولد با دیسکس های یک بندی که تکثیر کردم نگه داری میکنم اینا بزرگ هم شن دیگه کاری ندارن چون عادت کردن من کار ها و نظرات خودم رو گفتم دوستان بهتر میدونن
ممنون
۷:۳۳ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۳۰ آذر, ۱۳۹۶
افلاین۳۰mahi گفته
آخه آقا نیما (فونیکس) نوشتن که بخاطر کندی سرعتش نمی تونه میگو های فرز رو شکار کنه!
![]()
سلام
من فقط تجربه نگهداری خودم رو گفتم و فقط به میگو آمانو رو اشاره کردم،اونم باید مخفیگاه فراوان داشته باشه
میگوهایی مثل ردچری از نظر سرعت عکس العمل و تحرک با آمانو قابل قیاس نیستند و احتمال شکار شدنشو خیلی زیاده
کاربران زیر از .phoenix برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
ΡARSA, 30Mahi, عباس م۱۰:۴۴ ب٫ظ
۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۲
افلاین۱۰:۲۵ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینr.babazadeh گفته
سلاممن یه اکواریوم میگو و نئون و گیاه دارم که از بد روزگار حلزون آفت افتاده بهش . حلزون کیلر هم گرفتم ولی اثری نکرد و آفت داره همینطور زیاد میشه . کارم شده حلزون گیری . از دارو هم نمیتونم استفاده کنم . بنظرتون چیکار کنم
سلام
چند تا حلزون کیلر دارید؟؟ شاید تعدادشون کمه
از لوچ هم میشه استفاده کرد اما تو شرایط شما امکان پذیر نیست
مارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۱۰:۱۲ ب٫ظ
۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۲
افلاین۱۲:۵۳ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینr.babazadeh گفته
سلامدوتا داشتم رفتم ۵ تا دیگه هم گرفتم ولی هنوز روزی دوبار دارم شکار حلزون میکنم. این کیلر ها چرا همش خوابن
کیلر که خودش دنبال حلزون نمیگرده حالا اگه یه وقت یه چیزی تو راه دید میخوره
در ضمن ۷ تا بازم کمه شما حساب کن مثلا ۱۰۰ تا حلزون رو چجوری این ۷ تا بخورن؟؟ تازه اگه حساب کنیم تکثیر هم نشن
حداقل یه ۲۰ تایی باید باشن
اگه از لوچ استفاده کنید ۱۰ برابر نتیجه بهتری میگیرین ۳ تا لوچ کماندو هم کارتون رو راه مینداره
مارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۱۱:۱۷ ب٫ظ
۹ اسفند, ۱۴۰۱
افلاین۱۱:۲۹ ب٫ظ
کاربر ممتاز
۱۶ اسفند, ۱۳۹۸
افلاینamir140132 گفته
سلام خسته نباشدیخ سوالی داشتم آیا لوچ کوهلی با میگو سازگاری داره.
سلام
تجربه نگهداری این دو تا کنار هم ندارم ولی بنظرم شریمپ و لوچ ها رابط خوبی با هم ندارن و نسازه
کاربران زیر از Amirhsn برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
30Mahi, amir140132۲:۲۷ ب٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۹ اسفند, ۱۴۰۰
افلاینسلام
amir140132 گفته
سلام خسته نباشدیخ سوالی داشتم آیا لوچ کوهلی با میگو سازگاری داره.
بچه میگو هارو میخوره ولی به بزرگا کاری نداره
کاربران زیر از Matin 1387 برای ارسال نوشته مفید تشکر کرده اند:
amir140132مارو حفره هامون میکشن به حرکت هنوز
هدف های گمشده که هیچ وقت اصلا نبود
هیچ کس از پشت کوه ها خبری نداره
شاید اتفاقی پشت کوهها اصلا نبود
۹:۴۶ ب٫ظ
معاونانجمن
ویرایشگر
ویرایشگر کامنت
۲۷ خرداد, ۱۳۹۶
افلاین۱:۲۲ ق٫ظ
کاربر عالی
۱۱ آذر, ۱۴۰۲
افلاین۱۰:۳۵ ق٫ظ
ناظر انجمن
ویرایشگر
۲۲ اسفند, ۱۳۹۹
افلاینMeh87rad گفته
سلام دوستان شبتون بخیربنده بعد از اینکه گورامی مرواریدی رو کنار گوپی نگهداری کردم و کاملا موفقیت آمیز بود!
(البته دیگه گوپی هارو دادم به کسی)
میخوام گله شریمپ بگذارم کنار گورامیها بنظر شما شدنیه؟
سلام
گورامی می تونه شریمپ رو بخوره، حتی گورامی کوتوله. ولی خب اگه مکان زیادی برای مخفی شدن شریمپ مثل گیاهای جاوا موس باشه میشه کنار هم نگهداری کرد. گورامی عسلی و مرواریدی میگن اجتماعیتر و صلحجوترن و کمتر شریمپ می خورن. با اینکه براشون حکم غذا رو داره ولی خب باید مواظب باشید مکان زیادی برای مخفی شدن باشه.
تو دل یه آکواریوم، عشق بی منت جریان داره..
آکواریوم من، جایی که حباب ها حرف می زنند.
بیشترین کاربران آنلاین:1075
افراد آنلاین کنونی:
83 مهمان
مشاهده کنندگان کنونی این صفحه:
1 مهمان
برترین نویسندگان:
مجتبی : 22934
ΡARSA : 4194
alirezaj : 3752
H∀ⓂΞD20 : 3661
حسنHTB : 3111
(SINA) : 2903
آمار کاربران:
مهمان: 575
اعضا: 44419
مدیران انجمن: 15
مدیر کل: 1
آمار انجمن:
گروه ها: 7
انجمن ها: 240
موضوعات: 7877
نوشته ها: 170352
جدیدترین اعضاء:
amirhasan94, neda1125, ali heidari, mohammadhossein1369, Goliiiii, Ghazaalehمدیر کل: شهریار (onlypet.ir): 3022

عضویت (ثبت نام)
ورود
خانه








