داستان یک گربه که دانش آموز شد!

دانش آموزان یک مدرسه در سن خوزه امریکا موفق شدند برای یک گربه به نام بوبا کارت دانش آموزی بگیرند!

داستان یک گربه که دانش آموز شد!

بوبا نام گربه ای است که توسط خانواده آمبر ماریینتال در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا امریکا نگهداری می شود. محل زندگی این خانواده نزدیک به دبیرستان لیلاند و مدرسه برت هارت است. ماریینتال میگوید خانواده اش ابتدا سعی در نگهداری یک گربه خانگی داشته اند و وقتی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ بوبا را به منزل اوردند با شیون(میاو) و سر و صدای عجیب گربه مواجه شدند که مشخص میکرد این گربه قطعا گربه خیابانی است. در نتیجه بوبا تمام وقتش را در خارج از خانه و در دبیرستان لیلاند و مدرسه برت هارت میگذراند و باعث شده بود بین دانش اموزان هر دو مدرسه و به عنوان یک سلبریتی محلی شناخته شده باشد.

cat_highscool_05_onlypet-ir

ماریینتال میگوید: بوبا اجازه دارد تا در راهروها و ورودی های مدرسه رفت امد داشته باشد و هر زمان که بخواهد با میاو کردن از کلاس یا مدرسه خارج و داخل شود! بوبا بسیار اجتماعی است و ترسی از دانش اموزان ندارد و از اینکه دانش اموزان او را نوازش کنند لذت میبرد. البته بوبا یکبار به مدت ۳۶ ساعت در یکی از کلاس ها زندانی شده بود که این اتفاق به شدت باعث ترسش شده بود

cat_highscool_03_onlypet-ir

ماریینتال در ادامه میگوید: بوبا انقدر محبوب است که صفحه فیسبوکی نیز برای بوبا راه اندازی شده که نزدیک به ۳۰۰۰ دنبال کننده دارد. محبوبیت بوبا انقدر زیاد است که تعدادی از دانش اموزان به مسئولین مدرسه درخواست داده اند که یک مجسمه از بوبا تهیه شود و در محوطه مدرسه قرار بگیرد که متاسفانه با این درخواست مخالفت شده با این حال دانش اموزان موفق شدند برای بوبا یک کارت با شماره دانش آموزی از مسئولین مدرسه بگیرند.

cat_highscool_04_onlypet-ir

منبع: http://mashable.com/2015/08/21/high-school-bubba-cat-student/
بازنشر این مطلب با درج نام و لینک OnlyPet.ir بلامانع است

این مطلب را به اشتراک بگذارید
twiter facebook telegram googlepluse linkedin

1 دیدگاه در “داستان یک گربه که دانش آموز شد!

  1. Rezaaaa

    خخخخخ..جالب بود…مجسمش هم زمان فوتش احتمالا بزنن!

    پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *