مرد طوطی نما و جراحی های عجیبی که انجام می دهد!

پروت من یک پیرمرد انگلیسی است که انواع و اقسام عمل های جراحی را روی خود انجام داده تا خود را شبیه به طوطی ها کند!

مرد طوطی نما و جراحی های عجیبی که انجام می دهد!

جای تعجب است ولی از این مرد طوطی نما هر کاری ساخته است تا خودش را شبیه طوطی ها کند. تد ریچارد که به تِد پاروتمَن نیز معروف است یک پیر مرد ۵۸ ساله انگلیسی است که به طوطی ها علاقه شدیدی دارد. او در طول چندین سال تغییرات زیادی در ظاهر خود به وجود آورده است تا شبیه طوطی ها شود.

تد ریچارد کارگر بازنشسته کارخانه کفش است و از اعضای خانواده اش جدا شده و سال هاست که هیچ یک از آن ها را ندیده است. وی اعتقاد دارد که طوطی ها خانواده اصلی او هستند. مرد طوطی نمای انگلیس، پنج پرنده به نام های الی، تیکا، تیمنه، جِیک و بوبی دارد و به عنوان حیوان خانگی و همدم خود از انها نگهداری میکند.

پاروت‌من تا به حال کارهایی مانند ۱۱۰ خالکوبی، ایجاد ۵۰ سوراخ بر روی بدن، ۷ ایمپلنت، ایجاد سه شاخ، تتو کردن چشم ها، قرار دادن آهنربا درون هر یک از دست ها، ایجاد شکاف در زبان و بریدن گوش ها را انجام داده تا شبیه به حیوان مورد علاقه اش به نظر برسد.

جراحی گوش ها آخرین کار او برای تبدیل شدن کامل به طوطی نیست و قصد دارد در قدم بعدی بینی اش را نیز جراحی نماید و آن را شبیه به منقار کند. البته او می گوید: “می دانم که هیچ گاه به طور کامل شبیه طوطی ها نخواهم شد. چشمان آن ها در کنار سرشان قرار دارد و من نمی توانم جای چشم های خود را تغییر دهم.”

برخی از تصاویر این مرد عجیب طوطی نما!

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

1 دیدگاه در “مرد طوطی نما و جراحی های عجیبی که انجام می دهد!

  1. ناشناس

    این خارجی ها چقدر خنگن !!!!!!!!!!!!!!
    حالا تازه بعد از اون همه بلایی که سر خودش آورده احساس هم می کنه خیلی قشنگ شده و به ماکایو ها می مونه!!!

    پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *