تغیرات و بروزرسانی تالار گفتگو

تالار گفتگو بروزرسانی شد…. همانطور که قبلا مطلع شدید نیاز بود تغیراتی در راستای بهبود وضعیت سایت در تالار گفتگو اعمال گردد که خوشبختانه این تغیرات با موفقیت انجام شد و همینک میتوانید از این لینک وارد تالار گفتگو شوید. مطمئنا تغیرات اعمال شده بی عیب و نقص نیست و برخی مشکلات جزئی ترجمه، مشکلات راست به چپ بودن و …. در طول زمان توسط ما برطرف خواهد شد با این حال میتوانید از این طریق یا کامنت های همین قسمت مشکلات تالار را گزارش دهید. لازم به ذکر است ایده های شخصی در مورد پوسته، ایکون ها، قالب بندی فروم و …. با اینکه کاملا به عنوان یک نظر شخصی قابل احترام است ولی نمیتواند به عنوان یک مشکل مطرح شود و همچنین کمکی به ما نخواهد کرد.


تغیرات عمده: 

  • تغیر پوسته یا قالب تالار
  • بروزرسانی ویرایشگر متن تالار
  • ایجاد مستقیم نظرسنجی در تالارهای نظرسنجی
  • اضافه شدن گزینه تشکر از کاربران
  • بهبود وضعیت پیام خصوصی
  • بهبود وضعیت نمایش تالار
  • و ….

۳۱ خرداد ۱۳۹۳

forum updated

[divider]

نوشته و اطلاعیه قبلی در مورد تغیرات و بروزرسانی تالار گفتگو:

با سلام فراوان خدمت تمام بازدیدکنندگان و کاربران سایت. در راستای بهبود وضعیت تالار گفتگو و بروزرسانی این قسمت ممکن است طی چند ساعت تا چند روز سایت در دسترس نباشد. عملیات بروزرسانی از امشب یا نهایتا فردا شب شروع خواهد شد و سعی میکنیم هر چه سریعتر و در صورت امکان در نیمه شب بروزرسانی را انجام دهیم و سایت به سرعت در دسترس قرار گیرد با این حال این مدت بنا به مشکلات ناخواسته که در طول بروزرسانی ممکن است با آن مواجه شویم قابل پیش بینی نیست و عملیات بروزرسانی ممکن است از چند ساعت تا چند روز به طول بیانجامد که لازم دیده شد قبل از انجام عملیات بروزرسانی کاربران را مطلع سازیم و پیشاپیش از صبوری و شکیبایی کاربران در این مدت تشکر کرده باشیم. مطمئنا تمام تلاش ما در راستای بهبود وضعیت سایت و رضایت کاربران و بازدیدکنندگان است.

با تشکر مدیریتonlypet.ir

۲۹ خرداد ۱۳۹۳

maintenance

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

7 دیدگاه در “تغیرات و بروزرسانی تالار گفتگو

  1. عبدالحمید

    تلفظ صحیح کلمه زیر “سیکلید” است:
    cichlid/cichlidae
    ولی متاسفانه در ایران هرکس به گونه ای این کلمه رو ادا می کند.
    منبع من: برنامه های مستند علمی و دیکشنری وبستره:
    \si-kləd\
    امیدوارم این فرهنگسازی از سایت شما که در این زمینه برای سایر فارسی زبانان، مرجع هست، آغاز بشه.
    موفق باشید

    پاسخ
    1. شهریار (onlypet.ir)

      سلام
      بله دوست من. در این مورد قبلا یه دوستی بحث کردن و مقاله زدن و تو سایت سرچ کنید هست(فکر کنم تفاوت گورخری و زندانی بود که به سیکلید و سیچلاید هم اشاره کردن. اما خب حذف واژه سیچلاید از فرهنگ اکواریومی ایران تقریبا میتونم بگم بعیده. کاملا حرفتون صحیح هست و سیکلید درسته نه سیچلاید ولی میتونم مجله علمی-تخصصی که امتیاز علمی رو یدک میکشه، کتاب، بروشور و …. که تو ایران همگی چاپ میشن و امتیاز علمی دارن رو بهتون معرفی کنم که همگی از کلمه سیچلاید استفاده کردن. تو تمام اکواریومی های ایران هم میگن سیچلاید حالا چطور میشه همت کنیم و این کلمه رو حذف کنیم به نظرم بعید هست. اما حرفتون کاملا صحیح و سنده و سیکلید درسته نه سیچلاید با این حال واسه ما فارسی زبان ها سیچلاید نگیم انگار یه چیزی کمه

      پاسخ
  2. Ahriman

    سلام.
    فرا رسیدن ماه محرم و ایام سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) را به تمام دوستان و کاربران تسلیت میگویم.

    صلوات.

    پاسخ
  3. pezhman

    سلام
    من یه فلاور دارم،امروز خواستم ازش فیلم بگیرم ترسید با ضرب خورد تو شیشه بعدش یه خورده منگ شد
    میخواستم بببینم اسیب جدیی دیده؟
    تورو خدا زود جوابمو بدین
    ممنون

    پاسخ
    1. شهریار (onlypet.ir)

      هم جواب بله هست و هم خیر. باید صبر کنید و ببینید چه اتفاقی میفته و کار خاصی نمیشه کرد. فقط دیگه استرس به این ماهی وارد نکنید و مدام کنار اکواریوم نرید و دستکاریش نکنید تا ببینیم چی میشه!

      پاسخ
  4. سعید

    سلام اقا شهریار
    از ظهر تا الان سایت در دسترس نبود و نوشته بود اکانت تعلیق شده است. ایا ما کاری کردیم که اکانت شما تعلیق شده؟ ممنون که باز این سایت را به ما برگردونید

    پاسخ
    1. شهریار (onlypet.ir)

      سلام دوست من. هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود و فقط نقل مکان کردیم به یه سرور قوی تر تا بتونیم بهتر در خدمت شما باشیم، چرا که با توجه به بازدید بالای سایت و برخی مشکلات دیگه سرور قبلی جوابگو نبود و مجبور به نقل مکان شدیم. از اینکه بیخبر و یکدفعه ای شد هم عذرخواهی میکنم.

      پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *