توجه مهم: مراقب افراد سودجو باشید

به اطلاع کلیۀ مخاطبین فهیم سایت اُنلی پت (onlypet.ir) می‌رسانیم این مجموعه از ابتدای آغاز فعالیت خود تاکنون هیچگونه فعالیت تجاری (خرید و فروش) نداشته و ندارد.

مجموعۀ اُنلی پت صرفا با هدف ارائۀ اطلاعات کاربردی و مفید در رابطه با ماهیان آکواریومی و حیوانات خانگی آغاز به کار کرده و تاکنون نیز با همان سیاست پیش رفته است و فعالیت تجاری(خرید و فروش) ندارد. بدیهی است آغاز هرگونه فعالیت تجاری، به صورت رسمی و از طریق وب سایت اُنلی پت به اطلاع مخاطبان گرامی خواهد رسید. بنابراین یادآور می شویم که مجموعۀ اُنلی پت در قبال فعالیت های تجاری (با نام اُنلی پت یا ….) هیچگونه مسئولیتی به عهده ندارد.

در آخر بیان این نکته نیز ضروری است که مجموعۀ رسانه های تجاری یا غیر تجاری که در سایت و کانال تلگرام اُنلی پت معرفی می شوند صرفا جنبۀ تبلیغی داشته و هیچگونه ارتباطی با مجموعۀ اُنلی پت ندارند.

رسانه های رسمی مجموعۀ اُنلی پت:

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

2 دیدگاه در “توجه مهم: مراقب افراد سودجو باشید

  1. ابوالفضل

    سلام من یک مینا چهار ماهه خریدم و الآن حدود ۲ روزی میشود که خریدمش.شبی که خریدم با روزه بدش خیلی آروم بود ولی امروز همش جیق میزنه و صدا در میاره غذا هم میدم آروم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    1. alireza01

      سلام
      چرا اینجا سوال پرسیدید!؟خب روز اول باید هم صدا نده چون استرس داشته …سر و صداش هم میتونه عادی باشه و یا انگلی چیزی داره…وشایدم از چیزی میترسه

      پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *