تخت هوشمند حیوانات خانگی

تخت هوشمند پتریکس جهت سلامت حیوانات خانگی توسط یک شرکت امریکایی ساخته شده است که می تواند به افزایش طول عمر و سلامت حیوانات خانگی کمک نماید.

تخت هوشمند حیوانات خانگی

Petrics نام تخت هوشمند ساخته شده برای حیوانات خانگی است که توسط یک ردیاب که به قلاده حیوان خانگی متصل خواهد شد عرضه می‌شود و می‌تواند فعالیت ها،  دوره استراحت، دمای محیط و سایر موارد مورد نیاز برای نگهداری از حیوانات خانگی را ردیابی و کنترل کند.  از سوی دیگر در داخل تخت سنسورهایی وجود دارد تا دمای محیط خواب حیوان را تنظیم کرده و وزنش را نیز اندازه گیری کند. همچنین این تخت با هاب های هوشمند خانه ها  مانند Amazon EchoR , Google home  و Nest  نیز قابل تنظیم است.

به گفته شرکت سازنده، ۵۳ درصد از حیوانات خانگی امریکایی ها دچار اضافه وزن هستند و چاقی حیوانات می‌تواند طول عمر انها را بیش از دو و نیم سال کاهش دهد. از این رو این شرکت امریکایی نخستین تخت هوشمند در جهان را برای حیوانات ساخته است تا به حیوانات خانگی کمک کند نه تنها سالم باشند، بلکه بتوانند زندگی طولانی تر و شاداب تری را تجربه کنند.

همچنین این شرکت امریکایی مدعی است توسط اپلیکیشن انها اطلاعات بیش از ۱۵۰۰۰ غذای حیوانات خانگی و انالیز ۱۷۰۰۰ موارد غذایی مناسب برای حیوانات خانگی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این اپلیکیشن با اعلان های به موقع شما را در نگهداری بهتر از حیوانات خانگی، موارد پزشکی و ….. کمک خواهد کرد.

این نخستین تخت هوشمند حیوانات خانگی است که در ژانویه سال ۲۰۱۸ وارد بازار می شود و هنوز قیمت گذاری نشده است.

منابع: پتریکس  و  ایران انلاین

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *