شرایط و قوانین استفاده از سایت اُنلی پت

قوانین و شرایط استفاده از سایت اُنلی پت در چند بخش خلاصه می شود، لطفا قبل از استفاده از این سایت شرایط و قوانین موجود در این صفحه را به طور کامل مطالعه نمایید همچنین برخی از توصیه ها و لینک راهنمای سایت نیز در این بخش گنجانده شده است تا کاربران و بازدیدکنندگان بهترین تجربه را از استفاده از این سایت داشته باشند.

قوانین و شرایط استفاده کلی از سایت اُنلی پت:

۱- مقالات و اطلاعات موجود در این سایت توسط نویسندگان آن که گروهی از کاربران و مدیران و افراد داوطلب می باشند از منابع رسمی/تجربیات شخصی/یا به هر روش تولید محتوایی گرداوری شده است و با وجود اینکه سعی شده در تمام مقالات و اطلاعات منتشر شده در این سایت نهایت دقت و بررسی کیفیت انها منظور شود اما به هیچ وجه ما دقت و صحت آنها را تضمین یا ادعا نمیکنیم و سایت انلی پت مسئولیت و تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت و اطلاعات آن را نمی پذیرد.

۲- تمام حقوق مادی و معنوی مطالب، تصاویر و هر گونه اطلاعاتی که در این سایت توسط بازدیدکنندگان، کاربران یا مدیران آن منتشر یا مکاتبه می شود برای سایت انلی پت محفوظ بوده و بازنشر آن در هر نوع منبع اطلاعاتی دیگر بدون ذکر نام و لینک “اُنلی پت” به عنوان منبع یا اجازه نامه کتبی مجاز نمی‌باشد. مگر اطلاعات مورد نظر توسط خالق اثر بازنشر شود یا از منبع دیگری در سایت درج شده باشد.

۳- هر گونه سوء استفاده از نام اُنلی پت (onlypet) به هر نحوی مجاز نمی باشد و در صورت مشاهده پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت. (مانند فروش، ارائه خدمات یا … با نام انلی پت)

۴- سایت اُنلی پت ممکن است لینک ها، بنرها یا هر گونه اطلاعات تبلیغاتی را برای تامین هزینه های خود در سایت نمایش دهد. اما به هیچ عنوان آنها را تائید نمیکند و مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغات و کالاهای مورد تبلیغ نمیپذیرد. تبلیغات در سایت با روشی مانند برچسب یا علائم تبلیغاتی مشخص می شوند تا بازدیدکنندگان اطلاعات تبلیغاتی را از سایر اطلاعات سایت تشخیص دهند.

۵- سایت اُنلی پت از بازدیدکنندگان، کاربران، مدیران و هر شخص استفاده کننده از سایت به هیچ روش و عنوان درخواست مالی یا حمایتی نخواهد داشت. همچنین هیچ وسیله یا موجودی را برای فروش ارائه نمی کند.

۶- هر نوع خرید و فروش یا درج محتوای تبلیغاتی در هر بخشی از سایت(حتی در بخش پیام خصوصی) به صورت لینک، متن، شماره تلفن، ادرس، بنر، عکس تبلیغاتی یا هر نوع محتوایی با مضمون تبلیغاتی توسط بازدیدکنندگان و کاربران سایت مجاز نیست و سایت اُنلی پت مجاز است در صورت مشاهده چنین مواردی پیگیری های لازم را برای جبران ضرر و زیان خود انجام دهد.

۷- درج هر نوع محتوای مرتبط با دین، سیاست، مذهب، مقدسات و مسائل مربوطه در هر نوع و روش آن توسط بازدیدکنندگان، کاربران، مدیران و هر شخص استفاده کننده از سایت در هیچ یک از بخش های سایت(حتی در بخش پیام خصوصی) مجاز نیست.

۸- درج هر گونه محتوایی که به موضوعات سایت مرتبط نیست یا استفاده از محتوایی که باعث دلسردی، تشویش، توهین یا تمسخر گردد در هیچ یک از بخش های سایت مجاز نیست.

۹- سایت اُنلی پت مجاز است در هر بازه زمانی هر نوع داده ای که به آن ارسال و درج شده است را مورد بازبینی قرار دهد و در صورت لزوم و با توجه به سیاست های خود نسبت به ویرایش، انتقال و حذف انها اقدام نماید.

۱۰- درج و استفاده از القابی مانند دکتر، متخصص، پزشک ابزیان، دامپزشک، مهندس کشاورزی و امثال مشابه به جای نام، نام خانوادگی یا نام نمایشی بازدیدکنندگان، کاربران عضو، مدیران و هر شخصی که به هر نحوی به درج محتوا در سایت می پردازد و این نام به عنوان درج کننده محتوا در سایت نمایش داده می شود مجاز نیست.

۱۱- مباحث و اطلاعات مطرح شده به صورت “سوال/پاسخ” یا هر نوع گفتگوی بین بازدیدکنندگان، کاربران و مدیران سایت به هر نوع و روش آن (به عنوان مثال: سوال و پاسخ های تشخیص و درمان بیماری ، سازگاری و ….) تنها تجارب شخصی و یا اطلاعات فردی این افراد می‌باشد و خوانندگان و استفاده کنندگان از این نوع محتوا می‌پذیرند که صحت و دقت این اطلاعات را نمی توان تضمین یا ادعا نمود و مسئولیت استفاده از این اطلاعات به هر نحو به عهده استفاده کننده خواهد بود.

۱۲- سایت انلی پت به نشانی onlypet.ir به صورت کاملا خصوصی و شخصی تاسیس شده و هزینه های ان تامین می شود و تاکنون توانسته کاربران و مدیران زیادی را به خود جذب کند که به صورت داوطلبانه و ازادانه در آن فعالیت میکنند. همچنین این سایت به هیچ سازمان و ارگانی وابسته نیست و تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای سایت انلی پت محفوظ می‌باشد.

۱۳- سایت اُنلی پت مجاز است قوانین و شرایط وضع شده را در هر زمان مورد تجدید نظر و بروزرسانی قرار دهد و تمام بازدیدکنندگان، کاربران و استفاده کنندگان از این سایت مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرایط و الزامات جدید و لازم الاجرا باخبر شوند.

۱۴- سایت اُنلی پت علاوه بر وضع قوانین و شرایط کلی استفاده، قوانینی را نیز به تفکیک هر بخش از سایت وضع نموده است و بازدیدکنندگان، کاربران عضو و هر شخص استفاده کننده از سایت در صورت تمایل به فعالیت و درج محتوا در هر یک از بخش های مشخص شده ملزم به پذیرش و فعالیت در چهارچوب تعیین شده برای هر بخش نیز می باشند. این قوانین و شرایط استفاده برای هر بخش از سایت در ادامه صراحتا عنوان شده است.

توصیه ها و شرایط استفاده از قسمت دیدگاه های سایت:

۱- از ارسال دیدگاه تکراری خوداری کنید (لطفا قبل از ارسال دیدگاه مقاله سایت و دیدگاه های ارسال شده توسط سایر بازدیدکنندگان را مطالعه کنید)

۲- از ارسال دیدگاه به صورت احوال پرسی، تشکر و دیدگاه هایی با این مضمون خوداری کنید.

۳- از ارسال دیدگاه های مشابه در مقالات مختلف سایت خوداری کنید. تمام دیدگاه ها در هر مقاله ای خوانده می شوند و تمام قسمت های سایت فعال هستند.

۴- اگر سوالی دارید و تمایل دارید ان را در قالب دیدگاه ارسال نمایید لطفا سوال خود را بیش از یک مرتبه و در مقالات مختلف مطرح نفرمایید. ما سعی میکنیم در کمتر از ۴۸ ساعت به سوالات مطرح شده پاسخ دهیم. با اینحال در صورت عدم مشاهده پاسخ طی مدت یاد شده میتوانید دیدگاه خود را مجددا مطرح نمایید.

۵- از تصحیح غلط های املایی خود در قالب یک دیدگاه تازه خوداری کنید. برای تصحیح یا افزودن متنی به دیدگاه ارسال شده از زمان پنج دقیقه ای ویرایش دیدگاه استفاده نمایید.

۶- از درخواست ارسال پاسخ به ایمیل خوداری کنید. پاسخ ها فقط در قسمت دیدگاه و در قسمتی که سوال خود را مطرح نموده اید پاسخ داده می شود.

۷- از کپی برداری دیدگاه های سایرین یا پاسخ های تکراری با نام های مختلف خوداری کنید (لطفا تنها نظر و تجربیات خود را بیان کنید)

۸- ار ارسال و درخواست شماره تلفن، ایمیل، و مشخصات مهم شخصی در قالب دیدگاه جدا خوداری کنید.

۹- برای ارسال دیدگاه، موضوع و نوشته مرتبط را پیدا کنید و سپس دیدگاه خود را ارسال کنید.

۱۰- در صورتی که سوالی را مطرح میکنید لطفا از گزینه «ارسال پاسخ» استفاده نکنید و بالعکس برای ارسال پاسخ به دیدگاهی لازم است حتما از این گزینه استفاده نمایید.

توصیه ها و شرایط استفاده از تالار گفتگو:

۱-از زدن موضوع های یکسان یا با یک مضمون جدا خوداری کنید. موضوعات تکراری ایجاد شده به سرعت قفل و حذف خواهند شد.

۲- از ایجاد موضوع با عنوان های نامربوط مانند “کمک”، “فوری”، “تو رو خدا کمک کنید” ، “سوال” و عنوان های مشابه با مثال های زده شده جدا خوداری کنید. این موضوعات بدون پاسخ حذف خواهند شد.

۳- از ارسال پست یا سوالات نامربوط در موضوعات مختلف تالار گفتگو جدا خوداری کنید. ابتدا موضوع مناسب را پیدا کرده و سپس مطلب یا سوال خود را مطرح نمایید

۴- از ارسال مجدد سوال در قالب موضوع جدید خوداری کنید. لطفا صبور باشید به سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

۵- از ارسال پاسخ های تکراری یا تایید پاسخ های دیگر کاربران در قالب یک نوشته جدید خوداری کنید و برای این منظور از گزینه تشکر برای تایید و هم نظر بودن خود با پاسخ های ارسال شده استفاده نمایید.

۶- در صورت تمایل به پاسخ دادن به سوالات سایر کاربران لطفا در صورت اطمینان از صحت و درستی پاسخ خود، آن را ارسال نمایید.

۷- از ارسال سوال به صورت پیام خصوصی به مدیریت و سایر کاربران جدا خوداری کنید.

۸- کاربران و مدیران سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال ارسال پاسخ به پیام های خصوصی را ندارند و حتی میتوانند صندوق پیام خصوصی خود را از طریق تنظیمات کاربری خود غیر فعال نمایند.

۹- از کپی برداری مطالب سایت ها و وبلاگ های پارسی زبان جدا خوداری کنید، مطالب ترجمه از منابع معتبر و تولیدی مفید میباشند و ما قصد انتقال مطالب سایر سایت های پارسی زبان را به تالار گفتگوی سایت نداریم. توجه نمایید که مطالب کپی شده ممکن است حذف گردند.

۱۰- از قرار دادن ادرس و مشخصات شخصی مانند ادرس وبسایت، وبلاگ، ایمیل ، شماره تلفن، ادرس مسکونی و ….. در بین مقالات تالار و حتی ارسال از طریق پیام خصوصی بپرهیزید. دقت داشته باشید در صورت عدم توجه به این مورد عواقب ناشی از آن بعهده کاربر خواهد بود و سایت مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت. همچنین این سایت در صورت مشاهده چنین نوشته هایی به صورت عمومی در اولین فرصت نسبت به ویرایش و حذف انها اقدام خواهد نمود.

۱۱- از ارسال سوال و درخواست پاسخ در موضوعات شخصی(اکواریوم اعضا) جدا خوداری کنید. سوالات تخصصی تر را در موضوع مناسب مطرح کنید یا در صورت عدم وجود، موضوع مناسب آن را ایجاد کنید.

نکته بند ۱۱: سوالات جزئی ، نظرخواهی و نظردهی در مورد اکواریوم شخصی، حیوان خانگی و موارد مرتبط که صرفا وابسته به موضوع مطرح شده می باشد ازاد است.

۱۲- از ارسال اموزش در موضوع های شخصی(اکواریوم اعضا) جدا خوداری کنید. برای این منظور لطفا موضوع اموزشی خود را ایجاد و اموزش خود را به شکل کامل برای استفاده عموم قرار دهید.

۱۳- لطفا تصاویر اکواریوم، ماهی، پرنده و سایر حیوانات خانگی خود را بر روی سرور همین سایت اپلود نمایید. لینک اپلود سنتر بالای ویرایشگر متن در هنگام ایجاد پست قابل مشاهده است. عدم توجه به این بند باعث حذف پست های عکس دار شما خواهد شد.

۱۴- از بیان مسائل شخصی و خصوصی در بین مقالات تالار جدا بپرهیزید، برای این منظور از پیام خصوصی استفاده نمایید.

۱۵- از قرار دادن تبلیغات، به صورت بنر یا اگهی متنی، تصویر، ادرس وب سایت و …. در انجمن ها، پروفایل، امضاء و …. جدا خوداری کنید.

قوانین و سیاست های بخش چند رسانه ای و شرایط استفاده از این بخش

۱- تمام ویدیوها، تصاویر و فایل های صوتی منتشر شده در بخش چندرسانه ای سایت onlypet.ir به صورت گلچین شده از منابع ازاد قابل اشتراک گذاری تهیه شده اند که شامل حق کپی رایت نمی‌باشند.

۲- تمام ویدیوها، تصاویر و فایل های صوتی ارسالی کاربران برای بخش چند رسانه ای سایت onlypet.ir شامل حق کپی رایت شخصی و حقوقی نمیباشند و هنگام ارسال، ارسال کنند می‌پذیرد ویدیو یا فایل ارسالی برای اشتراک گذاری در فضای اینترنت بلامانع است و پس از ارسال حقوق مادی و معنوی برای ارسال کننده یا خالق اثر در نظر گرفته نخواهد شد

۳- تمام ویدیوها، تصاویر و فایل های صوتی ارسال شده پس از بازبینی و بررسی در سایت قرار خواهند گرفت و ارسال کننده هنگام ارسال فایل میپذیرد که فایل مورد نظر در صورت تائید در بخش چندرسانه ای سایت onlypet.ir برای نمایش عمومی قرار خواهد گرفت و در صورت رد شدن فایل اعتراضی وارد نخواهد بود

۴- استفاده از ویدیو، تصاویر، فایل های صوتی منتشر شده در بخش چندرسانه ای سایت onlypet.ir در سایر سرویس های مجازی و غیرمجازی بدون درج لینک و نام منبع مجاز نمیباشد. استفاده از لینک های دومین اصلی یا ساب دومین ها و لینک فایل های بخش چندرسانه ای سایت onlypet.ir نیز شامل همین بند میباشند.

نکته: مثال برای درج لینک و نام منبع: منبع: OnlyPet.ir یا منبع: بخش چندرسانه ای OnlyPet.ir

۵- کامنت گذاری(ارسال دیدگاه) در بخش چندرسانه ای سایت onlypet.ir باید مرتبط با موضوع رسانه باشند.

۶- فایل های منتشر شده در بخش چند رسانه ای سایت نظر یا توصیه سایت و مدیران OnlyPet.ir نمیباشد و صرفا جهت مشاهده و استفاده از نکات آموزشی یا حتی جنبه های تفریحی تائید و منتشر می‌شوند.

شرایط، قوانین و الزامات اختصاصی کاربران منتخت با حق دسترسی نویسنده در بخش اصلی سایت

استفاده از بخش نویسندگان و حق دسترسی برای درج مطلب یا معرفی محصولات در بخش اصلی سایت تنها به کاربرانی اعطا می شود که حداقل یک سال از عضویتشان در سایت گذشته باشد و تنها در صورت شایستگی این دسترسی برای ایشان در نظر گرفته شده باشد. کاربران با این حق دسترسی لازم است قوانین این بخش را به دقت مطالعه نمایند و در چهارچوب این قوانین نسبت به ارسال مطالب یا معرفی محصولات در صفحه اصلی سایت بپردازند.

۱- مقاله یا خبر ارسالی در بخش اصلی سایت باید از منابع معتبر، با نگارش صحیح و الصاق تصاویر در جهت بازبینی و انتشار ارسال گردند.

۲- برای درج و تولید محتوای محصولات تمام مشخصات محصول،  بررسی اجمالی محصول و گالری تصاویر محصول کامل گردیده باشد و سپس برای بازبینی و انتشار ارسال گردد.

۳- در مقالات و اخبار ارسالی لینک خروجی به سایت های فارسی مجاز نمی باشد و سایت های فارسی زبان به عنوان منبع مطالب پذیرفته نیست. از طرفی لازم است در انتهای مقالات یا اخبار ارسالی لینک صفحه یا صفحات مورد استفاده از منابع معتبر غیرفارسی درج  شده باشد.

۴- تولید محتوای محصولات صرفا جنبه معرفی و نقد و بررسی یک محصول را دارد و هر گونه تبلیغات و لینک به سایت های فارسی، غیرفارسی، ادرس و …. مجاز نمی باشد. (درج منبع برای محتوای محصولات مجاز نیست و تولید کننده محتوا باید محتوای محصول و نقد و بررسی آن را بدون کپی برداری از سایت های فارسی گرداوری نماید.)

۵- تمام حقوق مادی و معنوی محتوای ارسالی به سایت اعم از کاربران عادی یا کاربران منتخب با حق دسترسی نویسنده برای اُنلی پت محفوظ می باشد و اُنلی پت دات آی آر در هر زمان می تواند نسبت به هر گونه تغییرات در محتوا، حذف محتوا، جایگزین نمودن محتوا یا تغییر سیاست در استفاده از محتوای سایت اقدام نماید.

۶- کاربرانی که بعنوان نویسنده محتوا برگزیده شده اند و حق دسترسی برای تولید محتوا در بخش اصلی سایت را دارند هیچ گونه برتری یا حقوق اضافی نسبت به دیگر کاربران سایت ندارند و باید همانند سایر بازدیدکنندگان و کاربران سایت در چهارچوب قوانین و شرایط کلی استفاده از سایت فعالیت نمایند.

۷- اُنلی پت مجاز است در هر زمان و بنا به هر دلیل حق دسترسی کاربران منتخب نویسنده را برای انتشار مطالب مسدود نماید یا محتوای تولید شده را به کاربر دیگری واگذار نماید.

توصیه های کلی:

* لطفا راهنمای سایت را در این ادرس مطالعه کنید

* در صورت تمایل به قرار دادن تصویر در هر یک از بخش های سایت از این لینک استفاده کنید تا تصاویر شما برای همیشه نزد سایت محفوظ بماند

* در صورتی که مشکلی در سایت مشاهده میکنید، لطفا از طریق تماس با من یا پیام خصوصی به مدریت اطلاع دهید

توجه (مهم):

به درخواست های مالی از جمله کمک مالی به سایت، خرید و فروش و مثال های مشابه هیچ پاسخی ندهید، این سایت به هیچ عنوان از کاربران درخواست مالی نخواهد کرد یا هیچ وسیله یا موجودی را به فروش نمیرساند.

مدیریت سایت نیازی به گذرواژه یا اطلاعات شخصی و حساب کاربری شما ندارد بنابراین به این نوع درخواست ها پاسخی ندهید.

هیچ یک از مدیران و کاربران سایت چه مبتدی و چه حرفه ای اجازه دریافت های مالی، درخواست اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن، تصویر، ادرس و یا موارد مشابه را ندارند. در صورت مشاهده لطفا سریعا به مدیریت گزارش دهید. همچنین سایت و مدیریت ان هیچ گاه از شما درخواست مالی، درخواست شماره تلفن، ادرس یا موارد مشابه نخواهد داشت. توجه داشته باشید به درخواست افراد سودجو با استفاده از نام سایت یا مدیریت ان پاسخی ندهید.

مسئولیت عدم توجه به موارد بالا به عهده شخص شماست و مدیریت این سایت هیچ گونه مسئولیتی را نمیپذیرد.

موفق باشید

پیوست ها و سایر موضوعات مرتبط با قوانین سایت:

پیوست ارسالی و تاکید برفعالیت کاربران و بازدیدکننده گان در چارچوب قوانین سایت (مورخ ۱۴ آذر ۱۳۹۲)

لینک موضوعات مرتبط با قوانین و مباحث مرتبط در تالار گفتگو (اخرین بروزرسانی ۳ شهریور ۱۳۹۳)