ابزاری خودکار برای غذا دادن به حیوانات خانگی کوچک

کتس‌پد یک دستگاه خودکار تغذیه‌ی حیوانات خانگی است که قابلیت اتصال به وای‌فای دارد.

ابزاری خودکار برای غذا دادن به حیوانات خانگی کوچک

کتسپد (Catspad) نام ابزار جدیدی است که می‌تواند غذای خشک و آب تمیز را به‌صورت خودکار و در زمان‌های مشخص در اختیار گربه یا سگ قرار دهد. این ابزار توسط یک استارتاپ فرانسوی ساخته شده و بدون حضور شما در خانه می‌تواند تا یک ماه غذای حیوان مورد نظر را به موقع در اختیارش قرار دهد.

کتس پد قادر به متصل شده به شبکه‌ی وای‌فای است و از طریق اپلیکیشن موبایلی نیز قابل کنترل می باشد.

کتس پد

اگر از طریق اپلیکیشن کتس‌پد به وای‌فای وصل شوید امکانات جذابی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مثلا حسگرها به شما خواهند گفت حیوان خانگی شما چقدر غذا مصرف کرده است. سطح آب داخل دستگاه را نیز می‌توانید بررسی کنید. همچنین، هر زمان مقدار مواد غذایی در دستگاه از حد مشخصی کمتر شود، اپلیکیشن به شما هشدار خواهد داد. چنان‌چه اتصال وای‌فای نیز قطع شود، کتس‌پد به‌طور طبیعی به کار خود ادامه خواهد داد. حتی اگر برق قطع شود، یک باتری جهت استفاده در مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است که برای یک ماه جوابگو خواهد بود.

کتس پد

اپلیکیشن کتس پد می‌تواند ارزش غذایی را که وارد بدن گربه می‌شود، به همراه میزان آبی که مصرف می‌کند، کنترل کند تا همواره از سلامت حیوان خانگی خود نیز مطمئن باشید. میکروچیپ خاصی نیز برای هر کدام از گربه‌ها یا حیوانات خانگی شما در نظر گرفته شده است که از طریق آن دستگاه به هر کدام از حیوانات غذا را با میزان مورد نظر شما ارائه می‌کند.

حدودا ۱۷۰۰ گرم غذای خشک و ۸ لیتر آب در این دستگاه جا می‌گیرد. این مقدار برای یک گربه به مدت یک ماه کافی خواهد بود.

کتس پد

کتس‌پد هم‌اکنون با قیمت ۴۶۸ دلار در رنگ سفید و ۴۳۹ دلار در رنگ سیاه برای پیش‌خرید در دسترس عموم قرار گرفته است که البته بسیار گران به نظر می‌رسد.

منبع: زومیت

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *